Wat je even kwijt wil #52

Ik heb zomaar uit het niets een groot bedrag op mijn rekening gekregen van m’n ouders? Dus ik dacht dat het een foutje was, zei m’n vader ‘we doen graag eens gek’ en dan vroeg ik nog eens waarom en zei hij ‘zomaar’ :exploding_head:
Hij zit nu in een meeting maar omg ik wil wel eens horen wat de aanleiding hiervan is, want ik krijg nooit ‘zomaar’ zo’n groot bedrag op mijn rekening.
Ik ben wel heeeeeeeeeeel blij want door mijn examenmaand kan ik niet werken en ik had nog wat dingen die betaald moesten worden, en dat is nu in orde :smiling_face_with_three_hearts:

80 likes

Die stress wanneer je na je eerste tentamen gelijk alweer moet beginnen met leren voor je tweede tentamen :hot_face: zit nog helemaal in de adrenaline rush van mijn eerste tentamen net en heb dinsdag alweer de volgende

5 likes

Omg zo herkenbaar. Ik had een tweetal weken geleden de vrijdag, maandag en woensdagavond examen. De woensdagavond was ik compleet uitgeput maar door alle adrenaline heb ik 2u mijn huis gepoetst?? :woozy_face:
Veeeeeel succes!

1 like

Ik heb een lifehack: ik doe m’n ren-heuptasje om nu als ik de hond uit ga laten en ik een jurk zonder zakken aan heb, voor de snoepjes en de poepzakjes en m’n telefoon. :thumbsup:

En nu wil ik eigenlijk een hip fashion heuptasje natuurlijk.

14 likes

Jumbo gaat niet in op het verzoek om de reclames aan te passen.

Staat er. Lets boycot jumbo.

1 like

Hahaha het huis poetsen klinkt nu ook wel als een goed idee, maar dan meer als studieontwijkende bezigheid :stuck_out_tongue: dankjewel! :heart:

1 like

Zal ik er een ontwerpen? Met kiwis erop.

1 like

Ik heb mijn eerste vinted aankoop gedaan en ben er echt helemaal mee in mijn nopjes. Zo’n heerlijke jurk, voor 8 euro?

11 likes

Geluiden waar ik echt gelukkig van word: als ik hoor dat buren aan het koken of eten zijn, die mes-op-bord geluiden en geluiden van glazen die ingeschonken worden haha.

Als ik dan in de tuin lig, word ik gewoon blij. Soms word ik wel hongerig van hun etensgeuren!

30 likes

We hebben laatst een papier versnipperaar gekocht en zijn nu het hele huis aan het doorzoeken of er nog belangrijke oude papieren zijn om erin te doen :joy: ruimt wel lekker op zo

24 likes

Is op en neer naar de supermarkt een optie?

1 like

Dat ik na 3 maanden straks m’n wenkbrauwen eens laat doen. :heart_eyes:

11 likes

Haha nee was gewoon omgebouwd tot superdeluxe appartementen. De oude klok stond in de hal opgesteld wel.

3 likes

Echt ziek die zonsverduistering ik zie geen hand voor ogen

14 likes

Hier zie ik niks ervan :unamused:

Volgens mij is ze ook niet serieus haha, er is echt een mini stukje van de zon bedekt.

2 likes

Ah dat zijn zulke fijne geluiden inderdaad. Doet me denken aan de keren dat ik vroeger ziek was en dat m’n moeder een bed op de bank maakte. Dan lag ik ‘s avonds in de woonkamer te luisteren naar die kook- en eetgeluiden en ik voelde me dan zo veilig :heart:

8 likes

O haha

Oh ja, of als je op vakantie je ouders voor de tent hoorde praten, of gewoon in bed ligt en er nog iemand in de woonkamer aan het rommelen is.

9 likes

Ik heb mezelf wijs gemaakt dat ik zwanger ben :sob: . Dus ik ga nu maar een test halen zodat ik het morgenochtend zeker weet. Het is ongetwijfeld gewoon negatief, maar ik word echt zo gek van mezelf.

2 likes