Wat je even kwijt wil #52

tosti maken!

Eerst bestel je een of andere gekke piemelklem en nu dit… Jij bent niet meer te redden meit

8 likes

Haha hij kijkt zo guitig in die reclame :joy:

2 likes

Ja was lekker geweest, maar dat heb ik niet in huis!

Ik heb nog gekruide krieltjes en ik denk dat ik een bamibal in de oven gooi! Ik had ook lekker asperges gekocht, maar ik ga morgen een lang weekend weg, dus ik geef die wel aan mijn op en oma!

1 like

Serieus een nieuw woord in mijn leven sinds nu: anaaltampons. Ik heb nu wilde fantasieën over jouw werk

1 like

Ik heb ooit bij een zelfde soort bedrijf gewerkt. Toen werden op een gegeven moment de anaaltampons uit de winkels gehaald omdat mensen deze gebruikten om sneller dronken te worden. Oftewel in vodka drenken en daarna inbrengen.

2 likes

Als je incontinent bent. Of als je snel dronken wil worden zonder te drinken.

4 likes

@Oprah lieverd bestel dr ook maar een paar voor mij.

5 likes

Kan ook met een gewone tampon (Y) Of een oogbalshotje, dat was ook een tijdje een ding toch.

1 like

Jezus houd op over oogballen :sob:

4 likes

Ja Marijke Helwegen legt het uit, ze heeft het zelfs getest voor volk en vaderland (ze begint te gillen op 1.15)

6 likes

Marijke is echt mijn hoop in bange dagen.

Ja wodka eyeballing! Nooit gedaan, was er toen al te oud voor geloof ik :joy:

Haha jij woont in oost toch? Hoor je dat helemaal daar

12 likes

Jaa! wel gedempt hoor
begin nu te twijfelen of het die andere kerk was maar het klonk echt als de andere kant

1 like

Als ik haar was zou ik hier in ieder geval wel melding van maken bij de politie.

Ik heb ooit iets soortgelijks meegemaakt en heb dat toen niet gedaan maar achteraf wou ik dat ik dat wel gedaan had.

Ik gebruik hazelnootmelk bij overnight oats en alleen dan kan ik havermout in me bek schuiven + yoghurt en fruit erbij. Innocent heeft een variant van hazelnootmelk

Hahaha sorry ik lees nu pas je verdere berichten. Nou, een tip voor ANDERE mensen

2 likes

Hoe dan?! Ik wil ook in een gymwiel draaien maar sowieso breek ik dan al mijn botten voordat ik uberhaupt in die cirkel zit

Die cowboy move op 1.20 is wel lachen

10 likes

Ik kan echt slecht tegen mensen die zich snel aangevallen/beledigd voelen maar ik vraag me ook vaak af of dat nou “hun” probleem is of van mezelf?
Ik schat mezelf toch redelijk empatisch in maar ik ben ook niet een leugenaar.
Dan zeg ik bijvoorbeeld als ik iets niet geweldig vind dat ik, even kort gezegd, het waardeer meer het niet mooi vind. En dan ben je een hater omdat je niet die veren in de reet steekt die ze zouden willen.

1 like