Wat je even kwijt wil #53

Van de PC bouw filmpjes over gegaan naar kabel management filmpjes. Heb zin om dadelijk op de fiets te springen naar de karwei om kabelgootjes, kabelclips, dubbelzijdige stukken tape te halen en mijn huidige PC ook weg te werken in de kast inpv op mijn bureau.
Al zeggen mijn voeten; plz don’t. 10,000 stappen zijn wel voldoende.

3 likes

Kom mijn cable management doen :sob: ik heb sinds kort een derde monitor en nog steeds niks netjes/mooi gemaakt. Ik leef in een landschap van puin en kabels

1 like

Ooo ik zit ook te denken over een derde monitor maar zit meer van… Waar laat je het. Bovenkant, zijkant? Met zijkant voel ik me net z’n it nerd.

Oh wacht… :woman_facepalming:t3::joy:

1 like

Nou nou wat duikelen we weer lekker met 10 man over elkaar heen om te laten zien hoe moreel verheven we zijn. Grappig ook dat het altijd bij dezelfde persoon is.

45 likes

Ik heb 1 4k in het midden, 1 1980p erboven, 1 verticaal aan de zijkant :new_moon_with_face: kan het aanraden

2 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Limburg-topic

Talking dirty to me :drooling_face:
Damn!! Jaloers :joy:

1 like

misschien is de pocast Finding Cleo iets voor jou! gaat ook over de inheemse bevolking van Canada.

4 likes

Ik vind dat er wel een beetje flauw gereageerd wordt op @anon94399943

Als een man dat bij een vrouw die hier op het forum post had gedaan, inclusief de opmerkingen;en de vrouw voelde zich er ongemakkelijk bij, dan was er vast anders op gereageerd.

14 likes

Ja dat zal ze zeker kunnen waarderen. :slight_smile:

2 likes

Omdat jij reageert dat je het als leidinggevende niet serieus zou nemen. Maar verder is het niet naar jou gericht hoor.

Als een vrouw op het forum op zo’n manier manier benaderd werd door een man en zich onprettig zou voelen en de baas zou het af doen als grapje, werd er op het forum ook niet positief op de baas gereageerd denk ik.

11 likes

Ik was timer vergeten te zetten van de oven maar heb alsnog op tijd mijn pizza eruit gehaald, voel me echt lucky nu haha.

9 likes

Bedankt he :rofl: :cry:

Niemand heeft gezegd dat de benadering oke is. Maar de benadrukking dat die man homo is en het daardoor dus nog verwerpelijker is stoort mij. En het is een forum, dus als je daar geen reacties op wil moet men maar in een dagboek gaan schrijven

6 likes

Ach is vast goed voor de weerstand

4 likes

Gadverdamme

Kan dit soort berichten Pls op zwanger/kinderen blijven.

Zit niemand op te wachten

59 likes

6 likes

Hallo, alsof men er daar op zit te wachten. Gewoon helemaal niet posten, lijkt me beter.

19 likes

3x raden wie er eten heeft besteld en wie nog meer wijn in het verschiet heeft? :smirk:

Kater komt later wel

4 likes

Nou daar gaat mn zin in chocoladepudding

8 likes