Wat je even kwijt wil #52

Ja al zeg ik wel altijd dat ik langs probeerde te gaan om het zelf op te lossen maar dat ze de bel niet hoorde door het lawaai :joy: maar dat is een leugen dus

11 likes

Had besloten om de zijkanten van mijn haar weer te laten groeien. vanavond gaat de tondeuse er weer over heen. want ik trek die plukjes niet die ik kan draaien. (terug kerend probleem) Nieuwe poging richting de herfst maar weer. Van de zomer maar die kanten nog lekker kort.

Heb net ook een lijstje gemaakt voor dingen die ik mee moet nemen naar kantoor volgende week. echt de basics laat maar zeggen. Voelt echt alsof ik op een schoolreis ga ofzo. of de eerste dag na de zomervakantie dat je weer nar school gaat. Echt super raar. en ik wil niet.

6 likes

Holy shittt ik ga echt dood van de hooikoorts. Zit helemaal te creperen hier

Ik ben momenteel in quarantaine omdat mijn naaste collega Corona heeft. Nu wil ik uit zelfmedelijden een jurkje bestellen bij de Zara maar dat slaat echt nergens op. Ik heb al teveel geld uitgeven de laatste tijd aan een tas en skincare producten. Hou je in hou je in.

2 likes

Ja goeie! We hebben wel al super vaak met ze gepraat en meestal gaat het dan een week goed en begrijpen ze het ook, maar dan daarna begint het weer. En we konden het heel lang oplossen door dan 's nachts iets grappigs te roepen zodat ze doorhadden dat we al hun gesprekken konden horen en dan gingen ze wel naar binnen. Maar de laatste paar maanden zijn er een paar nieuwe komen wonen en die gaan echt een paar keer per week helemaal los en die hebben echt totale schijt haha. Politie hebben we wel eens gebeld, en ook andere mensen in de straat. Maar vaak zijn ze aan het roken buiten of afscheid nemen van elkaar, dan staan ze 25 minuten te krijsen onder ons raam, dan gaan ze weer naar binnen, en dan na 45 minuten komen ze weer naar buiten en zo gaat dat dan de hele nacht door. Dus dan is de politie wel eens geweest op momenten dat ze net weer binnen zaten en dan gingen ze vet schijnheilig zitten doen dat ze niet begrepen wat het probleem was. Terwijl het probleem natuurlijk het geschreeuw op straat is en de deuren open met muziek aan etc.

Nou goed haha lang verhaal geworden, maar iets vaker bellen kan misschien geen kwaad idd!

3 likes

Ik ben alleen bang dat de politie op een gegeven ogenblik me een beetje zat begint te raken en zoiets heeft van ā€˜je woont in een stad’ ā€˜het zijn studenten’ oid. Maar ik wil gewoon 0 decibel van andere mensen horen in mijn eigen slaapkamer met de ramen dicht :joy:

5 likes

Ik heb echt een half uur lang met een collega instituut in Portugal gebeld omdat ik een obscuur document moet hebben en zij hebben het. Ik heb echt google translate erbij moeten halen om hun duidelijk te maken wat ik moest hebben.

Ik kon alleen maar denken: Pasteis de nata, bacalhau, obrigado, tchau

20 likes

Vandaag na vijf jaar marktplaats, boekwinkeltjes.nl en elke kringloop afzoeken, eindelijk het kookboek in huis wat ik zocht. En dat voor een normale prijs :heart_eyes:

43 likes

Ik heb weer een takke eind gefietst en ben nu dood. Maar ik moet nog mn bikini afmaken want ik wil die morgen perse aan naar t strand. Misschien brengt friet me weer tot leven.

3 likes

Nu ben ik wel benieuwd welke

2 likes

Ik ben dan nu wel enorm benieuwd naar welk boek je zo lang op zoek bent geweest!

1 like

Ik zou willen dat ik net zoveel zelfvertrouwen had als die zogenaamde coaches op Insta. ā€˜Hierna word je echt een ander mens!!’ :upside_down_face:

2 likes

@Perzikjes en @Autumn Oh ja snap ik, halve info weer :see_no_evil:Maar het boek ā€˜Arabia bij je thuis’ van Merijn Tol en Nadia Zerouali. Die is alleen nog maar tweedehands te krijgen en werd elke keer voor 50-100 (of nog meer) aangeboden. Nu vond ik hem op bol voor 30 euro!

8 likes

Wat een kutdag.

2 likes

Ik ben zooo toe aan vakantie maar ik moet nog 5,5 week echt hard werken :sob::sob::sob:

2 likes

Nee

8 likes

Wat bedoel je?

2 likes

How haha geen idee, ik zie dit nu pas. Heb het verwijderd.

1 like

Mijn vriend zei net: haha hilarisch.
Nu denk ik dat hij stiekem hier mee leest. Al weet hij amper wat van het bestaan van het forum.

2 likes

Heb ik vanmiddag 2,5 uur op het terras gezeten en old mout gedronken terwijl ik morgenochtend een tentamen heb?

Misschien :slight_smile:

13 likes