Wat je even kwijt wil #52

Ik vind de Mem-vis grap (goudvis vernoemd naar Memphis Depay) uit de Albert Heijn reclame echt heel grappig. Daar is dan ook alles mee gezegd.

7 likes

Hahah ik had alles geregeld want het was zijn verjaardag :clown_face:

4 likes

Stuur hem een tikkie

76 likes

Ohhh eigenlijk nog erger, zonde van je $$ :cry:

4 likes

Pff, als een ‘veilig’ topic vol met triggers staat hele tijd, hoe veilig is dat topic dan nog. En het gaat maar door.

2 likes

Ik maakte hier een grap over maar vond het zo tatta hahah no :joy:

2 likes

I’m sorry, vervelend dat je daar zo mee geconfronteerd moest worden. Als je wil stuur ik je een dm wanneer het weer safe is en het daar niet meer over gaat?

3 likes

Graag, voor nu ga ik elk geval maar mijn boek proberen te lezen

Is goed! Leesze. Welk boek?

1 like

Welk topic bedoel je? Dan kunnen we er rekening mee houden!

1 like

Uuuuuugh nog een week en dan studeer ik eindelijk af als master, hoop ik. Dan moet ik enkel mijn praktijk nog verdedigen.

Maar mijn motivatie voor alles af te ronden is nergens te vinden. Ik moet dan weer die ‘kick’ hebben om in 1x hard door te werken/nachten door te doen om het af te krijgen. Terwijl als ik nu alles netjes afmaak, ben ik maandag/dinsdag klaar.

Maar goed, diepvriespizza nummer ontelbaar van deze afstudeerperiode ligt in de oven.

En ik heb net gehoord dat ik geslaagd ben voor mijn scriptie. Dat is al iets.

21 likes

Gefeliciteerd!

1 like

I feel you, wil echt m’n ogen eruit krassen :woozy_face:

2 likes

Met dank aan de (hartjes)support hier schop ik mezelf maar liefdevol de deur uit om te gaan zwemmen. stond al op het punt niet te gaan want in mijn hoofd is het al weer allemaal super complex en kut.

5 likes

Ik zoek lange zomerbroeken maar ik vind niks echt leuk, al heb ik nu toch maar wat dingen besteld. Maar bij sommige exemplaren heb ik steeds zoiets van ‘die is leuk voor vriendin X’ of ‘echt iets voor voor forummer Y’. :joy:

1 like

heel herkenbaar! heb verder altijd het idee dat ik de enige ben met naast niezen en jeukende ogen ook nog jeuk aan de binnenkant van mijn oren, gehemelte, keel en soms zelfs ook een hele gevoelige gezichtshuid

1 like

Ik heb een parfum gekocht omdat ik twee testers van die geur had en die vond ik echt heerlijk. Maar nu heb ik dus een 30 ml versie van het parfum in huis, spuit ik hem net op, ruikt de geur opeens helemaal anders dan ik van de testers gewend ben. En veel minder lekker ook :confused:

Jaa ik ben inmiddels thuis, heb zelf pizza gemaakt en ben op de bank geploft.

2 likes

Ik zag het op insta. Smakelijk!!

1 like

Mijn vriend is compleet ingestort vandaag op het werk. Hij heeft nu 2 weken vrij + 3 weken zomervakantie erachteraan. Ik zag het ergens wel aankomen, maar heb niet ingegrepen. Daar voel ik me nu schuldig over en maak me zorgen om hemđŸ„ș

4 likes