Nu zit ik hard na te denken wie er weg is…
Ik snap m
Ik heb 2x uit de vriezer curry gegeten deze week. Drie keer raden wat mijn vriend voor vanavond heeft voorbereid. .
Maar iedereen weet wie je bent dus nu is er toch ook geen anonimiteit meer
Ik ben onderweg naar de vakantiebestemming en zit bij een tankstation met de hond bij starbucks
Maar ik ben zo bang dat ze ineens de snelweg op rent ze zou dat echt nooit doen, maar dit voelt echt heel gevaarlijke haha
Patat speciaal met curry?
I wish dit durf ik alleen niet te zeggen tegen vriend, want hij is helemaal in zijn nopjes met een nieuw recept. Hij heeft zeker wel al de hele week pasta/carbs op
misschien moet je vragen of je hond wat wil plaatsen in het intrusietopic
Hahahaha ging hier even stuk om
Mijn buurmeisje van 4.5 schreeuwt net door de tuin “DUIMPJES OMHOOG EN ABBONEREEEEEH”.
Ze is niet eens aan het filmen oid, deze jeugd is zo verpest
abonneer dan!!
Nee maar je maakt wel weer nieuwe die bijna hetzelfde zullen zijn uiteindelijk
Ik ben serieus zo gestresst, en overspannen en zo klaar met deze dag. Nu net, nadat ik zoveel al had meegemaakt dat tegen zat…brak mijn slipperbandje af. Dus mijn slipper was naar de klote. Dus ik probeerde die slipper te maken. Kwamen er gelijk weer twee klanten binnen die me glazig zaten aan te kijken dat ik ze a la minute moest helpen, terwijl ze me zagen kutviolen met die teringslipper. Dus ik zeg tegen mezelf:’ weet je wat ik loop wel gewoon op mijn blote poten’. Dus toen ging ik klanten helpen op mijn blote voeten. Niet mijn proudest moment maar ik kon gewoon nergens meer tegen. Tien ik eenmaal een gaatje had, ben ik met die tering verrotte slipper naar huis gelopen, de deur achter me dicht gedaan en die slipper door heel mijn gang heen getiefstraald, in de lucht gekegeld, tegen de muren en de trapleuning aangeramd terwijl ik zat te schreeuwen als de Hulk, en echt heh het luchtte zo ontzettend op Mijn vriend was bang, maar maakt niet uit.
Ik gun jou echt heel erg weekend
Hahaha dank je wel, ik gun het mezelf ook heel erg, maar ik moet morgen nog een hele dag
Ik ben het afgelopen jaar 4 keer verhuisd en over drie weken ga ik weer verhuizen (ja dan is het echt klaar) en voor deze keer heb ik ook een verhuis service geboekt! Kijk er enorm naar uit om gewoon niet drie dagen erna gebroken op bed te liggen en goed om te lezen hoe chill het was bij jou haha.
Wat ben ik blij dat het bijna weekend is!
^mijn brein die het gelijk moet verpesten: Je hebt storingsdienst
Ik ben bij m’n familie om afscheid te nemen van m’n vader. Vanavond om 23.00 wordt hij in slaap gebracht en het is zo gekkig dat we nu nog gezellig in de tuin zitten? Ik zie zo op tegen wat nog gaan komen…
Ik heb echt geen idee wie je was😂
Oh wat heftig, dat lijkt me ook heel gek zo’n contrast. Wens jullie een mooi afscheid en veel sterkte!!