Wat je even kwijt wil #52

Ik had mn zomerkleding apart gelegd deze winter en heb net een jumpsuit gewassen (van linnen, op 30 graden) omdat ik hem muf vond ruiken. Heb hem in de zon gelegd zodat ik hem vanavond aan kan. Maar hij lijkt nu gekrompen? Of ik herinner het me verkeerd dat ie losser zat dan nu. En ben niet aangekomen. Ik heb dit ding volgens mij al 3/4 jaar en heb hem al zo vaak gewassen. Kan het door de zon komen?

Is echt een van mn favoriete kledingstukken dus baal echt :frowning: Heb hem nu even aangetrokken, misschien loopt ie weer wat uit
 hoop het wel.

Ik las gisteren wel dat linnen erg uitloopt tijdens het dragen en weer krimpt met wassen! Dus even dragen en hij zit weer goed denk ik!

2 likes

Ja paniek voor niks, hij is alweer uitgelopen :upside_down_face: Thanks haha

3 likes

Echt wat een dag, blij dat ik vrij ben.

1 like

Mijn vriend kwam naar me toe, dus ik ging alvast uit het raam kijken of ik hem al zag, zie ik dat ie EEN FUCKING JAS aan heeft :exploding_head:

7 likes

Mijn zusje appt me net dat ze een korte sportbroek nodig H heeft en of ze de mijne mag lenen (hebben
)
Ja prima, zegt ze; zullen we ook een ijsje eten :blush: jaa beter, mooi, weer een avond gevuld en niet alleen thuis mooi

7 likes

Lol ik belde net mijn zus want die is jarig en ik vroeg wat ze had gedaan vandaag (niks), dus ik vroeg of ze niet moest werken. Ze heeft blijkbaar al 5 maanden een sabbatical dus sinds december niet meer gewerkt :thumbsup: Zo lang heb ik d’r dus ook al niet gesproken blijkbaar, lekker op de hoogte

3 likes

We zitten ‘Als de dijken breken’ te kijken en één gezin zit in een huis waar dat water opeens naar binnen klapt. Dus ik vroeg me hardop af wie de fuck op de begane grond van een huis af gaat zitten wachten. Zegt mijn vriend: ja maar dit zijn Belgen.

26 likes

Ik heb me net toch schandalig veel mango sticky rice op.

8 likes

Het is toch ongelooflijk debiel hoeveel dieren 1 boer mag houden ook :sob: mijn hart breekt instant bij het zien van een varken

3 likes

Ik kwam er vanavond achter dat er een heel leuk, gezellig (en rustig!) parkje bij mij om de hoek zit waar ik lekker heb zitten studeren in de avondzon :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Godsamme, het vocht wat ik mijn gezicht zat door de verbranding is nu allemaal naar mijn oog getrokken :sob: Nu zie ik er helemaal vreselijk uit. Echt waarom? đŸ„Č

Staat opeens een man voor de deur die zegt dat hij voor de tuin komt. Nou ik weet van niks en we zijn ook helemaal niet met de tuin bezig ofzo. Hele discussie met die vent want hij wist zeker dat hij bij ons moest zijn. Adres klopte ook gewoon. Zegt hij opeens super random “Heeft u last van uw hart?” Zo raar. Hij is nu wel weg maar vraag me echt af wat dit allemaal was.

1 like

Een tuintje in je hart? :clown_face:

8 likes

Jeetje hij praatte zĂł zacht. Kan ik echt niet mee omgaan. Ik versta mensen al slecht en na heel vaak zeggen sorry ik versta je niet, kan ik me niet meer concentreren. En dan word je iets gevraagd en moest ik weer zeggen van sorry ik kreeg het niet mee.
Waaaarom praten mensen zo zacht. En hij zei ook van ja, gewoon zeggen hoor dat ik harder moet praten, maar hoe vaak moet je dat herhalen :’)

1 like

Ik heb net de wc-rol in het toilet gegooid, i.p.v. de velletjes die ik ervan af had getrokken. Misschien geen slecht idee om vanavond vroeg naar bed te gaan :sweat_smile:.

8 likes

Oh en ik moet een fiets kopen want mijn remmen zijn weer stuk, levensgevaarlijk echt. Dit ding van minstens 15 jaar oud is nĂłg een reparatie van zoveel euro echt niet waard. Maar wat haat ik zulke aankopen toch. Wil daar mijn geld niet aan uitgeven. Wil gewoon deze fiets en dat ie nooit stuk zou gaan.
Zie nu wel wat op Marktplaats, maar ben echt bang een gejatte fiets te kopen :sweat_smile: Vragen om een bonnetje dan maar.

Ik krijg 2 weken een logeerhondje in juli :heart_eyes:

Die hond die we pas wilden overnemen daar wilden de eigenaren zo ongeveer 10 goudstaven en mijn eerstgeborene voor hebben dus dat werd hem niet. Maar 2 weken een logee is ook gezellig. En daar krijgen we tenminste betaald voor ipv andersom, betere deal :dog:

35 likes

Je kan Het frame nummer checken via een site. Moet je even googlen. Doe ik ook als ik een fiets via marktplaats ofzo koop

2 likes

Zo herkenbaar dit. Ik moet mijn 9 jaar oude ook eens vervangen, maar ja, geld en weet niet welk merk en ik wil mijn oude niet wegdoen :cry:

1 like