Wat je even kwijt wil #52

Blijf het ook absurd vinden dat scholen nu verplicht helemaal open moeten maar docenten geen voorrang krijgen voor vaccinaties.

4 likes

Neee dit zijn juist m’n favo whaha, gaan als eerste op juist!!

4 likes

Ja zo heten ze. Door 2en breken en lekker aan allebei likken :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zit weer eens in een slechte spiraal qua werk. Geen motivatie en weinig uitvoeren en me daar dan weer kut om voelen. Ik lig nu in de tuin maar geniet er niet echt van want voel me schuldig (maar niet schuldig genoeg om aan het werk te gaan :flushed:)

11 likes

Like voor de herkenning. Morgen weer een dag!

4 likes

Zo herkenbaar dit. Vind het zo geestdodend om de hele tijd thuis achter de laptop te zitten. En dan moet ik soms weer in één keer heel veel doen door het in de tuin/bank hangen en dan raak ik weer gestresst. Echt waarom ben ik zo. Blij dat ik mijn laptop net weer heb dichtgeklapt en lang weekend heb nu!

2 likes

ik zit echt sinds zondag al de app van de sportschool in de gaten te houden of ik vandaag na werk kan sporten (18:15) hele tijd vol vol vol vol. vandaag drie keer gekeken; vol.
Kijk nu nog eens: 2 mensen afgehaakt. MOOI.
Dadelijk lekker in de erreko sporten. Met de nieuwe sportschoenen.

10 likes

Ik wil heel graag het recreatief baantjes zwemmen weer oppakken maar ik ben nu al bang voor die eerste keer bij dat zwembad komen en dat alles dan helemaal nieuw is en je nog moet uitzoeken waar alles dan is en hoe alles daar werkt, en dan daarna dat ik met dit lijf inclusief coronakilio’s in een badpak moet… nouja ik moet ook niet zoveel nadenken en gewoon doen, waarom ben ik zo :joy:

10 likes

urgh same ik kan er ook totaal niet mee om gaan. al kan ik dan bijv wel weer dealen met de sportschool. (als mensen niet teveel in de buurt komen) denk dat het komt omdat het toch beetje als vertrouwde plek aan voelt.
Met werk mag ik gelukkig wachten tot na tweede vaccinatie, dat heb ik gelukkig doorgekregen.
Dus dat houd in dat ik niet ak week maar de week er op weer moet en zerooo zin.

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik herken wel erg wat je zegt. Vind verandering sowieso altijd weer wennen ook… Virtual hug.

2 likes

Karma, ik had een paraplu gejat, bleek die kapot te zijn dus nu zijn mijn suede loafers helemaal doorweekt :+1:t2: Maar mijn haar is iniedergeval nog wel droog.

Herkenbaar, maar zwembaden zijn niet zo ingewikkeld. Toen ik voor het eerst ging, zei ik tegen de receptioniste gewoon: Hoooooi, ik ben nieuw. Hoe werkt alles? :joy: Voelt een beetje dom maar werkte perfect.

7 likes

Haha ik herken dit wel @MakeFezHappen maar inderdaad maak het jezelf niet moeilijk, ga erheen en vraag aan de balie hoe het werkt!

@Panda Ah wat stom, heb jij al iets geboekt? Ik zou gewoon zeggen dat jij dacht dat dit jouw taak was en even kijken of jullie het samen verder kunnen regelen?

3 likes

Echt zin om de hele avond GBBO te kijken.

Je eigen plan doordrukken, korte metten mee maken gewoon. Je doet dit toch niet voor niets? Als iemand anders op eigen initiatief van alles aan t plannen is jammer dan, niet hun taak.

4 likes

Hoeraaa!! Ik heb mn eerste muggenbult van dit jaar :+1::grinning::+1:

4 likes
49 likes

Met dit warme weer komt echt mijn innerlijke-Shakira naar boven. Misschien maar hoepelen op shaki’s muziek. :joy:

2 likes

Ja ik zit ook opeens naar allemaal van die Spaanstalige artiesten te luisteren alsof ik ergens in Zuid Amerika woon ofzo. Heerlijk.

3 likes

Shit, de airco slang was losgeschoten en nu is de laminaat vloer (in de nieuwe kamer van dochter) zeiknat :weary:

1 like