Wat je even kwijt wil #52

Wat verdrietig :cry: sterkte!!

@Molotov sterkte :kissing_heart:

Wat verschrikkelijk @Molotov. Heel veel sterkte de aankomende tijd :heart:
Al was de hond 279 dat maakt het verlies er niet makkelijker op.

Sterkte :heart:
Ik weet niet of je nu nog moet werken, maar je mag best even rustig aan doen nu.

@Molotov wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte.

Wat kut. Sterkte :heart:

Jeetje wat erg zeg, wat een nachtmerrie dat het zo onverwacht komt ook.
Sterkte.

De website van H&M wordt best vaak aangevuld toch? En anders even naar een fysieke H&M gaan?

1 like

Mango misschien? Heb er gisteren een gekocht voor €19,99, mid waist

1 like

The Sting heeft ze wel rond de 30 aldus Google.

Ben vandaag wederom tot de conclusie gekomen dat “naar het strand gaan” echt een gedoe is.

Je moet een hoop zooi meenemen om het een beetje budget vriendelijk te houden en dan loop je maar te slepen met die troep in de bloedhitte in de bus. En dan moet je al die zooi door het zand slepen en vervolgens ben je de halve dag bezig om je drank een beetje koel te houden en het zand van je watermeloen te schrapen.

Heb er altijd een romantisch beeld van, maar eigenlijk is echt gewoon een oneindig gezeik.

52 likes

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Ik begon om 3 uur met een wijntje in de tuin met m’n buurvrouw en inmiddels ben ik gewoon stomdronken. Ik voel me heerlijk en wil eigenlijk nu nog een uur gaan wandelen door de buurt maar ik moet morgen vroeg op dus doe t maar niet. Het is helemaal niet leuk om tipsy te zijn als het niet uitkomt! Godver.

Deze post is op taalfouten gechecked door mijzelf, 10 keer.

41 likes

Ik ben aan het diamond painten geslagen hahaha.
Maar het is wel chill met luisterboek erbij. En nu wil ik ook steentjes in sieraden zetten. En gaat mijn fantasie vooruit naar eigen sieraden merk.

Krijg alleen nekpijn van het voorover gebogen zitten.

3 likes

Ik voel me ineens mega verdrietig en mijn angst haalt weer een loopje met me uit. Hopelijk kan ik zo een beetje ok slapen.

1 like

Hier dus ook een op de SEH die ik nu op neem met verdenking covid. Super verbaasd dat ik daar überhaupt aan denk “want kom nooit buiten”. Behalve dat ze naar de kerk gaat, boodschappen doet en dagelijks haar kinderen op bezoek komen. Maar nee hoor Corona kan ze niet krijgen :face_with_raised_eyebrow:

10 likes

Mijn wekker gaat pas over een uur maar ben nu al klaarwakker :sob:

Precies dit! En ik snap er niets van, want kon vannacht amper in slaap komen en heb voor m’n gevoel ongeveer ieder uur voorbij zien komen op de klok.

Nou hier nog iemand slecht geslapen. Ik voelde me ook echt slecht! Geen idee wat het was en gelukkig is het nu wel over, maar wat een ellende zeg

Ik ook! Al een paar dagen, echt vervelend. Ik was om 4:45 klaarwakker.