Wat je even kwijt wil #52

Omg ik wilde nog even een frisse neus halen buiten, nou ik ben helemaal lekgeprikt door mijn kleding heen :sob: heb al meer dan tien muggenbulten gevonden

Ik dacht dat iemand de container ging ophalen buiten. Dat was het niet, het was onweer.

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Sterkte wijffie, ik hoop dat het mooi wordt. :heart:

1 like

Heel veel sterkte :heart::heart::heart:

1 like

Veel sterkte :purple_heart:

Ik wil eigenlijk binnenkort naar Duitsland toe en zie nu dat je een FFP2 oid masker nodig hebt. Zijn ze daar streng op? En waar koop je die überhaupt in fysieke winkels?

Goed dat ik het lees haha.

Sterkte🕯️ @Plukkies

1 like

Ooh top dank je, ik wilde naar Real in Tönisvorst en heb idd van die witte (niet blauw maar volgens mij maakt dat niet uit?) wegwerpmaskers thuis liggen, die zullen dan vast ook wel goed zijn. Zag me al 2,5 uur rijden voor niks haha.

Klopt, het smaakte ook allemaal anders en andere basis (aardappels en rest rijst bv). Maar het wordt nooit vet en pasta-achtig natuurlijk. Dus na 2x in een week heb ik wel genoeg curry op. Morgen geen curry!

2 likes

En anders kun je bij de bouwmarkt FFP-maskers kopen! Liggen gewoon bij de stofmaskers.

1 like

Ik dacht het is nu vast genoeg afgekoeld in huis om op te ruimen en schoon te maken. 1,5 uur later heb ik zweet op plekken waarvan ik niet wist dat ik daar kon zweten :sob:

Zit maar weer vol voor de ventilator en doe nu niks meer :laughing:

6 likes

Heel veel sterkte!!

2 likes

Omg ik had een item verkocht op vinted maar ik was te lui/ het vergeten dus de bestelling werd door vinted geannuleerd. Kreeg ik een berichtje van dat meisje of ik het nogmaals kon uploaden omdat ze het jasje zo graag wilt. Omg ik voel me zo schuldig nu, ga er morgen maar een kaartje en een tonys bij doen.

@Plukkies

Sterkte!

17 likes

blegh moet nog wat inlezen over nieuwe tentoonstellingen op werk en heb het weer uitgesteld als de malle. Is toch altijd weer hetzelfde verhaal: witte man - impressionistisch of moderne kũnst - zijn vrouw die het huishouden wel op orde houdt zodat ie zich kan concentreren op z’n ‘‘roeping’’ - allemaal titels en toelatingen voor sociëteiten gekregen terwijl de eerste vrouwelijke kunstenaar pas in de jaren 30 mocht aanschuiven… zo saai

en dan krijg ik steeds vragen over de fucking roeiboot die in een van de tentoonstellingen te zien is en wat omringd is door 10 gouden scheepsbellen en dat mensen willen weten WAt beTEKent diT??

echt houd op met me

9 likes

Dit is zo’n tijd dat ik me verveel maar ik moet gewoon slapen!! waarom ben ik zo :sob:

3 likes

Holy shit ik werd net wakker van een kat die op het bed zat, zelden zo geschrokken. De balkondeur stond open maar geen idee hoe hij op het balkon gekomen is, want daar moet ie heel knappe kunstjes voor uithalen. Hopelijk komt hij veilig bij zn baasjes terug, maar omg mn hart zit in mn keel

17 likes

Voelde eind van de avond iets kriebelen op arm: papiervis. Doodgemaakt. Ging naar de keuken, tref ik daar achter prullenbak ook een papiervis: doodgemaakt. Net even naar de badkamer, bij terugkomst zie ik bij de slaapkamerdeur iets op de muur, alweer een papiervis. Die is onder de plinten ontsnapt. Ik sta net in mijn slaapkamer, zie ik iets in mijn ooghoek bewegen: NOG EEN FUCKING VIS GVD!!!

Zojuist 3 flessen gif besteld maar ben eigenlijk te ongeduldig. Over een paar uur haal ik bij de appie nog een extra flesje om direct te kunnen spuiten want nu is het echt oorlog :triumph:

Ik stofzuig en ventileer mij een ongeluk en die verdomde kut beesten blijven terugkomen? Er valt ook niet echt iets te kitten verder. Merk zelfs dat ik tig keer per dag de muren en kieren af speur op zoek naar het ongedierte maar overdag lijkt er geen vuiltje aan de lucht. Ik heb geen boeken buiten de kasten, geen behang waar ik vanaf weet, wel redelijk wat hout in huis. Ik dacht nog afgelopen tijd dat ik ze verjaagd had maar dit lijkt wel een plaag😭 Echt, de kriebels over mijn lijf momenteel; word bijna fysiek onpasselijk van het idee dat een hele visjes familie met duizenden verwanten zich in mijn huis gevestigd heeft.

2 likes

Ik wil met mn moeder een nachtje weg in een hotel, in Nederland, dat heb ik ook als moederdagcadeau gegeven. Ik stelde Valkenburg voor. Maar oh neeee dat is veeeeeeeel te ver weg. Terwijl mijn ouders zelf nog nevernooit in Nederland op vakantie ziin geweest en 1 keer een nachtje weg in Nederland omdat ze dat cadeau hadden gekregen. Dus ik zei ja wat dan? Ja Noordwijk ofzo. Nou dat vind ik dus echt supersaai. No offense maar daar is dus voor ons niks “speciaals” aan. Ik kan niks bedenken, want eigenlijk vindt ze alles in Nederland kut als het gaat om een nachtje/weekendje/vakantie. Ik kan Den Bosch voorstellen maar waarschijnlijk vindt ze dat ook te ver. Het is zo krom. Als ze deze zomer met mn vader naar het buitenland gaat dan cancel ik dit hele gedoe. Zo krom. Oja mijn geliefde Groningen kan ik nog voorstellen als ze dat niet ook veel te ver vindt.

1 like

Deventer misschien? Maar wat een rare houding van je moeder.

1 like