Wat je even kwijt wil #53

Neeee red me
Ik zit ergens te wachten en om de hoek zit ook iemand te wachten, diegene laat een harde scheet en ik krijg het idee dat hij niet weet dat ik hier zit dus dat wordt awkward als een van ons zometeen op kan staan :grinning:

12 likes

Er worden bij de GGD nog steeds super veel mensen gezocht voor bron en contact onderzoek.

Op mijn werk wordt ook iedereen wel aangenomen, leeftijd maakt niet uit, maar is wel achter de computer dus denk niet dat je dat wil.

1 like

Ik mag een middagje naar kantoor vandaag. Wie had dat ooit gedacht, dat dat als een uitje zou voelen. :joy:

3 likes

Maar echt.

En het is inderdaad best leuk, als je het niet te lang en niet te veel uren per week doet :slight_smile:

2 likes

Ik kwam net in de comments van een krantenbericht dit tegen: ā€œPrins Harry is de Rachel Hazes van Groot-BrittanniĆ«ā€ Ik vind dat wel echt een mooie vergelijking :’)

Omg ik kan het
Het grootste verschil met hoe ik het eerder maakte: er chiazaad bij gebruiken haha

Ja, misschien wel een beetje hard. Maar was denk ik een beetje een knipoog doordat ze allebei wat uitmelken in de media.

1 like

Zo veel landen in Europa waar nog vooral cash wordt betaald. In Duitsland kun je ook lang niet altijd pinnen met een buitenlandse pas en in Frankrijk zie ik nog wel eens mensen met een cheque betalen.
En in Ierland waren zelfs de tolwegen helemaal contant. Leuk als je net bent geland zonder cash of als je ergens wilt parkeren.

En in Zweden kun je dan weer bijna niet meer contant betalen.

2 likes

Ik ben naar de kapper geweest, heb 185 euro betaald en denk dat niemand ziet dat ik er geweest ben. Echt tijd voor een nieuwe kapper

6 likes

Ik volgde net het laatste stukje (want had een afspraak) van de uitvaart van iemand die ik ken van vroeger die een einde aan zijn leven heeft gemaakt. Ben echt helemaal ziek ervan, terwijl ik hem helemaal niet goed kende.

2 likes

Na 13 jaar samen bellen m’n vriend en ik elkaar nog steeds in de werkpauze om gewoon even bij te kletsen :heart:

48 likes

Oke ik heb gister mn achterband laten maken. En vandaag een heel stuk gefietst. En ik heb nu t idee dat ik al een maand met een kapotte band aan het fietsen was oeps.

2 likes

Grote restaurants en sterrenzaken misschien niet, maar kleinere horeca nemen echt wel mensen zonder ervaring aan hoor! Misschien een koffietentje of een leuke vegan lunchzaak? Dat zijn in mijn ervaring vaak de plekken waar ze niet zoveel geven om je CV, als je maar enthousiast bent en in het team past.

2 likes

Omg misschien was dit allang maar wat CHILL dat in je gearchiveerde chats als er een antwoord komt het gewoon bij gearchiveerde chats blijft staan
Nu kan ik zelf bepalen wanneer ik daar kijk ipv dat het weer in m’n face is als ik Whatsapp open

5 likes

Oh serieus? Heel chill. Dit was echt mijn grootste ergernis bij whatsapp.

2 likes

Oh dat lijkt me echt helemaal niks. Ik archiveer alle chats als ik er niet meer op wil reageren. Ik hou van overzicht :sweat_smile:. Maar dan ga ik nu dus alle berichtjes missen :see_no_evil:.

3 likes

Gefeliciteeeeeerdddd!!! :smiley:

1 like

Collega van mijn man kwam vorige week verkouden naar werk. Hij had een zelftest gedaan en die was negatief, dus hij vond dat dat kon.

Man is daarna ziek geworden (getest, gelukkig geen corona), en hij heeft mij en mijn moeder weer aangestoken. Dus nu zijn wij ziek.
Mijn broer zou morgen naar NL komen, maar die heeft zijn reis nu maar geannuleerd, omdat hij anders ook ziek wordt en het dan weer mee naar huis neemt.

Stomme rotcollega! Ik heb mijn broer al een jaar niet gezien :face_with_symbols_over_mouth:

Iedereen zegt dat altijd over de mac maar ik mocht niet eens op gesprek komen :pleading_face:

@anon91169173 Je zou houshoudelijk medewerker kunnen proberen bij een hotel? Is geen leeftijdsgrens dus dat is mooi, het is alleen wel zwaar werk

Waar ik werk krijg je een maand proeftijd dus dan zou je daarna in september mooi weer kunnen stoppen

1 like