Ahh, super dat je gewoon durft te gaan. Zwemmen is super leuk (zeker met dit weer toch?) en prima manier te bewegen inderdaad en je wat beter over jezelf te voelen dat betreft. Het is verder ook geen (schoonheid/sport)wedstrijd dus zou dat ook proberen los te laten inderdaad. Eerder druk maken dat je je zonnebrand niet vergeet op te doen tegen het verbranden 
Ik zit inmiddels in de tuin met laptop, eens in de zoveel tijd de muis bewegen 
Ik ben helemaal gesloopt. 4 uur lang met een crisis bezig geweest in de brandende zon zonder zonnebrand met mijn gingerhuid, net pas kunnen lunchen, alleen paar slokken oud water nog in mijn auto. Wat een ellende.
Edit: oh en wil hier nog aan toevoegen dat ik ook gewoon zoveel zorgen heb over deze client en dat dit één van de meest schrijnende situaties is die ik tot nu toe heb moeten meemaken. Ugh.
Net de laatste vrieslollies uit het supermarktschap gehaald. Nu wachten op mijn vaccinatie. Dit is een goede dag
Ik zit nu jankend in de trein omdat na een leuk verjaardagsuitje mijn vriend me even vertelt dat hij niet verliefd op me is en hij er geen toekomst in ziet 
Ach nee, wat ontzettend kut, en wat een nare timing ook zo aan het eind van zo’n dag. Sterkte! 
Ik doe een klein beetje vrijwilligerswerk in het vakgebied waar ik voor gestudeerd heb, maar niet in werk (yay voor culturele studies) en moest net weer even langskomen. Alleen iedereen is daar best wel oud en oudere mensen kan ik soms al wat moeilijker verstaan, maar iedereen zit ook steeds in dialect te praten en mijn ouders hebben mij dat niet echt meegegeven. Dus soms krijg ik de helft niet mee en zit ik maar te knikken en hopen dat ze mij nu niet iets gaan vragen. 
Sinds een tijdje laat iemand zijn hond hier gewoon midden op de stoep poepen in onze straat. Dat vind ik echt verschrikkelijk asociaal. Helaas nog niemand op heterdaad kunnen betrappen.
Wat ben ik blij om in 2021 te leven met dingen als Gorillas en dat mijn nerveuze zelf niet steeds naar de supermarkt hoeft voor vergeten dingen 
Die zitten hier (nog) niet, maar ja, picnic ook nog steeds niet.
Dat lijkt me best handig wel.
Ik heb net een ventilator gekocht en ik kan nu al niet wachten om hartje zomer gewoon in mijn computerkamer te kunnen zitten, het kan hier bijna 40 graden worden in deze kamer namelijk.
Waarom heb ik dit vorig jaar niet gedaan? :’)
En de pro tip: fles water in de vriezer en er daarna voor zetten. Zó lekker.
Ahhh heh?! Vond het er nog zo leuk/gezellig uit zien in je stories. Echt mega klote, veel sterkte 
Oh goeie dit ga ik onthouden, vooral voor deze kamer wel een goeie tip ja! Dankje.
Vorige week was een nicht van mijn vader geopereerd. Ze is al in de 80 maar super hip nog met mobiel en facetimen en zo. Ik had haar geappt om beterschap te wensen. Ging ze net facetimen
ik heb haar maar een paar keer gezien omdat ze in het buitenland woont maar ze stuurt regelmatig appjes en voiceberichten zo lief altijd.
ik had een huis gekocht maar dat liep helaas allemaal even anders, sta nu op nmr 3 in a’dam bij een huurwoning, mag 'm maandag bekijken, en ik wil hem zó graag haha. Lekker tuintje op het zuiden, mooie leuke buurt, betaalbaar + kan ik een kitten van een vriendin nemen. Dit weekend gaat echt kapot lang duren haha.
Mijn haar zit echt super goed vandaag, bijna jammer dat ik naar de kapper ga morgen haha. Voor de kleur is het wel hard nodig gelukkig
Ik heb sinds een week een nieuwe telefoon en het kost me nu zoveel moeite om met smilies op een post te reageren. Het scherm lijkt wel te glad ofzo, ik krijg echt die smilie opties bijna niet voor elkaar. Ik zou bijna terug gaan naar m’n oude telefoon 
Maak wat selfies, dan kan je altijd nog ff terug kijken naar je good hair day
En net nog uitgekafferd door een client die ik niet ken aan de telefoon, terwijl ik alleen iets waar zij iets aan had wou doorgeven. Fuck die shit. I’m out.