Wat je even kwijt wil #52

Serieus ik zweer bij die dingen! Zó lekker om onder de regendouche te gaan zitten op zo’n krukje! (En handig met benen scheren)

Status update; niet gestorven maar dat mijn hoofd zo rood kon worden wist ik niet. Holy

1 like

Ja ik wilde nog doorgaan met namen opnoemen maar ik dacht al, dit gaat niet werken :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ga morgenochtend om 7 uur, voordat ik naar werk ga, baantjes zwemmen in het buitenbad van het zwembad om de hoek :star_struck: zo’n zin in, echt een goeie start van de dag en het voelt zo zomers dat die weer open is

32 likes

Mijn man is zijn geodriehoek kwijt en hij heeft nu al 3 x gezegd dat die er niks van snapt want hij lag altijd op de grond.
In welke logica is de grond de slimste plek om een geodriehoek te bewaren :thinking:

53 likes

Ik heb zondag een bestelling geplaatst bij M&S mode en daar staat dat je het binnen 1-3 dagen bezorgd krijgt. Nou vandaag is woensdag en heb geeneens een mail dat mijn bestelling überhaupt al is verzonden. Heb vanochtend al een mail naar hun klantenservice gestuurd maar natuurlijk nog geen antwoord. Ik wil verdorie gewoon mijn bestelling!!!

1 like

Dit is de lievelingsfilm van mijn neefje en nichtje dus heb hem al veel te vaak moeten kijken. Dat stukje met Snoop Dogg is wel één van de betere momentjes in de film :joy:.

4 likes

Omg Ice T, ik heb hem 2 jaar geleden hier in een badkleding spa gezien :exploding_head: Ik was daar met m’n vriend en we geloofden onze ogen niet. Toch als twee ongemakkelijke figuren het gevraagd en hij was het echt. Heeeeel erg raar :rofl: Hij stond met z’n band op FortaRock. Kon niet missen want z’n vrouw is nogal een opvallende verschijning.

15 likes

Ooooh vet goede deal!!

1 like

Ja was echt top! Ik had ook duidelijk the better end, arme jongen kon helemaal niet hoepelen dus hij gaf het na een seconde of 5 op hahaha

1 like

Vanavond een vogel aangereden met de auto. Moest hem na bellen met de dierenambulance naar een vogelopvang brengen. Daar zeiden ze dat hij het gelukkig waarschijnlijk wel gaat redden🥺

14 likes

Ik moet morgen om half acht openen op m’n werk en ik probeer al anderhalf uur te slapen maar ik lig nog steeds wakker omdat ik rugpijn heb :angry::angry:

2 likes

Mijn bed ligt echt zooo zooo lekker maar ik moest eigenlijk 15 minuten geleden al opstaan :pleading_face:.

Ik ben zo moe…ik verwacht een hectische dag op mn werk vandaag en de koffie is daar heel vies, dus ik ga maar een thermosbeker met koffie van thuis meenemen :sweat_smile:

7 likes

Laatst ging het hier over hoe gen z al veel meer bezig is met de wereld om hun heen.

Nou, nu deelt mijn zusje van 10 op haar insta “happy pride month” :pleading_face: laatst wist ze ook precie uit te leggen wat homofobisch betekende.

40 likes

Haha ik wist op mijn twaalfde niet eens dat er naast man, vriend, vrijgezel nog een optie was :rofl:

10 likes

Mijn oma (90) vertelde mij vroeger hoe ze ontdekte wat homoseksualiteit was omdat ze in een religieus gezin was opgegroeid. Er kwamen enkele decennia geleden twee mannen kijken naar hun huis om het eventueel te kopen en toen hoorde ze van iemand dat het homo’s waren (inclusief uitleg wat het is) en ze vond het direct heel logisch dat mannen ook gewoon een relatie konden hebben.
Ik vind het soms zo jammer dat dit niet vanzelfsprekend is onder veel mensen van “als hetero’s elkaar lief kunnen hebben waarom twee mannen of vrouwen niet”.

26 likes

@Zemraluani hoe was je havermoutontbijt?

1 like

Ik kan niet wachten op de recensie

8 likes

He is dit nu Leonie ter Braak bij HNTM seizoen 1 vanaf 4:30???
https://www.youtube.com/watch?v=XQr0Xq-Vqho

Edit: nee dus ze heet sanne

Edit2: Ik zit nu in de krochten van HNTM seizoen 1, en kom weer dat verhaal tegen van Sylvia Geersen en die gekke mexicaanse ex, en wtf op zijn instagram heeft hij 2 weken geleden nog stories geupload van hun huwelijk met texten als: "A good & faithful wife will always help you and support you when you are poor or rich, sick or healthy. Thank you heavenly father for the wife you gave me i took her with her virtues & defects - Never give up on marriage "
En zijn profielfoto is nog steeds hem en sylvia samen… :confused:
Dat is inmiddels iets van 8 jaar geleden ofzo?? Wow wat een engerd. (rogelio_castro_martinez op insta voor de geinteresseerden)

5 likes