Wat je even kwijt wil #52

Ik zit echt als een soort ontplofte tomaat in de voortuin wat fruit te eten omdat ik net terug kom van het sporten met mijn personal trainer. Loopt er iemand verschrikt langs en vraagt of alles wel goed gaat omdat ik zo rood ben. Dus ik zeg dat alles goed gaat maar dat ik net gesport heb begint ze te grinniken en zegt nee dan gaat het niet goed inderdaad, je gaat toch niet sporten met dit weer, arme meid. :joy:

30 likes

Ja ik vind mezelf een slechte forummer :joy:

Ik schaam me echt. :grimacing: Ik zit dus in een b&b op de eerste verdieping en de hond wilde de trap niet op en toen heeft de eigenaresse haar trede voor trede opgetild terwijl ze als een zoutzak bleef liggen. Hoe gaan we straks naar beneden ?!?! :see_no_evil:

Oke ik ga nu even checken of ik haar kan optillen

Edit: nee die is echt te zwaar hahah

8 likes

Heftig zeg! Heel veel sterkte!:two_hearts:

1 like

Oh wat vreselijk zeg, kan me niet voorstellen hoe moeilijk dat moet zijn. Superveel sterkte gewenst :heart:

1 like

Ik weet niet wat voor werk je doet, maar normaal gesproken liegen mensen dat ze naar de doktor of tandarts moeten voor een sollicitatiegesprek :wink:

4 likes

Wat heftig, heel veel sterkte gewenst!

1 like

:two_hearts::two_hearts::two_hearts:

1 like

Kan hond wel traplopen? Zou met een koekje/snoepje lokken helpen? (Ik heb geen hond maar mijn katten doen alles voor een snoepje.)
Succes :wink:

3 likes

Thanks moppie. Denk regelmatig aan je.

1 like

Kwamen net terug in onze hotelkamer en opeens stond er een babybedje naast ons bed :joy: We waren al in een melige bui, dus vriend meteen receptie gebeld “Er gebeurt iets erg eigenaardigs in kamer 306. Laatste keer dat ik keek was mn vriendin nog niet zwanger, maar het ledikantje staat al klaar!” We hebben ook gewoon open en bloot flessen drank staan en allemaal zakken chips, wat dachten ze uberhaupt? Lekkah zuipen en nassen met onze baby

22 likes

Mijn vriend heeft gisteren de avocadoplant buiten gezet en nu zijn de blaadjes iets gaan hangen. Net vroeg hij bezorgd of ik denk dat hij het gaat overleven. Vervolgens zei hij: ‘Het is net of je je huisdier voor het eerst naar buiten doet.’ hahah, vind het wel schattig

9 likes

Is goed doe je mee.

7 likes

normaal… normaaal…
ja shit dat kom niet in mijn woordenboek voor.

6 likes

Mijn vriend en ik zouden vanavond pizza bestellen. Nu wil meneer ineens sushi. Sorry maar ik heb me letterlijk al de hele week verheugd op zo’n vette pizza en een lavacake en nu flikt ie me dit😤

5 likes

Ja gaan we doen!

3 likes

Ahh herkenbaar @marley, mijn vriend kan zich ook altijd op het laatste moment bedenken als we hebben afgesproken om te bestellen. Vaak heeft ie dan opeens zin om te koken.

image

Ik zou lekker voet bij stuk houden en de pizza bestellen! En hij de sushi idd.

7 likes

Aaah hoeraaa, ik ben door mijn huisarts gebeld, dat ik donderdag door hem gevaccineerd kan worden als ik dat wil (ja, uiteraard)! Ik kan echt niet wachten. :sunny: Dan kan ik eindelijk beginnen met laserontharing na anderhalf jaar uitstellen. :pleading_face:

33 likes

:orange_heart: Heel veel sterkte. Je mag me altijd pb’en als je er behoefte aan hebt of zo

3 likes

Nouja bij mij gaat ze zo de galerij op, maar hier wil ze niet! Ik heb net weer poot voor poot haar naar boven geholpen :sob: naar beneden gaat wel goed trouwens!