Heb ik net drama staan schoppen in de Jumbo? Jazeker.

Samenvatting
Ik heb momenteel alleen geld op mijn Jumbo kaart (die ik elke week krijg) maar er is een storing met die kaarten ofzo en ik stond inmiddels al dik 20 minuten te wachten bij de kassa omdat die chick allemaal mensen moest bellen enz. Ondertussen, op een lege maag, begon ik ongeduldig te worden en later komt er nog iemand bij en die zei ja sorry je kan dit niet kopen en je hebt pech.
Ik dramatisch uitgelegd dat ik helemaal geen eten heb nu anders enz en toen kreeg ik de broodjes gratis, pak melk ook en toen ik wegliep kreeg ik nog een breaker mee. Uiteindelijk wel netjes opgelost maar in eerste instantie zei die man ja je hebt gewoon pech want kunnen wij niet helpen. Ergens snap ik dat wel hoor maar als een klant dik 20 minuten staat te wachten verwacht ik iets meer service, vooral van een supermarkt die altijd roept dat service belangrijk is voor hun.
Voelde mij achteraf wel beetje kut dat ik zo deed haha maar ja had honger en het idee dat ik geen eten kon kopen de komende uren misschien vond ik wel echt heel naar.
En ik heb wel een normale pinpas maar staat 90 cent op omdat ik weet dat ik via werk kaarten krijg dus kan mijn boodschappen wel halen normaal.
Ik wil graag een hond (een teckel), maar wil dan eerst goed onderzoek doen hoe en wat. Plus dat ik het mijn bejaarde katten niet meer aan ga doen nu.
Dat is bijna 40 hè?! 
Wel veel nog achter moeten laten hoor, had ook nog meer drinken enz.
Moet ook regelmatig controleren (bios) en het is soms echt moeilijk te zien door de mondkapjes