Dan zou ik echt super flauw gewoon een oranje draadje aan mn tas knopen.
The saga continues dagtripje maken met korting om gekleed in oranje kaas te proeven in Woerden, anyone?
Bij mij in de tuin groeit het gras wel echt zo hard. Als ik 2 weken wacht is het eigenlijk al veel te hoog.
Ik kijk uit naar de komende dagen met naar mijn idee lekkere temperaturen, niet te warm maar wel met zonđ
Dan trek ik gewoon mijn oranje werkkleding aan.
Ik bedacht me net dat ik al sinds februari 2020 geen McDonaldâs ontbijt heb gehad en ik heb even veel zelfmedelijden.
Volgens mij hebben ze het hier ook maar geen hash browns, nou laat dan maar.
Jaaaa! Al mijn leuke en fleurige zomerjurkjes en sandaaltjes komen de kast weer uit. Ik de winter verstop ik mezelf in een trui en nu is elke dag een fashion show!
Gisteren eerst van 8 tot 5 gewerkt en aansluitend hadden we een barbecue op het werk met iedereen. Eigenlijk hartstikke illegaal nog volgens mij want we waren met iets van 30-40 man ofzo? Was echt rete gezellig en heb ook heel veel gepraat met mensen van andere afdelingen waar ik ook echt van genoot maar toen ik thuis kwam toen brak ik gewoon? Zoveel prikkels en drukte wat ik dus al zo lang niet meer had gehad dat ik gewoon moest janken thuis.
Verhuizen met een verhuis bedrijf is zoooo chill. Binnen 2 uur hebben ze het hele propvolle 80m2 appartement leeg geruimd en in hun wagens gedaan terwijl ik zelf op een stoel in de zon op het balkon moest zitten. Money well spent.
Hahaha zo herkenbaar, iedereen in mijn familie zal ook van âdat ga je toch niet doen?â. Nou ik wil nooit meer anders. Al hoop ik nu eens de komende 10 jaar niet meer te hoeven verhuizen.
Ik had vanochtend een glas gevuld met water om mijn scheermesje/scheerschuim in om te spoelen. Na het spoelen had ik de beker afgespoeld dus er zat geen scheerschuim meer in. Net was ik in de badkamer en had ik een beetje dorst en toen zag ik die beker staan met nog een bodempje water erin. Ik was helemaal vergeten dat dat de scheerschuim beker was dus toen heb ik een slokje genomen. Gelukkig meteen uitgespuugd maar daarna moest ik wel opnieuw mijn tanden poetsen om de scheerschuim smaak weg te krijgen
Word er zo schijtziek van dat iedereen het alleen maar over huizen en kinderen kan hebben. Er is godver nog meer op de wereld hoor kan best prima mee lullen maar het boeit me niet welke spullen je nog nodig hebt etc. laat me met rust
Drink je genoeg? Het is nu wel ineens van nat en koud naar vies broeierig warm gegaan dus misschien dat je daar wat last van hebt?
Net in bad geweest en op de ipad Charmed gekeken. Maar ik ben steeds bang dat de ipad in het water valt en ik doodga als Frits van Houten.
We hebben wel alles zelf ingepakt want dat vinden we niet zo erg. En alle dingen uit de keuken zelf verhuisd omdat ik dat al eerder in het nieuwe huis wilde hebben. Maar ze halen wel alle meubels uit elkaar (waaronder de veel te grote en ingewikkelde pax kast) en zetten die weer in elkaar. Echt, love it.
Hahaha ik denk eerder dat je ipad dan doodgaat dan jij hoor
Tenzij hij aan een oplader zit
Ik wil dit ook zo graag maar mijn gierige, sportieve vriend gaat dit nooit willen. âvEeL tE dUuR jE hEbT tOcH ZeLf aRmEn En BeNeNâ
als je iPad gewoon in een bad valt gebeurt er helemaal niks (behalve dat jij verdrietig bent omdat je iPad kapot is denk ik)
Gelukkig
Naast ons is een stuk land dat voor verschillende doeleindes wordt gebruikt en ze hebben vandaag weer de schapen gebracht om er te grazen, maar ze maken nu echt al een paar uur lang super veel geluid. (Waarschijnlijk moeten ze even aan hun nieuwe plek wennen). Ik was net even aan het videochatten met een collega, maar kon me bijna niet op het gesprek concentreren. Gewoon geluidsoverlast van schapen lol.
Ik zat nog te twijfelen of ik dit in het burenergernis topic zou plaatsen, omdat dit praktisch gezien onze buren zijn haha