Er is een pensionado op twitter die een super tiny babykatje had gevonden. En hij post nu echt elke 2 uur of vaker een update en het is ZO SCHATTIG. Cannot deal. Hopelijk redt de mini het
KAN IEDEREEN OPHOUDEN ME HAVERMOUT RECEPTEN AAN TE RADEN
I HATE IT
@Zemraluani geen tips geen aanraders het blijft godsvergeten goor, net zoals veel gezonde dingen helaas, maar succes meit ben benieuwd hoe lang je het volhoudt
Houd ons up to date
Ik vind het lekkerder als ik het een nachtje heb laten weken. Maar fruit erin, dat wel. O, en niet met melk (dat vond ik goor), maar met vanilleyoghurt.
Ik geef je 1 dag
Ik blijf me verbazen over Nederland ik kijk nu deel 3 van die docu over molukkers en mijn hart doet echt pijn.
Misschien zou je het kunnen roken.
Of snuiven
Je kan me niet vertellen dat iemand zo’n bak snot uit de koelkast oprecht, uit het diepste van zn ziel lekker vindt
Havermout is alleen te nassen als het warm is en voor 90% bestaat uit kaneelsuiker
Stop trying to make havermout happen!! Het is gewoon vies en iedereen weet het, hou op met liegen tegen jezelf en de rest van de mensheid
Ik kijk ook weer ja. Vind het nog steeds zo heftig ook.
Je merkt ook de pijn die er nog steeds zit.
Wow de havermoutmaffia is real. Ik wil ook nog even mijn plasje doen. Koud is vies. Warm is lekker. En dat is geen leugen.
Weet iemand wat er aan de hand is in nimma? Allemaal sirenes richting waalstrand
Persoon te water lees ik
Was net rondje wandelen zag wel politie bij de waalkade
Wat ik pas echt erg vind zijn mensen die havermout eten in de trein. 99% van de tijd zit het ook in een glazen potje, wat echt een verschrikkelijk geluid maakt 's ochtends vroeg.
Eieren dan van die losse gekookte eieren. Iew, die geur.
Ik hoop dat die mensen permanente jeuk aan hun anus krijgen.
Gekookte eieren moeten sowieso echt verboden worden
*havermout
Ik was nog niet buiten geweest vandaag, maar ik ging net bijna knock-out in de sportschool. In mijn herinnering was het vorig jaar niet zo warm daar binnen en hadden ze een airco