Wat je even kwijt wil #52

Ik ben aan het diamond painten geslagen hahaha.
Maar het is wel chill met luisterboek erbij. En nu wil ik ook steentjes in sieraden zetten. En gaat mijn fantasie vooruit naar eigen sieraden merk.

Krijg alleen nekpijn van het voorover gebogen zitten.

3 likes

Ik voel me ineens mega verdrietig en mijn angst haalt weer een loopje met me uit. Hopelijk kan ik zo een beetje ok slapen.

1 like

Hier dus ook een op de SEH die ik nu op neem met verdenking covid. Super verbaasd dat ik daar ĂŒberhaupt aan denk “want kom nooit buiten”. Behalve dat ze naar de kerk gaat, boodschappen doet en dagelijks haar kinderen op bezoek komen. Maar nee hoor Corona kan ze niet krijgen :face_with_raised_eyebrow:

10 likes

Mijn wekker gaat pas over een uur maar ben nu al klaarwakker :sob:

Precies dit! En ik snap er niets van, want kon vannacht amper in slaap komen en heb voor m’n gevoel ongeveer ieder uur voorbij zien komen op de klok.

Nou hier nog iemand slecht geslapen. Ik voelde me ook echt slecht! Geen idee wat het was en gelukkig is het nu wel over, maar wat een ellende zeg

Ik ook! Al een paar dagen, echt vervelend. Ik was om 4:45 klaarwakker.

Ok schijnbaar heb ik een ding voor oudere mannen met een baard. Cause damn m’n huisarts zag er goed uit met z’n baard.

8 likes

Ik ook, ik werk thuis en kon eigenlijk tot 8 uur blijven liggen :slightly_frowning_face:

@OhMyGosh Zo kut dit :sob: Werk ook thuis vandaag dus ik had de wekker al wat vroeger gezet zodat ik lekker uitgebreid kom ontbijten. Maar zo vroeg was niet mijn plan!! Zul je zien heb ik een dip rond 3 uur ofzo. Dit gaat een lange dag worden.

Als het zo doorgaat met vaccineren, kan ik precies op m’n verjaardag een afspraak maken :grinning_face_with_smiling_eyes: leuk cadeau

15 likes

Ik heb vandaag de tandarts en de kapper. Beetje te fanatiek gepland met werk :sob:

1 like

Ik heb gisteren echt heel veel wijn op op een borrel van werk.
Ik kwam om middernacht dronken thuis en moest ook braken en toen was ik te laat.
Nou echt een en al narigheid, en ik heb vandaag een werkdag van 9 uur op meerdere locaties met allemaal belangrijke afspraken.

6 likes

Ik las gisteren dat een vrouw 10 kinderen op deze wereld had gezet. Dat is echt mijn grootste nachtmerrie. De angst dat enkele kinderen het niet gaan halen en dat je ook nog al je vrijheid voor een zeer lange periode kwijt bent.

En hoe moet je ze dan noemen?

Henk
Ulrike
Ingrid
Sjaan

Ank
Nico
Udo
Bert
Irma
Sonja

19 likes

Ik zag een haas met wandelen vanmorgen, en de zonsopkomst was zo mooi. :smiling_face_with_three_hearts:
Die vroege rondes met de hond blijven iets van klein geluk, hoe beroerd het mentaal ook gaat.
En stappendoel gehaald dus dat is ook chill

34 likes

Henk 1, Henk 2, Henk 3, Gerda 1, Gerda 2, Gerda 3.

2 likes

Of die truck uithalen als die belgen met Axel denken

Henk
Khen
Enkh

Gerda
Dager
Etc

13 likes

Kim, Khloe, Kourtney, Kendall, Kylie. :thinking:

6 likes

Berend Bert Bertina Bertram Bep

2 likes

https://www.ad.nl/gezin/gezin-breidt-voor-11e-keer-uit-na-alex-axel-xela-lexa-xael-xeal-exla-leax-xale-elax-is-er-nu-alxe~a9d49ae7/

27 likes