Was vanochtend vergeten mijn gordijnen open te doen voor ik weg ging maar daardoor is het nu heerlijk koel binnen 
Ik moet altijd zoveeeel boeren van Zero ipv normale! Jij ook?
Jaa dat wel! Maar vind zero wel lekkerder smaken dan normale haha dus ik neem het boeren er maar bij 
Ja vind ik ook!
Ik ging met een vriendin vieren dat haar laatste chemotherapie er op zit en we hadden voor 16:00 al een fles wijn en 6 moscow mule op š„²š„²š„² zin in werk morgen m
Een van mn beste maatjes van de uni heeft mij uitgenodigd voor zijn bruiloft!! Echt super leuk
En ben ook nog nooit eerder naar een bruiloft geweest dus dat maakt het extra leuk.
Mama ik ga nog naar het strandje vanmiddag mag dat? (Dochter 11)
Ja is goed schat, 6 uur thuis!
Je raad het al, mijn man trof haar net 18:25 nog in het water aanā¦
Boef
Zij kan er ook niks aan doen dat er geen klok hangt op t strand 
Ik ga stuk. Mijn moeder en haar vriend lopen in de keuken te discussiƫren over of mijn moeder de hond uit een brandend huis zou redden of hem 

Ik heb voor het eerst in mān leven havermout gekocht omdat ik vind dat ik gezonder moet eten en moet afvallen maar ik kijk nu al heel erg op tegen mān ontbijt
š¤š¼
Iedereen die zegt dat dat lekker is liegt. āNet een gebakjeā¦!ā Nope. Heb het ook een half jaar geprobeerd ofzo, met bosbessen en kaneel en banaan en honing en weet ik wat, het was oke, maar ik vind mān muesli veeeeeel lekkerder.
Ik was aan het hoepelen in het park en kreeg een ijsje van een guy in ruil voor even mān hoepel proberen, dus nu zit ik in de zon met een Twister 

Haha zeker, maar ze had haar telefoon mee.
ouders van een vriendinnetje vroegen hoe laat ze thuis moet zijn.
āOh, mijn ouders zijn pas 17:45 thuisā
Die dacht dat ze nog uren had. Tijd gaat zo snel als je plezier hebt. 
Ja hou op schei uit
Ik heb er ook nog plantaardige melk bij gehaald echt ellende
En lijnzaad alsof ik een paard ben dat een glanzende bos manen moet van de eigenaar 

Ik vind havermout best lekker! Chiazaadjes, lijnzaad, semi bevroren frambozen op de bodem, wat maple syrup.
Ja ik geloof hier geen kut van
Leeuw, wat doe je jezelf aan.
De enige manier waarop ik het te eten vond was met havervlokken en dan wat meer laten āinkokenā zodat het niet de behangplaksel substantie had maar net wat droger en dan met kaneel en appel (en soms pecannootjes), maar dan zou ik alsnog nu liever yoghurt eten 's ochtends. 
Je kunt ook een pizzadoos nat maken (vervelend dat je nu pizza moet bestellen dan) en er warme melk bij doen, smaakt ongeveer hetzelfde.
@Zemraluani maak er dan overnight oats van dat is nog wel oke hahaha.
Ik ben ineens mn wimpers aan het verven.
Nee nee nee echt niet gadverdamme
Ik heb echt totaal geen smetvrees maar iets nats open en bloot een nacht bewaren in de koelkast waar ook kaas enzo ligt en er van alles in kan trekken bah bah echt ik drink dan voor het zelfde geld de dakgoot leeg.