Wat je even kwijt wil #52

Ben te lang op het terras blijven hangen maar was even vergeten dat ik morgen gewoon moet werken (werk 36u dus af en toe vrijdagen vrij). Echt om te janken dit

1 like

Ik kom net thuis na een middag terras, helemaal klaar om te douchen en slapen, heb ik mijn ringen bij een vriend laten liggen. En ik dacht niet echt helder na dus ben super erg omgefietst. Maar ik heb ze wel weer

3 likes

Awh, nee joh hoeft met mij geen rekening worden gehouden.
En @Nysmn heeft me wel geholpen door berichtje te sturen.

1 like

Ik had me vandaag goed ingesmeerd. Maar nu is mn fucking buik aan de zijkant verbrand.
Vroeger verbrande ik nooit en nu verbrand ik zelfs als ik me goed insmeer podverdikkie.

2 likes

Ik heb al die klote ek nummers van die reclames tegelijk in mijn hoofd :rage::rage:

1 like

Gaan ze
 van links naar rechts in je hoofd?

14 likes

Of zijn ze Oraaaaanjeee

2 likes

Ik heb die snollebollekesreclame nog geen een keer gezien. Misschien dat ik mezelf zo even ga kwellen

2 likes

Toen je niet naar de kapper kon heb ik zelf mijn puntjes geknipt en toen het wel weer kon zei mijn kapper dat het er netjes uit zag. Dus toen dacht ik
 waarom ga ik dan nog naar de kapper? :thinking:

Ik heb daarna zelf subtiele highlights gezet en net laagjes aan de voorkant bijgeknipt en ben echt tevreden met het resultaat. Mijn kapper is echt duur dus lekker $$ uitgespaard!

30 likes

Ik heb op werklaptop iets gegoogled, niet op mijn telefoon. Die werklaptop is niet gekoppeld aan insta/facebook/LinkedIn/persoonlijke e-mail etc. En toch krijg ik net een instagram reclame op mijn privételefoon van dat merk?
Ik heb het ook niet hardop over gesproken oid.
Zo raar.

Poeh, niet mis zeg. Ik stuur wat extra motivatie jouw kant op, bij mij is thuis oefenen altijd nogal een dingetje. Kwam er tijdens een herstel ooit dan altijd 's avonds achter dat ik nog 3x oefenen te gaan had.

1 like

Het is veel te warm om te slapen😭

zit je op dezelfde wifi-verbinding?

Thanks!

Ik bekijk het positief! Ze hadden ook kunnen zeggen verloren zaak, leer er maar mee leven.

Vind het echt rot maar bedenk me dan weer dat er mensen zijn die het erger hebben.

1 like

Ik slaap vannacht bij m’n vriend en hij heeft airco op de kamer. Ik ga zooo lekker slapen!

2 likes

Zoiets heb ik ook eens gehad. Ik was via m’n werktelefoon (vaste verbinding) in gesprek met een collega en had het over een onderwerp waar ik verder nooit over praat. Vlak daarna opende ik op mijn privĂ© telefoon fb en had ik een reclame over dat onderwerp. Vond dat ook zo bizar. Maar wrs heeft het idd te maken met zelfde WiFi verbinding en in mijn geval dat fb meeluistert :sob:

1 like

Raar he!
@Enthusiasm ja dacht ik inderdaad ook aan. Maar hoe dan :o vind het zo lastig te snappen hoe die informatie dan naar elkaar overgaat. Gekoppelde social media accounts kan ik nog wel bedenken, cookies ook, een microfoon ook, maar de internetverbinding zelf. . Raar!

3 likes

@Luipaard @Enthusiasm

Heeft inderdaad te maken met WiFi, locatiegegevens, en dat je werk- en privétoestel lang en vaak bij elkaar in de buurt zijn. Dit draadje gaat precies hier over, is wel interessant en leerzaam!

7 likes

Hier ging het afgelopen weekend toevallig over neuscorrecties in Turkije, mega random onderwerp waar ik anders nooit over praat en sowieso nog nooit gegoogled heb. Toch krijg ik al de hele week reclame op insta voor neuscorrecties in Turkije :roll_eyes::roll_eyes: Instagram luisterde blijkbaar mee

Kheb buikgriep :tired_face: hele nacht aan het overgeven. En voor het eerst ziek bij mn vriend dus dat vind ik een dingetje. Sowieso wanneer ik ziek ben op deze manier dan wil ik gewoon terugkruipen in een hol zonder iemand om me heen dus ik voel me echt naar. Hij is de hele dag thuis ook nog want thuiswerken. En ik hoop zo dat het bijna voorbij is al want we zouden morgen op vakantieeee