Als je op Google ‘pride’ typt dan krijg je allemaal vlaggetjes en confetti op je scherm 

Zitten we eigenlijk nog in een pandemie? Met al die dalende cijfers?
Ik ging bovenstaande vraag dus opzoeken, maar WHO waarschuwt dus dat het nog steeds stijgt, de aantallen. Vooral Europese landen lijken de teugels te vieren en er is schijnveiligheid door de vaccins.
Ik ben zo benieuwd wat de cijfers gaan doen na de vakantieperiode. Wanneer mensen van alles mee terugnemen het land is. Vorig jaar ging het toen ook weer de verkeerde kant op.
ik zit oude radio veronica shows terug te luisteren voor de leuke muziek (van tussen 1959 en 1974) maar shit is zooooo problematisch
er was net een reclame voor margarine; ‘kunnen moeders net zo slank zijn als hun dochter? jazeker, want onze margarine heeft 50% minder calorieën’
word er echt creepy en naar van, die vieze voice over ook
True maar ze weten niet of dit en voor welke varianten het allemaal werkzaam is toch? (En mensen kunnen dus die varianten meenemen terug van vakantie + vaccin hebben betekent ook niet meteen dat je geen virus meer bij je kan dragen/over kan dragen).
Ik las ook dat het goed kan dat corona net als de griepprik wordt. Elk jaar eentje halen. Ik denk dat veel mensen denken dat het bijna voorbij is ofzo, maar volgens mij zal het nog een hele tijd onderdeel zijn van ons leven. Misschien wel altijd dus. Gek idee.
“Kunnen vaders net zo slank zijn als hun zoon? Jazeker, want onze terpentine heeft 50% minder calorieën.” Wat een giftige omgeving wordt er geschetst in die reclame.
Sowieso is die vader een onverzorgde man die in de hoek van de huiskamer een pijp zit te roken
Haha dit is zo vermakelijk
Ik ben die vrouw op 0:20 

Ja echt he, wat een amateur. M’n vriend kan bijna niet geloven dat ik dit avontuur echt beleefd heb, met mijn rugzak en pyamabroek op pad.
Ja die thee is zo goor! Die geur is ook zo vies.
Die is echt terror. Heb het theezakje nog uit de vuilnisbak gevist en buiten weggegooid omdat die meur echt niet te doen was. Nog een week geroken 
Thanks voor deze afwisseling, had sinds gister al La Macarena op repeat in mijn hoofd

Ik had wat oud brood op de balkonrand gelegd en ik zag gisteren twee houtduiven ervan eten. Maar een ervan ging op de grond van het balkon staan?? Bijdehand. En nu komt hij steeds terug en kijkt hij vanaf de balkonrand naar binnen van ‘hallo waar is mijn eten’. Oeps.
Oh god hier kan ik ook echt niet tegen, die oprechte liefheid en goedheid van die mensen. 
Zo mega aandoenlijk.
Er was geen rij! Toen ik naar buiten liep wel… stuk of 20 man weer 
Ik zit in de sauna van ons vakantiehuisje, omdat ik vind dat je altijd van alle faciliteiten gebruik moet maken, of het buiten nu 25 graden is of niet.
Heerlijk om met masker en zonnebril incognito door de stad te wandelen.
Lunchpauzes in het zonnetje

dit draaide mijn buren iedere ochtend toen ze wakker werden op een metalfestival 10 jaar geleden.
De dingen die ik vandaag heb gedaan (moet nog even vaag blijven) kunnen of heel goed uitpakken of heel slecht. Maar dat ik weer grotere risico’s durf te nemen is wel een goed teken.
Haha ik voel me echt een bandiet door de combinatie mondkapje en zonnebril, als ik mezelf dan in een spiegel zie dan kan ik er niet over uit hoe belachelijk het er uit ziet, haha.