Wat je even kwijt wil #53

Is er ook een snackspiratie topic? Ik wil mezelf belonen op lekkere snacks en wijn vanavond maar ik kan gewoon NIKS verzinnen waar ik zin in heb en ik moet zo boodschappen gaan doen :cry:

Typ het woord snacks in de zoekbalk en je hebt hem gevonden

1 like

Ah wat verdrietig dat dat topic zo doods is :cold_face: maar thanks!

1 like

@Falkor en dan even naar onder scrollen voor de niet-gezonde snacks, de topictitel is aangepast dus de eerste posts gaan over komkommer enzo

7 likes

Dat vind ik ook altijd super leuk om te kijken. En ik heb altijd weer mega verbazing hoe klein sommige van die dorms zijn en hoeveel spullen ze er in proppen.

Deze is er ook nog, als bonus

3 likes

Hahaha ja ik zie het, en gelukkig had @mikselke in mei nog precies hetzelfde dilemma als ik dus met terugwerkende kracht dank :star_struck:

@Lemongrab wow wat een bopla helden zijn er in dat topic actief zeg :heart_eyes:

3 likes

Haar videos zijn leuk ja! Ik vond die van paige kaiser ook leuk. En meestal zoek ik op college move in of move in day. Sorority houses vind ik ook altijd heel interessant.

1 like

Ik heb de mcveggie kroket gehad, echt lekker. Hoop dat ie nog lang blijft.

5 likes

Ja echt! Cheeseburgers doen het ook goed als ontbijt

Oehh, morgen naar Berlijn, zoveel zin in! Was bang dat zou blijken dat we zonder klachten toch positief waren, maar gelukkig niet.

9 likes

hey wat leuk, ik ga volgende week! Wat hebben jullie allemaal op de planning staan?

Ik heb alle boodschappen online besteld op één ingrediënt na, want Picnic heeft dat niet. Ben nu al 3 supermarkten af gegaan en nog steeds zonder succes :triumph: beter slaag ik bij de Appie XL morgen.

Welk ingrediënt is zo bijzonder haha?

1 like

Ja blijkbaar dus pastaschelpen / conchiglioni. Ik heb in geval van nood cannelloni in huis, maar vond dit er wel leuk uitzien voor de eters die deze week komen :joy:

5 likes

Ik heb dit wel bij de ah gekocht, dus ik verwacht dat de ah xl het gaat hebben! Ik vind deze soort trouwens ook echt lekker!

2 likes

Ik heb ze laatst nog gezien bij de AH XL. Ze stonden bij deze alleen niet bij de pasta, maar in een apart rek bij de borrelhapjes in de buurt

3 likes

Ik ga opzoek morgen :female_detective:

2 likes

Ah ik vind dat zo erg! Wat naar voor hem dat hij dan gewoon bloed en niemand iets doet.

Ik heb zelf een keer gezien dat twee tieners ruzie maakten met een oudere man en hem zo hard duwden dat hij op de grond viel. En die ene was het aan het filmen. Dit was in een drukke winkelstraat en iedereen liep er gewoon voorbij. Ik ben toen als enige gestopt met mobiel in de aanslag om politie te bellen en toen liepen ze gelukkig weg.

1 like