Ik heb in de weer app gekeken, maar het is nu ook voor sommige dagen veranderd naar regenš
Nou ik ga een weekje weg. Mental breakdown gehad vanwege stress dat ik mijn werk niet afheb en het een puinhoop is. Staan we voor de Haringvlietbrug is die open maar gaat niet meer dicht. Nou gezellig in een warme auto met twee hondjes
Update na ruim anderhalf uur rijden we weer
Je vriend?
Meestal zijn bij het overzetten beide autoās de hele dag verzekerd.
Ik kom rood en plakkerig thuis na een fietstochtje naar het winkelcentrum, is mān vriend erwtensoep aan het maken.
āJa ik vind dat echt onzin dat mensen daar alleen zin in hebben in de winter.ā
Ik had net een best wel stom gesprek met mān revalidatiecoach. Ik loop hier al 17 weken, ze kennen me en weten hoe ik eruit zie. Het kwam er op neer dat mān problematiek te ingewikkeld voor ze is en met hen verder sporten niet de oplossing gaat zijn. Jammer, maargoed. Stelde ze voor dat ik alvast zelf meerdere keren per week ga wandelen, prima. Zegt ze op het eind: āMaar hoe was je week? Volgens mij heb je genoeg bewogen, want je bent zo bruin! Goed hoor!ā
Alleen⦠ben ik niet donkerder dan ik hiervoor in dit traject was, dit is gewoon mijn normale huidskleur
Plaatst jij expres dingen in verkeerde topics?
@Krabsalade ik ben jouw vriend maar dan met zuurkool stamppot. Kan prima in de zomer!
Echt hƩ!!
Ik heb vandaag compleet buiten mān comfort zone een strakke croptop aan zonder bh eronder. En ik vind het mega spannend want borsten wiebelen enzo, maar ik voel me ook zoo hot!
Also ik heb wattenschijfjes op mān tepels geplakt want ik vind tepelstickers echt superduur :ā).
En nog een win bij deze outfit is dat ik niet eens het plein waar ik werk op durf, dus dat ik zeker niet alsnog naar mān werk toe ga.
Ik werd vannacht wakker omdat ik de trap hoorde kraken. Ik nog heel stilletjes luisteren of het wel echt was en ja hoor, er was duidelijk een inbreker! Ik ga er met mijn slaaphoofd ook gelijk op af. Sta ik oog in oog met een zwarte kat die vet agressief begint te miauwen. Ik al helemaal opgelucht natuurlijk dat het maar een kat was. Gelukkig vluchte het al vrij snel naar de zolder en door het dakraam terug naar buiten.
Man man, mān spannendste belevenis sinds 1,5 jaar
Garage belde n.a.v. de grote beurt. Moeten wat kleine dingetjes gebeuren en dan kan ik ām morgen om 4 uur ophalen. Prima want vandaag zou ik naar de garage moeten lopen en morgen kan ik gebracht worden ha ha ha. Ik ben lui
Ik vond het een goed idee om vandaag door de wasstraat te gaan (zoān lopende band), maar ik heb geen airco dus nu zit ik hier weg te smelten. Kunnen ze me zo opzuigen
Ik moest net even met de bus een stukje reizen en mijn ov kaart scande niet meteen van een afstand, pakt de buschauffeur de kaart vast en plopt hem tegen de scanner aan. Echt gatverdamme, ik weet dat het warm is en het leven is even kut misschien voor deze man, maar ieeeeeuw doe dit niet! Misschien ben ik teveel een germaphobe geworden.
Is toch gewoon lief bedoeld misschien⦠Je even helpen. Wat is er vies aan? Je zit al in een bus waar 40000 mensen in gezeten hebben
hahaha klopt, ik kreeg een grote error in mijn hoofd pfff
Je bent hier nog niet zo lang toch?
Snappen heus wel dat je nog niet alle topics kunt vinden
Haha ik zag een keer een gifje dat iemand die busstoelen schoonmaakt
Wat daar uitkomt joh zitten natuurlijk ook altijd van die snotkinderen in de bus en andere vieze mensen
Oh dat is zoān satisfying filmpje. Ik las ook ooit dat stoelen in de bus ook vaak zoān druk motiefje hebben, zodat het niet opvalt hoe smerig ze eigenlijk zijn.
Ik heb morgen een stoomreiniger bij de Gamma gehuurd en hoop ook zoān satisfying filmpje te maken van ons vloerkleed met puppy pies-, stront- en kotsvlekken.
Film het aub en zet het op insta