Ik krijg een pakketje, maar blijkbaar moet die arme bezorger met dit weer op de fiets. Het enige wat ik koel heb staan is een mini flesje wijn, maar dat lijkt me geen slim plan om als verkoeling te geven
Ik probeer zomerkleding te vinden in een relatief kleine stad, ik heb eigenlijk alleen maar keuze voor de meest standaard fast fashion ketens en man wat is dit allemaal rommel zeg. Hoe worden mensen hier in godesnaam gelukkig van? En er nog voor in de rij staan ook? Fast fashion sucks
Ah, joh, de meeste mensen geven sowieso niets Ook niet met 35 graden. Dus niet schuldig voelen, hoor.
Ah ja ik stond net ook te balen voor de deur. Wij hebben zo’n lief vrouwtje dat de post bezorgt (brievenbus maar dit pakje paste er niet in). Vind dat dan echt sneu, ik moet even zorgen dat er voortaan bij warm weer iets kouds te drinken klaarligt.
Heel fijn dat je eraan denkt. Ikzelf heb eigenlijk nooit iets kouds in huis, maar ben meestal ook aan het werk als de pakket- en postbezorgers komen. Flesje water laten vullen mag hier wel altijd. En ik vind het ook een beetje gek om een collega drinken aan te bieden.
Ik kom net terug van pootje baden op t strand en word nu uitgenodigd voor een bbq. Is helemaal priem
Mijn vader mailt mij een foto van mij met de hond van m’n zus “hi monkeyslut, vind hem leuk jij met Bars, groet W.”
En die foto is gewoon in onze groepswhatsapp gedeeld maar leuk dat je hem nog ff mailt pap
Leuk hoor, met een natte zweetreet op je werk zitten
Stonden net 2 verkopers voor mijn deur, niet opengedaan want geen zin in. Lopen ze naar de flat hiernaast, bellen aan bij een random nummer en ik hoor die ene zeggen ‘kunt u de deur opendoen want ik ben mijn hond kwijt’. Deur gaat open, kunnen ze daar naar binnen met hun mooie praatjes. Ben echt in staat als ze er zo weer uit komen vanaf mn balkon te roepen ‘en, heb je je hond gevonden gvrdmm?’
Een ijskoud blikje cola zero is echt zo genieten met dit warme weer
Was vanochtend vergeten mijn gordijnen open te doen voor ik weg ging maar daardoor is het nu heerlijk koel binnen
Ik moet altijd zoveeeel boeren van Zero ipv normale! Jij ook?
Jaa dat wel! Maar vind zero wel lekkerder smaken dan normale haha dus ik neem het boeren er maar bij
Ja vind ik ook!
Ik ging met een vriendin vieren dat haar laatste chemotherapie er op zit en we hadden voor 16:00 al een fles wijn en 6 moscow mule op 🥲🥲🥲 zin in werk morgen m
Een van mn beste maatjes van de uni heeft mij uitgenodigd voor zijn bruiloft!! Echt super leuk En ben ook nog nooit eerder naar een bruiloft geweest dus dat maakt het extra leuk.
Mama ik ga nog naar het strandje vanmiddag mag dat? (Dochter 11)
Ja is goed schat, 6 uur thuis!
Je raad het al, mijn man trof haar net 18:25 nog in het water aan…
Boef
Zij kan er ook niks aan doen dat er geen klok hangt op t strand