Ik geef je 1 dag
Ik blijf me verbazen over Nederland ik kijk nu deel 3 van die docu over molukkers en mijn hart doet echt pijn.
Misschien zou je het kunnen roken.
Of snuiven
Je kan me niet vertellen dat iemand zoān bak snot uit de koelkast oprecht, uit het diepste van zn ziel lekker vindt
Havermout is alleen te nassen als het warm is en voor 90% bestaat uit kaneelsuiker
Stop trying to make havermout happen!! Het is gewoon vies en iedereen weet het, hou op met liegen tegen jezelf en de rest van de mensheid
Ik kijk ook weer ja. Vind het nog steeds zo heftig ook.
Je merkt ook de pijn die er nog steeds zit.
Wow de havermoutmaffia is real. Ik wil ook nog even mijn plasje doen. Koud is vies. Warm is lekker. En dat is geen leugen.
Weet iemand wat er aan de hand is in nimma? Allemaal sirenes richting waalstrand
Persoon te water lees ik
Was net rondje wandelen zag wel politie bij de waalkade
Wat ik pas echt erg vind zijn mensen die havermout eten in de trein. 99% van de tijd zit het ook in een glazen potje, wat echt een verschrikkelijk geluid maakt 's ochtends vroeg.
Eieren dan van die losse gekookte eieren. Iew, die geur.
Ik hoop dat die mensen permanente jeuk aan hun anus krijgen.
Gekookte eieren moeten sowieso echt verboden worden
*havermout
Ik was nog niet buiten geweest vandaag, maar ik ging net bijna knock-out in de sportschool. In mijn herinnering was het vorig jaar niet zo warm daar binnen en hadden ze een airco
Haha ja same
Nee, bah. Warm vind ik het echt vies, haha.
@Baron Vind dit serieus een goed idee eigenlijk. Van het weekend eens proberen
Het is niet eens nieuw voor me. Maar heb nu opeens besef dat mijn moeder en opa dit allemaal hebben meegemaakt. Bizar.
Dit doet me denken aan die ene keer dat een collega dacht dat gevulde eieren echt een leuke traktatie waren voor zijn afscheid⦠en dat afscheid deden we rond 10 uur ās ochtends. Zoals altijd. Met een kopje koffie.
Die lucht van gevulde eieren door die heeeeele kamer in de ochtend, ik kon wel kotsen