Groot gelijk. Ik had nu vrij weinig te verhuizen (stuk of 20 dozen boeken, verder niet heel veel), want veel laten brengen door de woonzweed, maar volgende keer ga ik het echt ook echt laten doen (veel meer meubels nu).
Ik had echt zo een tering drukke werk week, was mezelf net aan het kapot zweten tijdens het werken. Dus ik dacht ooh ik moet nu sociaal doen terras alles want ja is mooi weer en het kan weer. Een vriendin van mij die kon niet, dus ik heb bij de AH corona’s ingeslagen en lig nu heerlijk lang uit voor de ventilator te wachten tot er eentje koud is. Veel beter plan dan zweten op het terras.
Je weet dat als je je profiel verwijderd die post gewoon blijven staan he. Dus eigenlijk staat het nog wel allemaal zwart op wit
Godver. Kan mijn lease auto niet overnemen - ofja het kan wel, maar ik kan het financieel niet - en moet dus opzoek naar een nieuwe. Heb nu al zo’n stress… Vorige keren ben ik zó genaaid met 2e hands autootjes dat ik er nu al helemaal paniek van heb. Ook nog eens een automaatje wat het zoeken helemaaaaal moeilijk maakt. send help.
Ik heb trouwens een veel te duur Takkie-peuterzwembad gekocht, maar worth it. Kan ik mijn voeten eindelijk eens in een fatsoenlijk voetenbadje doen. Deed ze altijd in zo’n ronde afwasteil, maar daar past mijn maat 41 (en 41.5) niet in.
En dit badje past ook nog eens meer dan prima op balkon.
Ja een shady garage achteraf, afgeplakte dashbordlampjes etc en na 2 jaar total loss… Ga het nu anders aanpakken, maar voor automaten is het gewoon nog wat moeilijker helaas.
Is dit sarcastisch?
Mn beste vriendin is op vakantie en ze stuurt me zon grappige selfie met ezels. Ben al een kwartier aan het lachen pff
Heel veel sterkte gewenst ik hoop dat jullie veel steun kunnen vinden bij elkaar.
Ah ik had eerst geen idee maar nu inmiddels wel. Beetje flauw wel toch als iemand anoniem wil blijven?
Yes redelijk ok de APK doorgekomen. Dat scheelt weer
Nee joh het is toch ook gewoon heel krom dat ze eerst spammed met het ene verhaal en nu het totaal tegenover gestelde hahah. Echt albertho stegeman undercover.
Wow, ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk dat moet zijn. Heel veel sterkte gewenst
Urgh ik zou een paar dagen geleden al feedback krijgen op iets, maar nog steeds niks gehoord, ook niet na een reminder. Zo irritant hoe docenten gewoon alle tijd nemen die ze willen, terwijl wij als studenten wel gebonden zijn aan strakke deadlines
Het dubbelste wat ik ooit heb megemaakt. Thanks voor de lieve woorden. Ook de anderen, taggen is even teveel.
Je kan hem nu nog dumpen.
Met je twisted sister in een runaway car
Runaway Duchess!! Episch. Ik zit al klaar voor de stream
@Calypso Zeg me waar en wanneer ik klaar moet staan met de cabrio
Ik heb ook geen idee En dat terwijl ik zoveel tijd op dit forum spendeer
Vandaag vertelde ik aan mijn mentorklas, op aanvraag, dat een leerling uit mijn klas biseksueel is
En ze klapten en juichten (juichden?) ervoor
Ik weet dat we er nog laaang niet zijn maar what a fucking change al in deze generatie