Wat je even kwijt wil #52

Het werkt alweer!

Wat goed! Gefeliciteerd! :tada::smiley:

1 like

Ik heb iets meer energie dan gisteren (ben ziek) dus ben al de hele dag Italiaans aan het lullen op HelloTalk en het is echt leuk!

4 likes

Moet in een eindverslag van mijn opleiding zetten waar ik over 5 jaar wil staan. Ik heb stiekem allemaal hele ambiteuze dromen en wil het er eigenlijk neerzetten maar ben zo bang dat mijn beoordelaars denken van ‘WTF wat wil zij dan weer’

4 likes

Het verbaast me soms zo hoeveel geld het bespaart om naar een andere supermarkt dan de appie te gaan. Ik had net een hele tas boodschappen voor euro’s, nou weet bijna zeker dat ik daar bij de blauwe supermarkt echt wel 25 euro voor kwijt zou zijn

Welke winkel ga je dan? Ik zie bv dat de + tegenwoordig met veel dingen nog duurder is…

1 like

Gewoon doen! Groot dromen zijn mooie doelen om te behalen. Niemand anders gaat het voor je doen! GO GIRL!

4 likes

Dit is het antwoord op je vraag:
https://www.npo3.nl/keuringsdienst-van-waarde/15-04-2021/KN_1725007

De prijs van de producten ligt hoger dan in Duitsland bijv, maar daar kennen ze geen 1+1 acties. Er zit een enorme marge op en daarom is er ruimte voor die acties, zit in de NLse cultuur dat die extreme kortingen nodig zijn om de producten te verkopen

4 likes

Ah dat scheelt, sorry, beetje projectie van mezelf omdat ik dat altijd naar vind. Hoop dat het je mee valt!

Voordeel aan dit mooie weer is dat onze werk inbox ook niet zo vol is als normaal :clap::clap:

1 like

Ik belde de huisarts want een probleempje. Gevraagd of ik dan donderdag voor de vaccinatie kon komen, kon niet. dus morgen inloop spreekuur, donderdag vaccinatie en maandag suiker controle. Hopelijk heb ik het dan ook wel weer gehad voor dit jaar :sweat_smile:

1 like

Ik ben zo’n oen.

Ik ging voor het eerst vandaag m’n oppashond uitlaten, ben ik z’n riem verloren :sob::sob::sob: Kom 'm ook echt niet meer vinden. Goeie eerste indruk 🥲

4 likes

Volgens mij is Ibood een soort Action voor mannen.

5 likes

Ben het medicijnkastje van m’n ouders aan 't opruimen. Zitten echt dingen bij waarop staat “niet gebruiken na april 1998”. :zipper_mouth_face:

Edit: overtreffende trap gevonden

68 likes

Lees m’n oude dagboeken weer terug van toen ik 12 was. Wat een handschrift had ik toen haha, ben blij dat dat wel verbeterd is.

5 likes

Dirk!

1 like

Waren er spanningen onderling? VERTEL! Heb ik helemaal gemist!

Net onder werktijd naar de kapper geweest en nu is mn haar KORT
Ben wel iets minder chaggie nu

Eigenlijk wil ik nu kappen met werken maar ben bang dat mn baas gaat bellen

2 likes

Ik wilde wat minder snoepen en suikers eten maar nu echt zo’n zin in chocolade. Blauwe bessen volstaan niet :tired_face:

Oke love de betuwe in de zomer. Net even een grote fietstocht gemaakt om bij de boeren lekker fruit en goedkope eieren te halen.
Hoop dat de kersen snel komen bij mn favo boomgaard.

30 likes