Haarlem is zegmaar een wat te bekend terrein. Dus dat vindt zij, en ik ook, waarschijnlijk ook weer niet leuk. Een stad wat je al kent is altijd saai om weer naartoe te gaan. Ik denk nu aan iets op de Veluwe, dat vindt ze denk ik sowieso wel leuk en kan je makkelijk parkeren. Dat is namelijk ook een grote voorwaarde. @Oprah welke? Niet dat ik er naartoe ga, want dat blijkt uren rijden te zijn maar dan zijn wij ff’ers al voorbereid.
Die hebben toch een zwembad én een sportschool? Juist fantastisch!
nu ik aan het sporten (na lockdown) ben merk ik dat mijn lichaam niet meer zo opgeblazen is en weer begint af te slanken, als in. mijn vel begint weer wat meer te hangen inpv strak te staan. Dus dat is een goed teken. Hopelijk gaat het gewicht er ook af maar dat zie ik met een maandje ofzo wel. niet ak week maar de week er op weer suikerlevel test en hoop dat ik hem haal en dan van de controles af ben.
Ak week peeling en tweede vaccinatie
Snap ik, als je het goed kent, is het idd minder leuk. Veluwe is hartstikke mooi!
Ik heb om 10:30 een afspraak bij de tattooshop maar ik ben veeeel te vroeg dus nu zit ik in de auto te wachten. Ik haaat wachten
@Jumpsuit Maar wie regelt het vervoer dan? Als je moeder zelf moet rijden snap ik misschien wel een beetje dat ze niet zo’n zin heeft om urenlang in de auto te zitten.
Dat is nog niet besloten! We kunnen beide rijden, of met het ov. Gaan. Wat ze maar het liefste wilt. Ik dacht juist eerst dat het ov de beste keuze zou zijn. Maar die lijkt gecancelt.
De Veluwe? Daarvan weet je dat het geen super spannende stad is dus dan liggen de verwachtingen anders? Of een Waddeneiland? Zelfde soort idee. Ook ver overigens gok ik
Edit, Veluwe dacht je zelf ook al aan zie ik ni
Het was zalig!
Zelfde gehad gisterenavond, ging om iets doms; de was uitruimen. Ik was er even klaar mee dat ik het maar moet doen, omdat hij het vaak ‘vergeet’. Uit protest op de bank gaan lezen en daar geslapen, rond 05.00 opgestaan en naar bed gegaan want mijn rug vond het niet chill Zo maar even yoga doen oid.
Niet schamen om mensen te bellen die in de buurt wonen hoor. Ik weet zeker dat ze graag willen helpen.
Huh wat, waar ben je? En ik zou toch iemand bellen, je hebt toch spullen nodig en moet naar iemand toe. Sterkte!
Oh nee wat is dat akelig! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je schaamt, dat is een normale (maar onterechte) reactie volgens mij.
Het allerbelangrijkste is dat je kindje en jij oké zijn, dus hoe hard je ook huilt en hoe vaak je ook zegt dat je je schaamt aan de telefoon, bel je familie op dat ze je komen halen. Je partner is degene die zich terecht moet schamen!
Als je het fijn vindt mag je me altijd een pb sturen als je wilt spuien ofzo. Kalm aan, regel iets dat je naar je familie kan en vanuit daar weer rustig verder kijken, heel veel sterkte
Jeetje wat heftig, inderdaad echt je familie bellen!
Edit en uiteraard veel sterkte inderdaad!
Ben je in de omgeving Amsterdam? Dan kan je wel even bij mij terecht als het nodig is, al is het voor eten/drinken/toilet/telefoon opladen etc. Ik zou echt iemand bellen hoor, als mijn vrienden/familie mij in deze situatie zouden opbellen is een uur rijden geen probleem.
Voel je je wel veilig, trouwens?
Ik moest net huilen omdat ik met de was naar boven liep en de hond me toen super zielig door het raampje van de deur aankeek en toen net Rollercoaster van Danny Vera op de radio was.
Dan las ik per vandaag een maandelijkse verdelgingsdag in
@LastYoungRenegade is dat wat katten doen? Wat een handige dieren. Nu heb ik extra redenen om er later in een groter huis eentje te hebben Waar zouden moeten van kunnen komen? Heb je weg gekregen?
Ik heb een schop onder mijn kont nodig om toch echt eens aan de studie te gaan!!
Moet zo naar een kinderfeestje en zie er zo tegen op. Denk dat ik na een half uur ook gewoon weer ga.
Hey rustig wijffie, dit is niet jouw schuld