Maar die smaken zijn wel anders denk ik?
Deze zijn wel hetzelfde als die bij ah.
Maar die smaken zijn wel anders denk ik?
Deze zijn wel hetzelfde als die bij ah.
Nee, niet bij deze variant, maar ik vind andere varianten/merken van hetzelfde idee niet zo lekker. Dat is het net niet, soms chemischer enzo. Deze zijn cheap en soort bevroren limonade, maar die van AH/Jumbo zijn best en anders de driehoekjes van Lidl (die hebben aantal smaken, 1 smaak per doos).
Heb je een foto van die van de lidl? Idd ik vind het ook een voordeel dat die lollies niet zo chemisch zoet smaken.
Ik heb toevallig vanmiddag weer (nep)danoontjes gekocht om danone ijsjes te maken
At ik vroeger echt altijd de hele zomer door, vond ik veel lekkerder dan waterijsjes ed. Nu alweer een paar jaar niet gehad dus ben benieuwd of ze nog smaken
Omg love it, alleen ik vind die van danone dan nog beter haha. Hoe kom je aan die stokjes?
Deze! (ik vind de oranje/exotisch wel heel chemisch en niet lekker dus doe maar niet haha)
Mn ap had geen echte danoontjes meer dus vandaar maar deze. Hoop dat ze niet teveel teleurstellen dit zijn tapasprikkers die ik volgens mij ook ooit bij de ap heb gekocht. Wij hadden vroeger ook superveel van die plastic stokjes die je bij danoontjes kreeg om ijsjes mee te maken haha, ben benieuwd of die nog ergens mij m´n moeder in de la liggen.
@kali oh no! Ben nu heel benieuwd haha. Ga ze morgen proeven denk ik.
Ja die plastic stokjes waren zo handig! Ik heb vorig jaar gewoon maar dessertlepels erin gestoken enzo.
Voel me echt kut, werkdag was echt , helemaal leeg gezogen.
Dus ik ga even auto rijden. My safe space. Muziek aan en hopelijk wat rustiger als ik terug ben.
Ik heb wel eens op YouTube gezocht naar beelden vanuit een rijdende auto als een soort asmr maar kan niks goeds vinden. Voor mij is dat echt dé manier om alles even te vergeten.
Misschien haal ik ook een milkshake.
Sorry milieu .
Gewoon doen! Rij je zomaar een rondje of heb je een favoriete route? En zeker een milkshake kopen!
Ook al staat er mildzout, vind deze best zout
Als ze deze hebben koop ik hier altijd een aantal dozen van! Hoeven niet direct in de vriezer dus kan ze makkelijk bewaren en ik vind ze ook erg lekker! Mijn favo is bij deze toch wel de framboos en cola.
Ja, rood en roze en blauw hebben wij (blauw voor man, ik vind cola niks aan).
Ze moeten hier weer op boodschappenlijstje haha
Ohh nee die oranje vind ik juist heeeerlijk. Maar dat vind ik eigenlijk van allemaal. Ligt nu nog een hele hoop in de vriezer en vast twee dozen op voorraad
Ik kwam net op mijn oude Tumblr pagina terecht en het is nog steeds wel een vibe eigenlijk
De sinaasappel is wel lekker, maar die exotisch vind ik echt 3x niks, maar die bevriest ook anders (andere structuur heeft die) dan de andere smaken. Dus kan het ook aan liggen haha
De wonderen zijn de wereld nog niet uit want
het tijdstip nadert waarop iedereen een eerste prik heeft kunnen krijgen
die twee panda’s in Nederland hebben succesvol geketst
zwarte piet sterft langzaam uit
we wonnen in 2019 het songfestival
crocs zijn weer helemaal hip
thierry’s partij valt langzamerhand uiteen
en you can do itttt
Haha ik ben gek op cola dus die heb ik altijd graag. Heb de sinaasappel eigenlijk nog nooit geprobeerd van deze maar vind calippo sinas bijvoorbeeld ook erg lekker. Volgende keer ook meenemen dus.
De oranje is ook juist mijn favoriet!
Zijn deze vast in het assortiment? al een tijd niet gezien
lijkt me echt lekker met wodka en sprite <3