Succesful adulting natuurlijk! Je verspilt niet, en je leeft je eigen leven
Ik denk dat een of ander insect met gestoken heeft, mān enkel is helemaal opgezwollen en het voelt echt vervelend
Maar dit is ook wel een beetje een domme formulering omdat aanmelden en registreren hetzelfde betekenen en aanmelden een dubbele betekenis heeft
Ik heb afgelopen weekend de bloemetjes buiten gezet en moet een motivatie schrijven. Ondanks dat ik me verder prima voel en nog lekker aan het nateren ben heb ik 0 motivatie (haha) en vooral geen inspiratie.
Zo maar een oude brief pakken en die proberen aan te passen en er toch nog wat leuks van maken.
Mijn vriend slaapt vannacht niet thuis en ik heb zoān zin om straks midden in het bed te gaan liggen met de airco aan
Whaha ja dat ik niet verspil vind ik wel een goed excuus! Melk en eieren moesten ook op dus kon echt niet anders Maar toevallig zaten 2 collegaās vandaag volop te praten over dieet en eiwitten en sporten en overdag opletten als je 's avonds uiteten gaat en ik dacht alleen maar
Verspilling van essentiƫle levensmiddelen toch? Ik doel meer op de wijn natuurlijk.
Ik heb vandaag 3 baby hertjes, moeder fazant met 5 kleintjes, en een haas gezien tijdens het wandelen en nu voel ik me een Disney prinses. Snap nu ook eindelijk waarom ik al weken allemaal naaktslakken bij mān deur heb, dat is gewoon mijn magie
Stond net in de lift de 600 tabbladen op mijn telefoon te sluiten en ik voelde de ogen van de vrouw die naast me stond branden, die zal wel gedacht hebben amai
Ik ben tot nu toe tijdens mijn vakantie vooral bezig geweest met dingen regelen rondom mijn verhuizing, inruimen, schoonmaken etc. 's Avonds vaak geen energie meer en dan ga ik maar tv kijken/netflixen. Wat zal ik vanavond eens gaan doen?
tv kijken/netflixen
Her is nog wel een uurtje licht, dus misschien even wandelen of een stuk fietsen om je hoofd leeg te maken?
haha! niet helemaal duidelijk, maar ik bedoelde dus iets anders dan tv kijken.
Ja het liefst wel woord voor woord bij bepaalde onderwerpen. De eerste paar minuten gaat het dan ook prima naar zodra ze afwijken en de dicussie flink van start gaat raak ik het gewoon kwijt. Met steekwoorden probeer ik te werken maar zodra ik na de vergadering naar mijn worddocument kijk weet ik zelf niet eens meer wat ik bedoelde Binnenkort heb ik mijn voortgangsgesprek en ga dan inderdaad opperen om een cursus te volgen hiervoor! Thanks voor je berichtje
Ik ben gezakt voor mijn theorie-examen, had een te veel fout. De vorige keer had ik m gehaald, maar die was dus verlopen. Ik kan pas weer in november herkansen. echt zuur.
Ik dacht even dat je bedoelde dat ook al voelt een vlieg naar in je lipgloss, het wel heel mooi staat, die vlieg zo vastgeplakt op je lip. Ik dacht hm ja echt onwijs hip idd
Buiten dat, ja super stom is dat. Net als dat je haar er zo aan vast kleeft.
Hahaha ja snap dat je dat er eerst in las maar was niet wat ik bedoelde inderdaad. Beetje raar geschreven door mij haha.
Mn vriendin zijn zo leuk. Een vriend had het erover dat hij volgend jaar miss wilt trouwen. En als dat zo is wil ik in matching outfits met de andere daarheen
Mān opa is net overleden
Zat eraan te komen en heb nooit echt een band met hem gehad maar nu heb ik zoān huilgevoel maar t komt er niet uit terwijl ik t wel chill zou vinden om ff te huilen nu
Sterkte. Als het nu niet lukt om te huilen maar je wilt het wel dan zou ik als ik jou was even een zielige filmscene opzetten of filmpjes kijken van honden die na lange tijd weer hun baasje zien op YT.