Wat je even kwijt wil #52

P2000?

2 likes

In 010?

1 like

Eindelijk, na maand wachten hehe, is mijn legging binnen van mijn favoriete etsy merk (duurzaam etc) via vinted.
En kom erachter dat ze de foto zo slecht belicht had dat ik de kleur niet goed kon zien.
Ik was al helemaal blij, nu ben ik nog blijer want het is dezelfde kleur als het vest wat ik al had en nu heb ik het setje soort van compleet en yay yay yay en was stukken goedkoper zo.
Plus de legging heeft zakken :sunglasses:

48 likes

Nou de sirenes gaan eerder af dan het NL -alert bericht. Ben benieuwd hoe lang dat nog duurt.

Edit: nou prive en werktelefoon ging tegelijk af. Dat werkt ook nog.

Ik was voorbereid op de terror op mijn telefoon :thumbsup:

6 likes

wel fijn, na die vaccinatie krijg ik gewoon nlalert in mijn brein

33 likes

Dit is op een of andere manier altijd als ik in de bieb zit. En ze komen nooit allemaal tegelijk dus nu hoor ik 150 telefoons teringhard afgaan of trillen.
Schrik me ook helemaal de pleuris.

8 likes

Ik moest poepen van het alarm. Maar op mijn telefoon krijg ik alleen een melding, geen soundeffects

3 likes

Teering ja wilde net hier komen posten. Ik had mijn telefoon ook nog vlakbij mijn oor. Kan dat geluid niet anders. Zit nog steeds bij te komen

1 like

Allemaal de schult van Rutte

5 likes

De schult :sob::sob:

12 likes

Kristus te paart

[spoiler]Schult was voor het extra feesboek effect [/spoiler

13 likes

Ik heb ook nooit geluid of trillen, alleen de melding :scream:

Waarom heb ik wel met geluid. Mijn telefoon staat op trillen en stil😭 misschien moet ik hem gewoon continu in de slaapstand zetten, iedere 1e maandag van de maand om 12.00?

jezus ik sta op utrecht centraal, tering wat een herrie haha. eerst het alarm, en toen alle telefoons haha

7 likes

Ik heb al zo lang die Felyx app op m’n telefoon en het lijkt me zo chill om gewoon afentoe zo’n scooter te kunnen gebruiken. Maar ik ben zo’n enorme schijterd dat ik eigenlijk niet durf.

Maar ik wil zo graag dus ik ga vanmiddag een poging wagen naar de sportschool. Is 1 lange rechte weg dus dat moet niet zo moeilijk zijn hopelijk…

4 likes

Haha ja is eigenlijk wel beter inderdaad. Ik ga vanmiddag iig denk maar extra vroeg weg zodat ik ook nog terug kan voor m’n fiets. En als het niet lukt, probeer ik het wel een keer als ik veel tijd heb idd.

1 like

Ik vind dat ook spannend dus heb het een toen samen met een vriend gedaan

2 likes

Bij mij toetert dat terrorgeluid gewoon dwars door de slaapmodus heen. Gelukkig stond het geluid wel zacht vandaag.

Ik heb helemaal geen NL Alert gehad :face_with_raised_eyebrow: