Wat je even kwijt wil #52

Nee, bah. Warm vind ik het echt vies, haha.

@Baron Vind dit serieus een goed idee eigenlijk. Van het weekend eens proberen :smiley:

1 like

Het is niet eens nieuw voor me. Maar heb nu opeens besef dat mijn moeder en opa dit allemaal hebben meegemaakt. Bizar.

1 like

Dit doet me denken aan die ene keer dat een collega dacht dat gevulde eieren echt een leuke traktatie waren voor zijn afscheid… en dat afscheid deden we rond 10 uur ‘s ochtends. Zoals altijd. Met een kopje koffie.

Die lucht van gevulde eieren door die heeeeele kamer in de ochtend, ik kon wel kotsen :sob::face_vomiting:

12 likes

Ik heb de baan gekregen die ik al zo lang wilde!!! Jaa ik ben zo blij :star_struck:

121 likes

Eieren; op welke manier bereid dan ook (zelfs gewoon rauw in het doosje als je die open doet), echt zo goor. Echt recept voor meltdown voor mij als iemand in mijn buurt ei eet of bereidt (kookt/bakt/whatever) die geur :face_vomiting: :persevere: :confounded:

1 like

Heftig dat je familie dit heeft moeten meemaken. Ik wist er wel wat van, o.a. van de kapingen enzo maar vind het wel interessant. Bizar inderdaad.

1 like

Ik vind alleen gekookt en dan zo koud vies bah. Omelet ofzo vind ik heerlijk. Maar mijn neef had dit ook, vond eieren smerig in alle vormen ook als hij wist dat het ergens in verwerkt zat. Hij heeft dus ook heel lang geen pannenkoeken gegeten.

Oh nee :sob: Doe het dan niet! Er zijn zooo veel dingen die ook gezond zijn en veel lekkerder. Ik vind niet elke havermout vies maar stiekem eet ik het dan wel echt alleen maar met precies jouw gedachte. Zijn er geen andere opties die je gezonder kan maken/gezonder zijn (dan wat eigenlijk :crazy_face:) en waarmee je wel lekker de dag start?

Die maak ik dan ook altijd vegan, haha. :ok_hand:

@Zemraluani nee, meltdown, ga er echt heel heel heel slecht op (zeker op het eind van een dag, overdag is het zwaar overprikkeld/soms meltdown ervan; opstapeling van dingen altijd uiteraard). Man eet graag ei en dat doet hij op momenten dat ik minimaal x tijd van huis ben dat de geur geheel weg kan (en kaarsen branden etc)

1 like

Over eet ergernissen in ov > jaren geleden kwam ik sochtends om 7 uur iedere dag dezelfde jongen tegen in de bus, en iedere ochtend ging hij een bak selderij salade leeg lepelen. Die geur ging echt door de hele bus.

1 like

Jeetje wat slecht die reclame met wesley snijder

6 likes

Ik ben ook niet echt van de eieren. Lust ze wel, maar eet ze nooit los ofzo.

1 like

Warm is vies, koud door de magere yoghurt met hagelslag is yum.
En kap met havermout haten iedereen. Koop het dan ook gewoon niet :angry::triumph:

Koude brinta door de magere yoghurt met hagelslag is ook zo yummm. Maar wel de echte, want die van de Lidl zuigt zoveel op en dan krijg je klonten

4 likes

Mijn leerlingen (15-16jr oud) kenden 50 Cent en P. Diddy niet
Ik word een ouwe moeke :cry:

17 likes

Cultuurbarbaren

2 likes

Je bent helemaal niet oud, ze zijn gewoon qua muziek slecht opgevoed!

2 likes

Ik heb sinds gisteren een douchekrukje en het is serieus echt heerlijk als je even over het geriatrische imago heen stapt

41 likes

G-g-g-g-g-unit :sunglasses:

3 likes

P diddy is ook wel de matigste rapper die je kan opnoemen zeg.

Doe dan Nas, Big Boi, dmx ofzo

5 likes

Mensen die yóghurt eten in de trein :face_vomiting: dat is pas echt erg, zo’n zure walm.

3 likes