Wat je even kwijt wil #52

Het is veel te warm om te slapen😭

zit je op dezelfde wifi-verbinding?

Thanks!

Ik bekijk het positief! Ze hadden ook kunnen zeggen verloren zaak, leer er maar mee leven.

Vind het echt rot maar bedenk me dan weer dat er mensen zijn die het erger hebben.

1 like

Ik slaap vannacht bij m’n vriend en hij heeft airco op de kamer. Ik ga zooo lekker slapen!

2 likes

Zoiets heb ik ook eens gehad. Ik was via m’n werktelefoon (vaste verbinding) in gesprek met een collega en had het over een onderwerp waar ik verder nooit over praat. Vlak daarna opende ik op mijn privĆ© telefoon fb en had ik een reclame over dat onderwerp. Vond dat ook zo bizar. Maar wrs heeft het idd te maken met zelfde WiFi verbinding en in mijn geval dat fb meeluistert :sob:

1 like

Raar he!
@Enthusiasm ja dacht ik inderdaad ook aan. Maar hoe dan :o vind het zo lastig te snappen hoe die informatie dan naar elkaar overgaat. Gekoppelde social media accounts kan ik nog wel bedenken, cookies ook, een microfoon ook, maar de internetverbinding zelf. . Raar!

3 likes

@Luipaard @Enthusiasm

Heeft inderdaad te maken met WiFi, locatiegegevens, en dat je werk- en privƩtoestel lang en vaak bij elkaar in de buurt zijn. Dit draadje gaat precies hier over, is wel interessant en leerzaam!

7 likes

Hier ging het afgelopen weekend toevallig over neuscorrecties in Turkije, mega random onderwerp waar ik anders nooit over praat en sowieso nog nooit gegoogled heb. Toch krijg ik al de hele week reclame op insta voor neuscorrecties in Turkije :roll_eyes::roll_eyes: Instagram luisterde blijkbaar mee

Kheb buikgriep :tired_face: hele nacht aan het overgeven. En voor het eerst ziek bij mn vriend dus dat vind ik een dingetje. Sowieso wanneer ik ziek ben op deze manier dan wil ik gewoon terugkruipen in een hol zonder iemand om me heen dus ik voel me echt naar. Hij is de hele dag thuis ook nog want thuiswerken. En ik hoop zo dat het bijna voorbij is al want we zouden morgen op vakantieeee

Jaa same. Ik heb er ook meer een ā€œWe zijn er weer bij en dat is… ja wel primaā€¦ā€ gevoel bij.

1 like

Ik ga vandaag mijn verjaardag vieren in mijn klas. Was 3 maamden geleden jarig :grimacing::joy:

18 likes

Toen ik nog bij mijn ouders woonde kon ik op mijn telefoon zien wat mijn zusje opzocht op Google en andersom ook. Als ik dan Google opende op mijn eigen telefoon, de zoekbalk openden en niets in typte zag ik bijvoorbeeld staan bij laatste zoek geschiedenis klimaat Nederland en dan had zij daar net op gezocht en ik nog nooit.

Mijn hond werd zonet tijdens het wandelen aangevallen door een hond die uit een openstaande poort kwam gelopen. Ze is gelukkig ongedeerd, hij hapte nochtans recht naar haar nek maar gelukkig heeft zijn baasje hem los kunnen maken. Ik was zo in paniek en heb echt gegild als een speenvarken maar ik wist echt niet wat te doen. Ze lijkt er niets aan over gehouden te hebben en is nu gewoon rustig maar ik voel me zo schuldig. Normaal nemen we een andere route maar omdat daar nu (in de velden) het gras zo hoog staat dat mijn voeten altijd kletsnat zijn, dacht ik vandaag eens een andere richting uit te stappen. En nu heb ik in mijn hoofd gestoken dat het mijn fout is, of dat ik mƩƩr had kunnen doen om haar te beschermen. :frowning:

Edit: Ik voel me ook schuldig omdat die man zijn hond nadien begon te slaan met een stok en ik wou er iets van zeggen maar durfde niet omdat ik zo snel mogelijk weg wou om mijn hond in veiligheid te brengen en ik bang was van de man zijn reactie. Voel me zo’n lafaard nu…

2 likes

Het is logisch dat dat allemaal veel is, en ik denk dat er veel meer mensen zijn die dat (stiekem) eng vinden maar dat niet uitspreken. Dapper juist dat je het hier schrijft.
Zelf probeer ik bij drukke periodes (ik kan heel slecht tegen stress en maak me ook zorgen als straks ineens alles weer real life en met reizen is) te denken dat het dag voor dag komt. En het is logisch dat we allemaal weer moeten wennen na twee jaar anders te hebben geleefd :heart:

2 likes

Ik vind dit heel herkenbaar… Ben nu al met mijn werkgever in overleg of ik max 2 dagen in de week naar kantoor hoef te komen en het liefst na 09:00 in de hoop dat het OV dan wat rustiger is. Kijk er echt nog helemaal niet zo naar uit.

@Frenky echt heel herkenbaar. ik heb legit 4 huilbuien gehad toen ik het nieuws kreeg dat ik weer moet.
Ik ga zelf ak maandag (denk ik) een proefrit met de trein om een beetje te wennen, zodat dinsdag (wanneer ik moet) impact niet al te groot zal zijn. En trein en hele dag mensen.
Ik voel me er nog steeds niet lekker bij maar goed, het blijft een strijd in mijn hoofd. ene keer wil ik wel weer want reden 1 en reden 2. Vervolgens wil ik weer niet want reden 3 en 4.

1 like

Ik haat boomers

23 likes

13 likes

Negatieve zwangerschapstest! Ik kan weer ademen en slapen haha.

54 likes

Mijn ene kat gaat sneller door het kattengras heen dan ik kan zaaien (en het kan groeien). Vanmiddag maar weer een paar potjes bij het tuincentrum kopen. Anders gaat meneer uit baldadigheid de rest van de planten opeten.