Voelde eind van de avond iets kriebelen op arm: papiervis. Doodgemaakt. Ging naar de keuken, tref ik daar achter prullenbak ook een papiervis: doodgemaakt. Net even naar de badkamer, bij terugkomst zie ik bij de slaapkamerdeur iets op de muur, alweer een papiervis. Die is onder de plinten ontsnapt. Ik sta net in mijn slaapkamer, zie ik iets in mijn ooghoek bewegen: NOG EEN FUCKING VIS GVD!!!
Zojuist 3 flessen gif besteld maar ben eigenlijk te ongeduldig. Over een paar uur haal ik bij de appie nog een extra flesje om direct te kunnen spuiten want nu is het echt oorlog 
Ik stofzuig en ventileer mij een ongeluk en die verdomde kut beesten blijven terugkomen? Er valt ook niet echt iets te kitten verder. Merk zelfs dat ik tig keer per dag de muren en kieren af speur op zoek naar het ongedierte maar overdag lijkt er geen vuiltje aan de lucht. Ik heb geen boeken buiten de kasten, geen behang waar ik vanaf weet, wel redelijk wat hout in huis. Ik dacht nog afgelopen tijd dat ik ze verjaagd had maar dit lijkt wel een plaagđ Echt, de kriebels over mijn lijf momenteel; word bijna fysiek onpasselijk van het idee dat een hele visjes familie met duizenden verwanten zich in mijn huis gevestigd heeft.