Wat je even kwijt wil #53

Ja blijkbaar dus pastaschelpen / conchiglioni. Ik heb in geval van nood cannelloni in huis, maar vond dit er wel leuk uitzien voor de eters die deze week komen :joy:

5 likes

Ik heb dit wel bij de ah gekocht, dus ik verwacht dat de ah xl het gaat hebben! Ik vind deze soort trouwens ook echt lekker!

2 likes

Ik heb ze laatst nog gezien bij de AH XL. Ze stonden bij deze alleen niet bij de pasta, maar in een apart rek bij de borrelhapjes in de buurt

3 likes

Ik ga opzoek morgen :female_detective:

2 likes

Ah ik vind dat zo erg! Wat naar voor hem dat hij dan gewoon bloed en niemand iets doet.

Ik heb zelf een keer gezien dat twee tieners ruzie maakten met een oudere man en hem zo hard duwden dat hij op de grond viel. En die ene was het aan het filmen. Dit was in een drukke winkelstraat en iedereen liep er gewoon voorbij. Ik ben toen als enige gestopt met mobiel in de aanslag om politie te bellen en toen liepen ze gelukkig weg.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Nederlandse/Belgische steden tips

Hahaha bij de slimste mens net allemaal of hele oude mooie stations of hightech nieuwe stations en dan afgetrapt Almere centrum er tussen :rofl: ik snap eindelijk de reputatie

5 likes

Ik voel me echt klote. Stress door mn verhuizing en daardoor weinig trek maar wel honger. Ik eet alleen maar witbrood en chocolade. Sta nu weer in de winkel naar eten te staren bluhhh

2 likes

Vandaag had ik echt geen zin om me in allerlei bochten te wringen om te voldoen aan het idee dat ik ‘‘smalltalk’’ moest doen tijdens hardlooptraining (en dus maskeren), dus heb heel sociaal hallo, ja warm he, en bedankt voor de training/fijne avond eruit wezen te persen.
autist op zijn best vandaag :no_mouth: wel lekker gelopen hehe

18 likes

Ik heb net veel te lang nagedacht hoe ik een product donker kon opbergen in de koelkast

45 likes

Hahaha die is leuk

3 likes

Eigenlijk niet zoveel behalve de vlooienmarkt op zondag. Zijn er allebei al een paar keer geweest, al is voor mij de laatste keer alweer 3 jaar geleden. Maar vind de sfeer super chill.

Mijn vriend krijgt zoveel hulp aangeboden nav zijn autobrand. Zo lief! Morgen weten we meer…

20 likes

Ik zou willen dat je gewoon soms je brein kunt uitzetten. Gewoon savonds in een kluisje stoppen en de volgende dag weer uit dat kluisje halen :sweat_smile:

23 likes

Of gewoon angst? Niet iedereen is in staat om iemand te helpen of gerust te stellen.
Ik denk dat het voor iedereen beter is als ik niet iemand die gevallen is ga helpen, want ik ben de tut in paniek die anderen in paniek brengt. Op mijn werk werd ik ook altijd naar achteren gestuurd als we een gewonde klant hadden, omdat ik dat niet aankan.

Al vind ik wel dat die automobilist wel had moeten checken aangezien zij het veroorzaakt heeft.

4 likes

Ik wil dit, maar dan heel groot zodat ik het ‘s avonds over mezelf heen kan zetten en de muggen me niet lek kunnen prikken ugh

20 likes

Hang een klamboe op!

3 likes

@Skadi haha nog een meme achtige foto

3 likes

Ik stream YouTube via een chromecast en reclames kon ik via de app op mijn telefoon altijd wegklikken als dat in beeld kwam te staan, maar sinds een paar dagen ineens niet meer. En nu is er een KVK reclame/item dat elke keer voorbij komt wat ik niet weg kan klikken en dat duurt 11 minuten??? Echt zo irritant, als ik reclames wil kijken dan zet ik wel rtl4 op.

Ik heb dat ook!! Echt irritant.