Wat je even kwijt wil #52

:heart_eyes: Ik heb trouwens een veel te duur Takkie-peuterzwembad gekocht, maar worth it. Kan ik mijn voeten eindelijk eens in een fatsoenlijk voetenbadje doen. Deed ze altijd in zo’n ronde afwasteil, maar daar past mijn maat 41 (en 41.5) niet in. :cry: En dit badje past ook nog eens meer dan prima op balkon.

8 likes

Ja een shady garage achteraf, afgeplakte dashbordlampjes etc en na 2 jaar total loss… Ga het nu anders aanpakken, maar voor automaten is het gewoon nog wat moeilijker helaas.

2 likes

Is dit sarcastisch?

Mn beste vriendin is op vakantie en ze stuurt me zon grappige selfie met ezels. Ben al een kwartier aan het lachen pff

8 likes

Heel veel sterkte gewenst :heart: ik hoop dat jullie veel steun kunnen vinden bij elkaar.

1 like

Ah ik had eerst geen idee maar nu inmiddels wel. Beetje flauw wel toch als iemand anoniem wil blijven?

4 likes

Yes redelijk ok de APK doorgekomen. Dat scheelt weer :moneybag: :moneybag: :moneybag:

7 likes

Nee joh het is toch ook gewoon heel krom dat ze eerst spammed met het ene verhaal en nu het totaal tegenover gestelde hahah. Echt albertho stegeman undercover.

8 likes

Wow, ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk dat moet zijn. Heel veel sterkte gewenst :heart:

1 like

Urgh ik zou een paar dagen geleden al feedback krijgen op iets, maar nog steeds niks gehoord, ook niet na een reminder. Zo irritant hoe docenten gewoon alle tijd nemen die ze willen, terwijl wij als studenten wel gebonden zijn aan strakke deadlines :upside_down_face:

Het dubbelste wat ik ooit heb megemaakt. Thanks voor de lieve woorden. Ook de anderen, taggen is even teveel.

15 likes

Je kan hem nu nog dumpen.

46 likes

Met je twisted sister in een runaway car :grinning_face_with_smiling_eyes:

Runaway Duchess!! Episch. Ik zit al klaar voor de stream

@Calypso Zeg me waar en wanneer ik klaar moet staan met de cabrio

8 likes

Ik heb ook geen idee :thinking: En dat terwijl ik zoveel tijd op dit forum spendeer

5 likes

Vandaag vertelde ik aan mijn mentorklas, op aanvraag, dat een leerling uit mijn klas biseksueel is

En ze klapten en juichten (juichden?) ervoor

Ik weet dat we er nog laaang niet zijn maar what a fucking change al in deze generatie :heart::orange_heart::yellow_heart::green_heart:

81 likes

Ik zit echt als een soort ontplofte tomaat in de voortuin wat fruit te eten omdat ik net terug kom van het sporten met mijn personal trainer. Loopt er iemand verschrikt langs en vraagt of alles wel goed gaat omdat ik zo rood ben. Dus ik zeg dat alles goed gaat maar dat ik net gesport heb begint ze te grinniken en zegt nee dan gaat het niet goed inderdaad, je gaat toch niet sporten met dit weer, arme meid. :joy:

30 likes

Ja ik vind mezelf een slechte forummer :joy:

Ik schaam me echt. :grimacing: Ik zit dus in een b&b op de eerste verdieping en de hond wilde de trap niet op en toen heeft de eigenaresse haar trede voor trede opgetild terwijl ze als een zoutzak bleef liggen. Hoe gaan we straks naar beneden ?!?! :see_no_evil:

Oke ik ga nu even checken of ik haar kan optillen

Edit: nee die is echt te zwaar hahah

8 likes

Heftig zeg! Heel veel sterkte!:two_hearts:

1 like