Wat je even kwijt wil #52

Ahhh heh?! Vond het er nog zo leuk/gezellig uit zien in je stories. Echt mega klote, veel sterkte :pensive:

1 like

Oh goeie dit ga ik onthouden, vooral voor deze kamer wel een goeie tip ja! Dankje.

Vorige week was een nicht van mijn vader geopereerd. Ze is al in de 80 maar super hip nog met mobiel en facetimen en zo. Ik had haar geappt om beterschap te wensen. Ging ze net facetimen :smiling_face_with_three_hearts: ik heb haar maar een paar keer gezien omdat ze in het buitenland woont maar ze stuurt regelmatig appjes en voiceberichten zo lief altijd.

19 likes

ik had een huis gekocht maar dat liep helaas allemaal even anders, sta nu op nmr 3 in a’dam bij een huurwoning, mag 'm maandag bekijken, en ik wil hem zó graag haha. Lekker tuintje op het zuiden, mooie leuke buurt, betaalbaar + kan ik een kitten van een vriendin nemen. Dit weekend gaat echt kapot lang duren haha.

26 likes

Mijn haar zit echt super goed vandaag, bijna jammer dat ik naar de kapper ga morgen haha. Voor de kleur is het wel hard nodig gelukkig

Ik heb sinds een week een nieuwe telefoon en het kost me nu zoveel moeite om met smilies op een post te reageren. Het scherm lijkt wel te glad ofzo, ik krijg echt die smilie opties bijna niet voor elkaar. Ik zou bijna terug gaan naar m’n oude telefoon :nerd_face:

1 like

Maak wat selfies, dan kan je altijd nog ff terug kijken naar je good hair day

1 like

En net nog uitgekafferd door een client die ik niet ken aan de telefoon, terwijl ik alleen iets waar zij iets aan had wou doorgeven. Fuck die shit. I’m out.

1 like

Ff met je sleutel krassen in je scherm kerven, heb je meer grip :joy:

2 likes

Goed idee!! Hopen dat m’n gezicht ook ff meewerkt

1 like

Ohja dat is een goed idee😂 kan ik iig nog gebruik maken van de goede batterijduur van mijn nieuwe telefoon

Ah nee! :slightly_frowning_face: Ik dacht ook aan de hand van je stories nog van: ah wat leuk dat het iets serieus geworden is. Ugh. Raar ook dat ie wel een relatie met je wilt en dan al zo’n korte tijd later bedenkt er geen toekomst in te zien :-1: Heb je wat afleiding of iemand om mee te praten? Veel sterke!

1 like

Ik val bijna in slaap in de tuin. Ik moet nog zo veel doen zoals koken, overig huishouden en nog een meeting voorbereiden voor morgenochtend. Ik heb er geen energie voor maar het moet😭

2 likes

Er loopt hier random een mier over de bank.

2 likes

Ja ken hem sinds januari en eigenlijk sinds februari niet van elkaars zijde afgeweken en in de tussentijd ook besproken dat we samen zijn enzo en we zouden op vakantie gaan deze zomer maar uhm ja dus niet :joy:

@Boommm Ja heb direct vrij genomen en zit nu bij een vriendin op de bank alcohol te drinken en chips te eten :sunglasses:

11 likes

Wat stom! Heb je de rust om lekker even in de schaduw te zitten met een drankje?

1 like

Huh wth??! Hij denkt ik boek een leuke hotelkamer om de dag erna even dit te droppen? Echt heel stom en verdrietig zeg.

3 likes

Ik ga binnenkort een brow lift /lamination doen maar ik zag er net eentje op hun Instagram die echt heel lelijk was en nu hoop ik maar dat dat bij mij niet zo wordt :weary:

Dus vriendin en ik zitten op het strandje. We wouden topless maar durfden niet. Komen er ineens 2 vrouwen aan die gingen skinny dippen. 3x raden wie haar tetten heeft bevrijd

43 likes

Dit lijkt me zo bevrijdend

2 likes