Ik haat die Carmen ook door haar enorme mean girl houding op een ander forum vroeger Super petty van mij maar kan alleen maar daaraan denken als ik iets over haar voorbij zie komen
Oh haha geen idee wie dat is!
Een collega zit sinds deze week thuis met een burn-out. Nu deelde een andere collega haar adres, zodat we een kaartje kunnen sturen. Ik wil dat wel graag doen, maar weet niet zo goed wat voor soort kaart? En wat ik erop moet zetten? Vind t heel moeilijk om een of andere reden
Ik ga zo even mijn 5 chip laten updaten!
Op naar Haarlem
Gisteren voor het eerst dit jaar weer in het IJ gezwommen en het was zooo lekker!
Snap ik, is ook lastig! Beginnen met dat je het lastig vind om iets op te schrijven en je niet goed weet wat te zeggen. Dat je aan haar/hem denkt en veel sterkte wenst! Zoiets. En het is alleen al tof dat je een kaartje stuurt! Niet te moeilijk denken, als het vanuit je hart/jezelf komt met goede intenties is het al gauw goed.
Vanmiddag een sollicitatiegesprek en normaal ben ik niet zo gauw zenuwachtig, maar nu wel. Als dit niks wordt is de kans best groot dat ik aankomend jaar toch even in een andere sector ga werken.
Succes
Succes!
Ik heb nu een kaart met bloemen op de voorkant, en als tekst iets in de trant van: ‘ik werk hier nog niet lang, maar waardeer je erg als collega. En door jouw warmte en behulpzaamheid voelde ik meteen op mijn gemak. Hopelijk voel je je snel weer de oude’
Dat is echt onwijs lief! Bloemenkaarten zijn ook altijd goed. Ik weet zeker dat je collega dat super erg waardeert. Fijn dat het gelukt is met het schrijven van de kaart!
Het is dat ik niet in Amsterdam woon anders was ik nu onderweg
Het is echt de tijd uitzitten op werk vandaag, want heb hierna vakantie! Ik doe nog wel wat vandaag maar mn motivatie is verdwenen:)
Heel veel succes!
Helaas precies zoals de voorspellingen waren, zo zielig dit.
Edit; ik merk het ook op de herplaats pagina’s die ik volg, die stromen vol met jonge honden die duidelijk in coronatijd bij het gezin zijn gekomen en nu moeten wieberen want de hond past niet in ‘‘het normale’’ leven (goh).
Ik heb gister buiten - of te wel in het openbaar - gesport met een shortje aan. Vette overwinning voor mezelf ik heb al 10 jaar geen short meer aangehad.
Waar kijk ik naar
Midsommar cultish Lorde die zelf het stralende middelpunt
Hmja ik had de tweet inhoudelijk nog niet echt bekeken want ik sloeg meteen aan op haar naam al De meangirl houding is nog onveranderd dan blijkt wel