Wat je even kwijt wil #52

Ik gebruik hazelnootmelk bij overnight oats en alleen dan kan ik havermout in me bek schuiven + yoghurt en fruit erbij. Innocent heeft een variant van hazelnootmelk

Hahaha sorry ik lees nu pas je verdere berichten. Nou, een tip voor ANDERE mensen

2 likes

Ik kan echt slecht tegen mensen die zich snel aangevallen/beledigd voelen maar ik vraag me ook vaak af of dat nou “hun” probleem is of van mezelf?
Ik schat mezelf toch redelijk empatisch in maar ik ben ook niet een leugenaar.
Dan zeg ik bijvoorbeeld als ik iets niet geweldig vind dat ik, even kort gezegd, het waardeer meer het niet mooi vind. En dan ben je een hater omdat je niet die veren in de reet steekt die ze zouden willen.

1 like

Loooove zomerregen

1 like

Oh god er is moment de ‘echt’ een mercury in retrogade maar tot nu loopt alles op rolletjes hier haha

2 likes

Bestaat de chat functie nog? Ik heb echt zin om met iedereen lekker te lullen zonder “Dit frituurpan bericht hoort hier niet” ellende.

8 likes

Een meisje uit mijn complex heeft seks en ze schreeuwt echt :skull::skull:

7 likes

Ik ging vroeg naar bed vanavond, omdat ik de laatste nachten niet zo goed geslapen heb en nu lig ik dus nog steeds wakker :slightly_frowning_face::slightly_frowning_face::slightly_frowning_face:.

ik ben via alibaba opzoek naar een fabriek om m’n pins te maken en via de App word ik al dood gespamd maar nu beginnen ze me ook berichten te sturen via whats app maar ik heb blauwe vinkies aan dus nu gebeurd er dit

:joy::joy::joy:

29 likes

Pff ik lig al de halve nacht wakker, gaat ineens de rookmelder keihard af maar er lijkt echt nergens brand/rook? Heb de batterijen er maar uit gehaald.

Haha shit dacht wel bij de garage te kunnen werken maar ben weg gestuurd (logisch). Vet onhandig met de bus terug met zware rugzak :joy: Dom van mij

1 like

Wat is zomerkleding toch leuk :sunny:

10 likes

Ik had gedroomd dat ik een puppy had :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Omfg zĂł heet nu al :cry:

1 like

De hele buurt is echt al een uur bezig ofzo met een vogel redden die een van hun katten half heeft vermoord. Nu zijn ze een soort cluedo aan het doen om de dader te vinden.

Wij zijn het in ieder geval niet want wij hebben ongeveer als enige geen kat.

11 likes

Ben ik het mee eens, maar aan de andere kant vind ik het ook niet okĂ© dat mensen die nog niet de kans gehad hebben zich te laten vaccineren dan dubbel ‘gestraft’ worden (PCR-test voor reizen ben je al snel 100 euro aan kwijt). Maar een splitsing maken in mensen die zich nog niet konden laten vaccineren en degenen die dat niet wilden is natuurlijk ook te ingewikkeld.

6 likes

:joy: Er werd al wel gesproken over een dag binnen zitten.

Overigens wel jammer dat de kat niet de parkiet die elke ochtend zit te krijsen heeft gepakt. Zo klaar met dat beest. (Ik ben geen dierenvriend, klopt).

7 likes

Verhuizen met dit weer :hot_face: Maar de gordijnen zitten in de was en de keuken is al ingeruimd. Net een boekenkast van de ene naar de andere woning gebracht. Heb ik geen man voor nodig :muscle:t2:

5 likes

Ik vind dat iedereen die vroeg in de ochtend aan het klussen is er gewoon even 1 vinger af moet zagen. Dat je jezelf danvoor de rest van je leven er aan herrinnerd dat je een klootzak bent.

18 likes

Haha huh, ik heb blijkbaar drie jaar geleden mijn nummer aan een gast gegeven die besluit om nu te appen? Hoe dan?!

Inclusief ingezongen voiceberichten?

22 likes

In de regionale bussen hier mag je met korting reizen als je tijdens de EK-periode oranje draagt. Ik vind het bijna discriminatie van mensen die wel stijl en smaak hebben???

15 likes