Wat je even kwijt wil #52

Dit soort dingen zijn vaak niet echt te voorkomen, niet jouw schuld :heart:

1 like

Ik zie volgende week mijn partner weer na 15 maanden (tsja :microbe:) en ik ben heel blij, maar zie er ook een beetje tegenop om weer samen met iemand te leven. Ben er echt aan gehecht geraakt om de eettafel voor mezelf hebben bij het thuis werken.

18 likes

Ik ga zo lekker de laatste tijd. Ik heb dagelijkse doelen voor mezelf opgesteld en houd mij er ook echt iedere dag aan. Dat betekent iedere dag braafjes een zangles doen, content schrijven voor mijn website en vandaag begonnen met het schrijven van mijn e-book.

Voor mijn onderneming heb ik het nu drukker dan ooit (meer cliënten.)

Ik ben zo trots en heb mezelf getrakteerd op een Burberry sleutelhanger beertje. :joy:

Deze post voelt al met al als een flinke flex maar goed, ik sta gewoon echt te kijken van mezelf. :grin:

57 likes

Ik heb zin in cola maar niets in huis.

Ik ben super blij dat het einde van corona in zicht is, en ben mega opgelucht dat m’n vaccinaties staan gepland maar daarmee kwam gister ook het besef dat ik een soort onwennig/angstig ben voor het “daarna”.

M’n vriendengroep is nagenoeg geheel uit elkaar gevallen door een aantal wappies (totaal onverwacht) en omdat we er sowieso allemaal zo anders in stonden. Er is eigenlijk niets meer over van die vriendschappen. In dat opzicht heb ik niets om naar “terug” te gaan.

Ik moet ook weer fulltime naar kantoor als ik ben gevaccineerd en kan nu echt al janken als ik denk aan de overvolle bussen en treinen, het continue moeten omgaan met collega’s en de herrie om me heen.

Ook van het weer van alles “moeten” kan ik het al benauwd krijgen.

Ik begrijp heel erg goed dat de meeste mensen staan te trappelen, maar als super introvert mens vind ik het allemaal best moeilijk/eng en kijk ik er best tegenop :disappointed:

Ik durf er in real life niet over te praten, dus wilde even luchten.

42 likes

Hoe is het gegaan?

2 likes

Hoe had je in kunnen grijpen dan?
Ik herken helemaal hoe het is om het helemaal mis te zien gaan, maar uiteindelijk kun jij niets voorkomen of oplossen. Je kunt er alleen zijn als hij je nodig heeft. Want iemand moet eerst zelf inzien dat het niet meer gaat voor hij motivatie heeft om er iets mee te doen. Hopelijk is dit een begin in de goede richting.

Heel veel sterkte voor jou de komende tijd! Probeer ook heel goed voor jezelf te zorgen, want je zorgen maken en er voor iemand zijn kost veel energie.

5 likes

Ze kunnen me helpen en dat is een hele opluchting!
Maar gaat lang duren helaas.
5-6x per dag oefeningen doen thuis en 2x per week fysio nu.

6 likes

Ik herken het wel hoor. Vind het leven best aangenaam zo.
Ik durf weer een aantal dingen te doen die ik lang niet meer deed, sinds het overal rustiger is. En het ov of kantoor mis ik ook echt niet.

3 likes

Ben te lang op het terras blijven hangen maar was even vergeten dat ik morgen gewoon moet werken (werk 36u dus af en toe vrijdagen vrij). Echt om te janken dit

1 like

Ik kom net thuis na een middag terras, helemaal klaar om te douchen en slapen, heb ik mijn ringen bij een vriend laten liggen. En ik dacht niet echt helder na dus ben super erg omgefietst. Maar ik heb ze wel weer

3 likes

Awh, nee joh hoeft met mij geen rekening worden gehouden.
En @Nysmn heeft me wel geholpen door berichtje te sturen.

1 like

Ik had me vandaag goed ingesmeerd. Maar nu is mn fucking buik aan de zijkant verbrand.
Vroeger verbrande ik nooit en nu verbrand ik zelfs als ik me goed insmeer podverdikkie.

2 likes

Ik heb al die klote ek nummers van die reclames tegelijk in mijn hoofd :rage::rage:

1 like

Gaan ze… van links naar rechts in je hoofd?

14 likes

Of zijn ze Oraaaaanjeee…

2 likes

Ik heb die snollebollekesreclame nog geen een keer gezien. Misschien dat ik mezelf zo even ga kwellen

2 likes

Toen je niet naar de kapper kon heb ik zelf mijn puntjes geknipt en toen het wel weer kon zei mijn kapper dat het er netjes uit zag. Dus toen dacht ik… waarom ga ik dan nog naar de kapper? :thinking:

Ik heb daarna zelf subtiele highlights gezet en net laagjes aan de voorkant bijgeknipt en ben echt tevreden met het resultaat. Mijn kapper is echt duur dus lekker $$ uitgespaard!

30 likes

Ik heb op werklaptop iets gegoogled, niet op mijn telefoon. Die werklaptop is niet gekoppeld aan insta/facebook/LinkedIn/persoonlijke e-mail etc. En toch krijg ik net een instagram reclame op mijn privételefoon van dat merk?
Ik heb het ook niet hardop over gesproken oid.
Zo raar.

Poeh, niet mis zeg. Ik stuur wat extra motivatie jouw kant op, bij mij is thuis oefenen altijd nogal een dingetje. Kwam er tijdens een herstel ooit dan altijd 's avonds achter dat ik nog 3x oefenen te gaan had.

1 like