Wat je even kwijt wil #52

Thanks voor deze afwisseling, had sinds gister al La Macarena op repeat in mijn hoofd

1 like

afbeelding

6 likes

Ik had wat oud brood op de balkonrand gelegd en ik zag gisteren twee houtduiven ervan eten. Maar een ervan ging op de grond van het balkon staan?? Bijdehand. En nu komt hij steeds terug en kijkt hij vanaf de balkonrand naar binnen van ā€˜hallo waar is mijn eten’. Oeps.

4 likes

Oh god hier kan ik ook echt niet tegen, die oprechte liefheid en goedheid van die mensen. :pleading_face::heart_eyes: Zo mega aandoenlijk.

3 likes

Er was geen rij! Toen ik naar buiten liep wel… stuk of 20 man weer :sweat_smile:

4 likes

Ik zit in de sauna van ons vakantiehuisje, omdat ik vind dat je altijd van alle faciliteiten gebruik moet maken, of het buiten nu 25 graden is of niet.

46 likes

Heerlijk om met masker en zonnebril incognito door de stad te wandelen.

10 likes

Lunchpauzes in het zonnetje :sun_with_face: :heartbeat:

2 likes

dit draaide mijn buren iedere ochtend toen ze wakker werden op een metalfestival 10 jaar geleden.

De dingen die ik vandaag heb gedaan (moet nog even vaag blijven) kunnen of heel goed uitpakken of heel slecht. Maar dat ik weer grotere risico’s durf te nemen is wel een goed teken.

6 likes

Haha ik voel me echt een bandiet door de combinatie mondkapje en zonnebril, als ik mezelf dan in een spiegel zie dan kan ik er niet over uit hoe belachelijk het er uit ziet, haha.

2 likes

Heb voor het eerst caramel flan gehaald omdat het plaatje er lekker uit zag maar gadverdamme, wat is dit voor iets ranzigs? Nu maar in de vriezer gemikt in de hoop dat het als ijs of half gesmolten misschien beter te kanen is :nauseated_face:

Zo mega hooikoortsaanval vandaag. Voel me zo slecht. Inclusief dikke, kleine, rode, traanogen en met gemak 15x achter elkaar niezen. Genieten :+1::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

3 likes

Wie heeft er een bruiloft met een veel te warme outfit en geen andere optie? IK :raising_hand_woman:t3:

Leuk jullie gekend te hebben.

5 likes

OkƩ het lijkt er op dat ik straks een trotste bezitter ben van een echte ouderwetse rokzadel. Hopelijk is half fietsen in mijn string dan eindelijk verleden tijd. (ik heb twee fietsen, dus een blijft met een normaal zadel, wel zo chill)

5 likes

Ik heb denk ik onder een steen gelegen. Ging naar buiten in jeans en trui en zag toen pas dat het 26 graden is. Poging 2

9 likes

Al mijn zomerkleding ligt in de opslag en ik heb nu alleen maar kleren waar ik in weg smelt. Opslag kan ik niet zomaar bij. Ik word hier zoooooo vreselijk chagrijnig van he. Ik kan niet eens mijn dag beginnen :’)

Heb de afgelopen week meerdere keren slecht nieuws gekregen mbt m’n gezondheid. Moest vandaag ook weer terugkomen nadat ik 't even een aantal dagen heb kunnen laten bezinken. Maar echt, zou zo graag gewoon een normaal functionerend gezond lichaam hebben. Ben er ook wat van slag van en gefrustreerd over en heb even niemand om me heen die me wat kan opvrolijken/afleiden. Alleen is extra alleen op zo’n momenten :-1: Dus mensen, mocht je wel een goede gezondheid hebben en/of een fijne partner of ouder ofzo die er op zo’n momenten automatisch voor je is, waardeer dat :wink:

21 likes

Wat rot om te lezen. Zijn er nadat je het even hebt laten bezinken wel opties om de situatie te verbeteren? En is het bijv mogelijk om aankomend weekend met iemand wat leuks te doen? Sterkte.

1 like

Ik geniet zo van dit weer he, ik ben vaak pas om 7 uur thuis van m’n werk maar gisteren gelijk het balkon op gedoken en er tot half 11 gezeten met m’n onderburen. Nu al zin om straks weer totdat ik naar bed ga buiten te zitten :blush:

3 likes

Tuinset komt vandaag pas laat aan :frowning:
En ik moet werken tot 23 zometeen :frowning: