Dit zou ik kunnen zijn. Ik heb dat ook, vooral met deuren, maar ook met stekkers. Heel vervelend is dat.
Ik weet overigens wel waar het vandaan komt en ga er therapie voor krijgen
ik heb net een kop thee gezet met een nieuwe smaak en de thee door de gootsteen gegooid omdat ik het zo goor vond ruiken
het was pickwick delicious treats (???) hazelnoot cacao, gekregen van iemand
maar echt bah, en nu heb ik alsnog geen thee en geen zin om nieuwe te zetten
Ik durf (ivm met mijn niet zo goede gezondheid) het nog niet aan om in een vliegtuig te stappen midden in een pandemie. Snap dat mensen het wel doen hoor, maar ik ben daar nog wat te voorzichtig voor.
@monkeyslut ja, dat zou misschien een optie zijn, mocht het mbt Covid beter gaan
Ik ga zo met mijn moeder naar de stad. Moet naar de primark voor wat kleine dingen en ben benieuwd hoe druk het zo al is.
Als je toevallig naar die hele grote nieuwe in Rotterdam gaat; er stond voor het eerst geen enorme rij voor dat ze opengingen. Liep er net langs en was helemaal verbaasd haha.
Onderweg voor mn ct scan en zit voor het eerst in een bus en je kunt ineens je telefoon opladen en er is wifi
Nee ik ga in Venlo! Kennis van me was er gisteren geweest rond 10 uur en toen stond de rij al het hoekje om. Echt belachelijk. Ze is toen eerst naar andere winkels geweest en toen ze terug kwam stonden er nog maar 5 man ofzo zei ze.
Je moet maar zo denken. Mensen die in de zomer in het hoog seizoen gaan , zitten altijd hutje mutje kutje flutje op t vliegveld. Er zijn altijd jengelende kinderen in het vliegtuig. En het is overal taffes heet en druk.
Plus nu kun je nog wat extra sparen en voorpret hebben voor je reis/vakantie in het najaar of volgend jaar.
Gistermiddag stond er ook maar een kleine rij. Hopelijk valt het mee!
Ja ik snap er echt niks van. Je voelt je ook stom als je 15x moet vragen wat iemand zegt (ook omdat mijn vriend hem wel verstaat), ik vraag me af of hij dat door heeft.
Ik zou dus met hem nooit in een restaurant moeten zitten, als het op een rustig terras al te moeilijk voor me is.
Als je op Google āprideā typt dan krijg je allemaal vlaggetjes en confetti op je scherm
Zitten we eigenlijk nog in een pandemie? Met al die dalende cijfers?
Ik ging bovenstaande vraag dus opzoeken, maar WHO waarschuwt dus dat het nog steeds stijgt, de aantallen. Vooral Europese landen lijken de teugels te vieren en er is schijnveiligheid door de vaccins.
Ik ben zo benieuwd wat de cijfers gaan doen na de vakantieperiode. Wanneer mensen van alles mee terugnemen het land is. Vorig jaar ging het toen ook weer de verkeerde kant op.
ik zit oude radio veronica shows terug te luisteren voor de leuke muziek (van tussen 1959 en 1974) maar shit is zooooo problematisch
er was net een reclame voor margarine; ākunnen moeders net zo slank zijn als hun dochter? jazeker, want onze margarine heeft 50% minder calorieĆ«nā
word er echt creepy en naar van, die vieze voice over ook
True maar ze weten niet of dit en voor welke varianten het allemaal werkzaam is toch? (En mensen kunnen dus die varianten meenemen terug van vakantie + vaccin hebben betekent ook niet meteen dat je geen virus meer bij je kan dragen/over kan dragen).
Ik las ook dat het goed kan dat corona net als de griepprik wordt. Elk jaar eentje halen. Ik denk dat veel mensen denken dat het bijna voorbij is ofzo, maar volgens mij zal het nog een hele tijd onderdeel zijn van ons leven. Misschien wel altijd dus. Gek idee.
āKunnen vaders net zo slank zijn als hun zoon? Jazeker, want onze terpentine heeft 50% minder calorieĆ«n.ā Wat een giftige omgeving wordt er geschetst in die reclame.
Sowieso is die vader een onverzorgde man die in de hoek van de huiskamer een pijp zit te roken
Haha dit is zo vermakelijk Ik ben die vrouw op 0:20
Ja echt he, wat een amateur. Mān vriend kan bijna niet geloven dat ik dit avontuur echt beleefd heb, met mijn rugzak en pyamabroek op pad.
Ja die thee is zo goor! Die geur is ook zo vies.
Die is echt terror. Heb het theezakje nog uit de vuilnisbak gevist en buiten weggegooid omdat die meur echt niet te doen was. Nog een week geroken