Wat je even kwijt wil #52

Ik ga stuk. Mijn moeder en haar vriend lopen in de keuken te discussiëren over of mijn moeder de hond uit een brandend huis zou redden of hem :rofl::rofl:

10 likes

Ik heb voor het eerst in m’n leven havermout gekocht omdat ik vind dat ik gezonder moet eten en moet afvallen maar ik kijk nu al heel erg op tegen m’n ontbijt :sob:🤌🏼

7 likes

Iedereen die zegt dat dat lekker is liegt. “Net een gebakje…!” Nope. Heb het ook een half jaar geprobeerd ofzo, met bosbessen en kaneel en banaan en honing en weet ik wat, het was oke, maar ik vind m’n muesli veeeeeel lekkerder.

18 likes

Ik was aan het hoepelen in het park en kreeg een ijsje van een guy in ruil voor even m’n hoepel proberen, dus nu zit ik in de zon met een Twister :ok_hand:t2::sparkles:

56 likes

Haha zeker, maar ze had haar telefoon mee.
ouders van een vriendinnetje vroegen hoe laat ze thuis moet zijn.
“Oh, mijn ouders zijn pas 17:45 thuis”

Die dacht dat ze nog uren had. Tijd gaat zo snel als je plezier hebt. :joy:

3 likes

Ja hou op schei uit

Ik heb er ook nog plantaardige melk bij gehaald echt ellende

En lijnzaad alsof ik een paard ben dat een glanzende bos manen moet van de eigenaar :sob::sob::sob:

15 likes

Ik vind havermout best lekker! Chiazaadjes, lijnzaad, semi bevroren frambozen op de bodem, wat maple syrup.

4 likes

Ja ik geloof hier geen kut van

6 likes

Leeuw, wat doe je jezelf aan.

De enige manier waarop ik het te eten vond was met havervlokken en dan wat meer laten ‘inkoken’ zodat het niet de behangplaksel substantie had maar net wat droger en dan met kaneel en appel (en soms pecannootjes), maar dan zou ik alsnog nu liever yoghurt eten 's ochtends. :face_vomiting:

2 likes

Je kunt ook een pizzadoos nat maken (vervelend dat je nu pizza moet bestellen dan) en er warme melk bij doen, smaakt ongeveer hetzelfde.

30 likes

Wie zegt dit soort dingen???

6 likes

@Zemraluani maak er dan overnight oats van dat is nog wel oke hahaha.

Ik ben ineens mn wimpers aan het verven.

Nee nee nee echt niet gadverdamme

Ik heb echt totaal geen smetvrees maar iets nats open en bloot een nacht bewaren in de koelkast waar ook kaas enzo ligt en er van alles in kan trekken bah bah echt ik drink dan voor het zelfde geld de dakgoot leeg.

9 likes

@Zemraluani heb je al baked oats geprobeerd? Dat vind ik meestal nog wel oké. Enige recept dat ik echt heel lekker vind en voor m’n plezier eet, is een soort apple crumble (1 appel raspen, 35 gram havermout daar door heen, dan kaneel en rozijnen toevoegen en dan dat in de oven). Maar is misschien wel veel werk haha.

3 likes

Maple syrup op havermout :heart: met heel veel aardbeien en kokosschaafsel. Ja sorry, ik vind havermout lekker (al moest ik er jaren geleden letterlijk van kokhalzen) En het is het enige ontbijt waar ik een paar uur op vooruit kan. Na muesli oid rammel ik na een uur weer van de honger.

4 likes

Ik leef ook echt op havermout.
En dan alleen havermout, lijnzaad en havermelk en een snufje zout. Lekker zacht pruttelen tot het dik is
Heerlijk toch

3 likes

Als ik zo ga hardlopen in een lange legging ga ik dan sterven of niet

2 likes

Jep

3 likes

Hahah ik vind alle tips heel lief

Maar ik ga gewoon verstand op nul als een bouwvakker die bak havermout schaften en dan haal ik daarna wel weer adem.

Kan eigenlijk smerige dingen wel wegkrijgen, maar kijk er tegenop niet ff lekker te ontbijten

5 likes

Mocht je je na morgenchtend toch bedenken en tips willen geef ik je deze alvast, is een van de weinige manieren waarop ik zelfs de laatste happen prima wegkrijg. Wel kutwerk om die wortels te raspen trouwens

3 likes