Wat je even kwijt wil #52

Ik hoop het

5 likes

Vooral die van de Snollebollekes. Omg dikke haat aan die reclame :angry:

4 likes

Het is gebeurd. Ik ben verband

5 likes

Elke keer dat lied in mn hoofd :mad:

Test, heel. Ohnee toch niet. Zie opeens iedereen ‘Muy’ gebruiken dus ik dacht dit is 1 april 2.0.

9 likes

Is er hier iemand toevallig studentendecaan op een hbo of universiteit? Zo ja, mag ik je via pb een paar vragen stellen?

Ik dacht huh decaan daar moet je toch volwassen voor zijn??

Maar dan bedenk ik me dat ik tot de groep van babys behoor hier

23 likes

Haha, sorry ik bedoel een studentendecaan. Waar studenten bij terecht kunnen voor allerlei problemen en bijzondere situaties die gevolgen hebben voor de studie.

1 like

Heb je hem daar lang voor moeten opleiden? Ik zou graag willen dat mijn vriend mn vajay waxt maar ben bang dat hij het verkeerd doet

3 likes

Muy dik

Stel je voor dat je hier gewoon eigenlijk zit te ouwehoeren met docenten of werknemers van weleer. Dat kan zomaar :scream:
Mocht je hier aanwezig zijn, mevrouw ter Punt, fuck joe! :joy:

2 likes

Ik ben een klein kind en ik wil mijn wifi naam veranderen in Nacho Wifi. A Complete List of Funny, Clever, and Cool Wi-Fi Names - TurboFuture

12 likes

Who pooped in the pool :joy::joy::joy::joy:

Ook leuk dat Rick Astley zo lekker vertegenwoordigd is. ‘Never gonna give you wifi’ en ‘Rick rolled’ :rofl: wat heeft het internet toch tegen deze held

Een goede vriendin van me is studentendecaan op de uni. Als je hier niemand vindt kan ik je vragen eventueel aan haar doorsturen

1 like

Thanks! Ik zal het in gedachte houden.

Ik zag hier laatst ook een Michiel de Router in de buurt. Vast totaal niet origineel maar ik moest er wel om lachen

13 likes

Mijn vriend heeft die van ons ingesteld als Wifi Wartaal :woman_facepalming:t3:

21 likes

Ik heb een tijdje in een verbouwde kerk gewoond en onze wifi was daar ‘gebodspot’.

23 likes

Wij hebben NH Hotels als naam voor ons netwerk, N H van onze initialen Nico en Hetty maar echt al zo vaak van vrienden de vraag gekregen ‘waar staat hier in de buurt dat hotel dan?’

21 likes