Wat je even kwijt wil #52

Ik heb open schoenen aan en daarom dus ijskoude tenen. Irritant!

1 like

Er zijn in de straat bouwvakkers/klussers aan het werk en ze zijn zo ontzettend blij aan het meezingen met de muziek dat ik er zelf gewoon vrolijk van word hahaha

3 likes

Naaaaaaa echt ff ranten.

Ik had een glasplaat voor onze salontafel besteld en toen werd aangegeven dat het ongeveer €100 zou zijn. Nou prima, prijs akkoord.

Mijn vriend heengegaan met onze andere glasplaat om het op te meten etc. Vriend gaf al aan wat een rare vent, communicatie ging al raar maargoed.

We zouden worden gebeld na 6 weken. Niks gehoord en uiteindelijk zelf gebeld. Ja ze waren ons vergeten maar hij staat klaar. Ik vraag hoeveel het is en nu is het in een keer meer dan €200. Ik zeg dat hebben we niet afgesproken. Ja volgens hem wel. Nou echt niet want voor dat geld had ik niet eens dat ding laten maken gegeven. Hij begon helemaal tegen mij te tieren etc. Gezegd dat ik hem voor dat geld niet kom ophalen. Die man boos. We hadden gelukkig geen aanbetaling gedaan en vind het heel lullig voor hem maar dikke doei.

5 likes

Ik zit in de tuin en kan zo slapen. Maar moet nog werken. Dit weer en (thuis) werken is moeilijk

2 likes

Waarom twijfel je? Lees anders het coronatopic eens door (de vorige edities), daar staan veel artikelen en berichten over het vaccin die je twijfel misschien wel kunnen wegnemen.

3 likes

Ik zou je niet belachelijk maken nee, maar ik zou wel even m’n wenkbrauwen optrekken van verbazing omdat ik oprecht niet snap waarom mensen twijfelen.

Verder hebben andere er niet zo veel mee te maken. Zelfbeschikkingsrecht enzo.

25 likes

Ik heb weer eens een witte spijkerbroek aan met witte sneakers en elke keer als ik nu naar beneden kijk vind ik mezelf eruit zien als een tandartsassistente :woozy_face:

4 likes

Ik heb net (volledig willekeurig) een poule van mijn werk ingevuld voor het EK en ik heb er nu helemaal zin in!

Denemarken is mijn winnaar. Go denen!

4 likes

Ik had een bh besteld maar er ging iets niet goed met de bestelling. En nu had ik geld nodig en zie ik dat het geld is terug gestort. Mooi hoe het leven vanzelf mn problemen oplost hahaha.

17 likes

Wellicht een beetje een vurig betoog en ik wil je zeker niet ‘afschrikken’ maar ik vind het wel van misplaatste arrogantie getuigen als je als (aanname) leek vraagtekens hebt bij het oordeel van experts en de algemene consensus in de wereldwijde wetenschappelijke gemeenschap of de goedgekeurde vaccins al dan niet veilig en effectief zijn. En ik vind het nóg erger als mensen zeggen dat ze even afwachten hoe mensen die wel gevaccineerd zijn het er vanaf brengen, de wereld is niet je persoonlijke proeftuin.

Natuurlijk bepaal je uiteindelijk helemaal zelf of je je laat vaccineren en belachelijk maken is echt niet ok maar long covid is een veel groter risico dan de kans op evt bijwerkingen van het vaccin, en er is geen mechanisme dat biochemisch gezien enigszins aannemelijk is als het gaat om effecten op vruchtbaarheid of op de lange termijn van een vaccin. Ik kan je de posts van @Ovenschaal in de corona topics van harte aanbevelen in ieder geval!

37 likes

Ik krijg na 1 jaar bij mijn huidige werkgever een vast contract :partying_face: :tada: super onverwachts, want niet volgens procedure, maar sĂșper fijn om deze waardering te krijgen

115 likes

Wauw, super! Gefeliciteerd! Dat mag gevierd worden :smiley:

Ik sta hier al 10 min mn bff een uitleg te geven hoe ze moet rijden. “Ja maar er staat een bord dat ik daar niet heen mag”
Jawel gewoon rijden mij oppikken dan begeleid ik je wel hahaah

Moest ik net wéér mijn ID laten zien bij de Laidl toen ik even snel een blikje energie drank kocht samen met de boodschappen. Onder de 14 mag je ze nie kopen daar. Ik ben al twee keer zo oud đŸ„Č

27 likes

Toen ik nog op kantoor werkte, hadden ze een oud archief dat helemaal door de shredder gehaald mocht worden. En ze dachten dat ik dat niet wilde doen maar ik vond het misschien wel het hoogtepunt van mijn werkzaamheden daar. :joy:

@boemboem Van harte gefeliciteerd! :smiley:

14 likes

Ik heb zo een hekel aan die mensen die hun hond overal laten poepen. Als je zo nodig zo een beest wil, zorg er dan ook gewoon voor dat niet iedereen er last van heeft.

Poept er net weer eentje op het grasstrookje voor mijn huis dus ik ren gelijk naar buiten. Want van een beetje confrontatie hou ik dan ook wel weer. Dus ik vraag of hij dat nou gaat laten liggen. Zegt hij ja ja dat doet iedereen woon hier al zo lang en katten ruimen ook niet op blablalbla. Dus ik zeg omdat al die achterlijke alles laten liggen doe jij dat ook maar? Zodat je er lekker bij kan horen of wat? Zit hij me dom aan te kijken gaat en druipt hij af, maar hij laat het alsnog liggen.

10 likes

eyyyyyyyyyyy

11 likes

Ik ga vanavond spontaan zwemmen en vind dat spannend want badpak en ongeschoren en blabla. Maar volgens mij is het het belangrijkste dat ik schoon ben, en iets aan lichaamsbeweging doe!

14 likes

Badpak is juist chill met (baantjes/duiken/onderwater) zwemmen en de rest ziet niemand behalve als ze wel heel dichtbij je komen (en dat hoeft niet en je bent onder water grotendeels). Geniet ervan!

1 like

Haha ja, daarom heb ik 'm ook (of eigenlijk voor surfen, wat ik ook al lang niet heb gedaan omdat ik dus geen badkleding aandurf). En je hebt groot gelijk! Waarschijnlijk is de rest van de aanwezigen ook niet afgetraind en volledig haarvrij.

1 like