Ondanks dat ik voor mijn gevoel 3 uur heb gedaan over de introductie is het gelukt. En ik ben blij met mijn eindresultaat dus ik kan met een voldaan gevoel gaan slapen.
Ik heb veel pijn, ben net bij de huisartsenpost geweest en heb waarschijnlijk een klemzittende galsteen. Nu een shot diclofenac en daarna morfine gekregen (in mān bil, het meest ongemakkelijke aan de hele situatie). Hopelijk lukt het om wat te slapen en dan morgen weer verder kijken.
/dagboekpost
Had net de terugvlucht en kwam er vlak daarvoor achter dat ik nog maar 1 tampon bij me had voor de vlucht van 4 uur + uur totdat ik thuis ben. Precies op mn meest heftige menstruatiedag. En toen kwam er tijdens het vliegen opeens een tampon aan rollen onder de stoel voor me??? Was echt meant to be. Vroeg nog aan het meisje voor me of ie van haar was maar die lachte me zowat uit dus ok heb hem mooi gehouden.
Oei pijnlijk!
Als de pijn echt aanhoud meteen weer bellen!
Sterkte, ben benieuwd naar het behandelplan. Neem aan dat je galblaas eruit moet.
Nee joh. Gewoon ziekmelden en zeggen dat je ziek bent door de vaccinatie. Snappen ze wel. Bij ons ook aantal ziekmeldingen daardoor.
Edit: lees ook dat je meteen op vakantie gaat. Kan je dat misschien dag uitstellen of met wie je gaat laten rijden?
Ziekmelden en op vakantie gaan lijkt me niet goed plan als dat uitkomt.
Misschien zit er drugs in
Mijn hele team is met vakantie dus heb gisteren lekker zelfstandig kunnen werken zonder meetings of telefoontjes, vond dat echt heeeeerlijk. Nu heb ik straks wel een meeting maar ik ga die afzeggen onder het mom van er is iets tussen gekomen, maar heb gewoon geen zin in die meeting
Blijkbaar reageert mijn huid echt super slecht op een zonnebrand en nu heb ik allemaal ontstekingen in mijn nek. Ik ben altijd puisten gewend dus daar maak ik me niet druk om, maar ze doen gewoon pijn -.-
Ik miet mn fiets naar de fietsenmaker brengen. Meh ik voel me zo beperkt zonder mn fiets haha.
Ik had blijkbaar een fout in een Excelberekening gemaakt in het voordeel van mij. Ik vond het al zo veel. Jammer dat het niet klopte wel.
Gatverdamme net mān eerste spatader ontdekt
Wat naar! Galstenen kunnen echt veel pijn doen! Sterkte!
Mooie is dat je hier waarschijnlijk niks van hebt geleerd en volgende keer precies hetzelfde gaat doen
Left over salade als lunchš
U srsly need to look at these transeasonal goodies! Weāve chosen THE vegan accessories of the szn: chunky boots, bold loafers & cute mini bags.
ik vind de monki (die alleen nog maar crop tops maken ugh) de laatste tijd echt een hoog hi fellow kidssss gehalte hebben
Ik ben ziek thuis en buiten dat dat klote is en ik veel pijn heb, lig ik op het moment wel heerlijk op de bank met een goddelijk briesje mān huis te ventileren
Dit is wel een beetje succelful adulting vind ik, zo blij worden van een geventileerd huis. Ultiem zou zijn om nog wat schoon te maken, zodat die lekkere geur zich verspreid, maar hƩ, ik ben ziek dus daar ga ik niet aan beginnen.
dit is toch altijd al monkiās marketing geweest
misschien ben ik er dan zelf te oud voor geworden
zeggen De Jongeren tegenwoordig echt szn en srsly?
is dat niet 10 jaar geleden?
Ik heb geen tiktok maar ik kan uren doorbrengen met tiktok compilaties op youtube kijken. Filmpjes van prom dresses zijn nu favoriet.
De vriendin van mijn bejaarde buurman heeft haar grasmaaier meegenomen en staat nu het gras te maaien van mij en de andere buren. Ik zei nog op afstand niet nodig en komt wel goed maar ja ze zegt moet toch keertje. Bij de buren staat het ook wel erg hoog nu hoor haha. Wel lief.
(Maar bij mij komt af en toe iemand het al doen zodat mijn buurman het niet gaat doen maar ja te laat dit keer)