Wat je even kwijt wil #52

Op FB worden er vaker nep evenementen geplaatst van oa The Streamers. Dus wees maar niet bang, dit is vrijwel 99,9% nep.

3 likes

Door al dat gepraat over ijs hier gisteren staan de vrieslolly’s nu ook op mijn boodschappenlijstje. Ik houd van die dingen (wel alleen rood en oranje). Ben benieuwd of AH ze hier heeft, dat is heel erg wisselend altijd.

1 like

Middag vrij nemen!!

1 like

Nou top dag wordt dit :joy:
Vanmorgen geschreeuwd tegen een of andere tuinman die het fietspad dicht wilde zetten en mij gebaarde naar de autoweg waar een mega berm tussen zat BEN JE NIET GOED
En nu ben ik op mijn werk hebben 2 van de 3 lekker op het laatste moment afgezegd en ik voel aan mijn water dat die derde ook niet komt

7 likes

Sterkte en goed dat je het fietspad verdedigde!!

4 likes

Ik ben nu voor m’n werk ff naar buiten gegaan voor koffie en zon en het is zoveel chiller dan om 13u ‘s middags naar buiten, wat ik normaal gesproken altijd doe. Echt lekker rustig en chill, ook al is ‘t nu al wel verstikkend heet, ben benieuwd hoe ‘t vanmiddag is :hot_face::sun_with_face:

5 likes

Wij zijn sinds februari verhuisd naar een dorp (geboortedorp van vriend, waar mijn schoonouders ook nog wonen) aan de grens van Nederland (we wonen zelf in België) en ik had echt een besefmomentje hoe blij ik ben dat we die stap genomen hebben :smiling_face_with_three_hearts:
Veel mensen zeiden tegen ons dat we het een grote aanpassing zouden vinden want we komen van de stad waar alles dichtbij is, maar ik ben zoveel rustiger geworden. Zelfs om boodschappen gaan is een verademing want net over de grens, in Nederland dus, zijn de winkels lekker lang open en super rustig s’avonds om even boodschappen te doen. Ook het bos is op 300m van ons huis en de polder ligt voor ons huis. Echt een zaligheid, nooit gedacht dat ik dit zou kunnen hebben in mijn leven (wel over gedroomd hoor).
Call us crazy, maar wij houden van de rust. En het maakt ons niet uit dat we even de auto moeten nemen om boodschappen te doen of om naar het werk te gaan (al gaan we ook wel met de fiets als het lekker weer is).

53 likes

Zo knap voor je scriptie! Gefeliciteerd! :tada:

1 like

Ja die eendenbek boeit me niet zoveel, heb dat zo vaak nu gehad. Alleen nare associatie mee. Maar ga het idd aangeven :slight_smile:

Even een antwoord op mezelf, maar met medischr lens ga ik van 30% zicht naar 60%! Ben echt heel erg blij. Er zijn nog veel mits en maren, maar voor nu focus ik op het positieve. Dank jullie voor de likes, was gek genoeg een hele steun!

75 likes

Ik ben een beetje op en wil graag even pauze nemen van alles. Maar ik vind dat heel lastig en ik vind ook dat ik het niet verdien/mij aanstel. Ik heb het maanden (voor mijn doen) zowel zakelijk als privé heel druk gehad. Nu is het nog steeds druk, maar ik heb op het werk wel minder afspraken nu (wel nog steeds meer dan genoeg te doen). Ik voel veel weerstand, heb amper motivatie en ik ben echt voortdurend supermoe. Over anderhalve maand heb ik een lange vakantie, waardoor ik nu ook vind dat ik gewoon even moet doorzetten.

1 like

Ik bedacht me laatst precies hetzelfde, ik heb 4 ‘exen’ (niet allemaal even lang en serieus maar als ik ze allemaal meetel klopt het alsnog) en ben nu getrouwd, alle vijf mannen zijn stier of schorpioen, echt typisch.

3 likes

Middagje vrij nemen! Ik ben helaas ook ongesteld maar een middag vrij nemen van werk is voor mij geen optie :weary::sob:

Mijn favoriete jurk van 6/7 jaar geleden past nog, echt heel chill :heart_eyes: ga ik dus weer lekker dragen

3 likes

Ik heb een enorme klaagmail gestuurd naar een polikliniek omdat ik de communicatie en behandeling echt niet ok vind. Maar nu moet ik zometeen de arts onder ogen komen naar wie die e-mail is doorgestuurd :sob:
Ik ben benieuwd wat voor sfeer het wordt :+1:t4:Het lijkt me niet iemand die enigszins gaat toegeven. Of wel, maar dan met een kop erbij die het tegendeel zegt.

1 like

Mijn vriend heeft me vorige week ten huwelijk gevraagd en we gaan deze maand bij de eerste trouwlocatie kijken! Zo leuk, het wordt daarmee zo echt :hugs:Heb er nu al zin in, ook al gaan we het klein houden met ongeveer 30 man.

84 likes

ik was vanochtend in het ziekenhuis en hoorde iemand om de hoek van een gangpad hééél streng en boos een kind toespreken. dat ze in de hoek moest zitten met haar hoofd naar de muur, dat ze oud genoeg was (7) om te beseffen dat ze nu moest luisteren en mee moest doen of dat ze anders maar voor altijd met * insert hier een lichamelijk kwaaltje *moest rondlopen.
ik dacht: nou die wordt even flink toegesproken door haar moeder, maar hey dat kan he.

liep diegene de hoek om: was het een medewerker van het ziekenhuis :cold_sweat: :cold_sweat:

3 likes

Misschien een moeder die aan het werk was?

Ik weet niet of dat het beter maakt :disappointed_relieved:

1 like

Echt zo sad dat als ik de tandarts bel voor een afspraak, de assistente zonder te vragen voor mij en mijn broertje inplant omdat deze twee volwassen mensen al hun hele leven alleen samen op controle komen. We zijn niet eens bang ofzo. Is gewoon een uitje om even bij te kletsen :rofl:

63 likes

Ahhh ja, zo vervelend. Ik ben bezig met een project en krijg de heeele tijd errors die niks met mijn code te maken hebben (hoop ik
 :face_with_monocle:)