Wat je even kwijt wil #53

Man oh man ik word werkelijk gek van m’n buurman. Die loopt de hele dag te vloeken en schelden. Tinie en Lau zijn er niets bij. Ik doe zelf ook wel eens een gvd maar dit slaat werkelijk alles. :roll_eyes:

3 likes

Ik ben zo boos over iets dat ik er ook verdrietig van ben. Echt zo’n rotgevoel

1 like

Achteraf ben ik ook wel blij hahaha denk dat het niks voor mij was geweest maar had toch iets nodig
Wel irritant zeg dat zezo laks zijn met het loon uitbetalen, mensen hebben ook gewoon vaste lasten die er weer afmoeten

Ah, ja die combo is echt het vervelendst ja.
Echt frustrerend.

1 like

Een collega van me vindt autisme en hokjes onzin. O, en iedereen is wel een ‘beetje autistisch’. Stond nog net niet met mijn ogen te rollen.
En gister gaf ze me een compliment door te vragen of ik mijn haar had gewassen, want ‘het zat zo leuk’. Ja, dat doe ik elke dag (ja, is niet goed, weet ik). :sweat_smile: Ze heeft altijd van die vage opmerkingen en complimenten, al weet ik wel dat ze het goed bedoelt. Over mijn eerste tatoeage zei ze dat het net leek of ik uit het kamp kwam.

7 likes

Ik vind het ook zoiets geks dat mensen niks doen! Ik ben ooit op straat aangevallen (in elkaar geslagen is een te groot woord want ik was niet total loss of zo, maar wel een groepje van 3 dat uit het niets een flinke tijd op me in schopte en sloeg) en mensen die ernaast op het stoplicht wachtten keken gewoon de andere kant op zonder iets te doen :open_mouth: Veel mensen leven echt in hun eigen wereld denk ik.

Bij dit soort mensen denk ik altijd: heb je niks nuttigs te zeggen, zeg dan maar niks. Van die “complimenten” die gewoon lullig bedoeld zijn

7 likes

Vraag me altijd af waar het vandaan komt/waarom je zo bent, als je consequent dat soort opmerkingen maakt. Het argument “Ik ben gewoon sarcastisch, laat me” gaat er bij mij niet meer in.

1 like

Ik herinner me het niet zo goed maar want het is al jaren geleden, maar volgens mij viel het in ieder geval qua fysieke schade wel mee!

Hahaha what the fuck. Mijn ex zou langskomen om wat spullen op te halen die we gezamenlijk hadden. Belt ie net aan, zegt ie hoi en hij loopt recht naar al die spullen toe en begint ze uit elkaar te halen??? Niet eens hoe gaat het of iets? Ik moet echt huilen van binnen nu

7 likes

Waarom wist ik niet dat Zweden een mcflurry Daim heeft? Ik heb deze vanmiddag gegeten en nu wil ik emigreren.

9 likes

Die hebben ze in Nederland volgens mij ook wel eens gehad. Of ik ben gek of kan landen niet meer uit elkaar halen. Misschien kan de Macciefanclub hier uitsluitsel over geven.

2 likes

Dat was wel mijn eerste gedachte, dat we die hier ook hebben (gehad). Maar ik ben geen McFangurl

Nou ja, volgens mij heeft ze oprecht niet door dat het lullige opmerkingen zijn. :joy:

2 likes

Ik kom altijd aan op lelijke plekken. Zoals mijn gezicht, bovenarmen en… mijn zijkant rug. Waardoor ik raar rugvet heb en mijn borsten overgaan in rugvet. Wat is borst en wat is rug? :-1::laughing:

Er stond gisteren ineens een politieagent aan de deur die op zoek was naar de buurman. Ik schrok hier best wel van en liet hem naar binnen en wees hem naar zijn deur (gezamenlijke voordeur). Hij vroeg ook of ik wist of hij toevallig werkte. Alleen zag ik eruit als ma Flodder omdat ik aan het chillen was, dus vluchtte ik hierna weer naar binnen. Ik hoorde hem kort op de deur van de buurman bonzen en daarna was hij weg. Nu haal ik me allemaal scenario’s in mijn hoofd, omdat ik niet weet waar hij nou voor kwam :rofl:. En ik ben echt heel nieuwsgierig nu :thinking:

2 likes

Als ik ‘‘even’’ ga wandelen, en eindig met 12km :woman_shrugging:

8 likes

Ik wacht op een offerte van iets dat door corona waarschijnlijk een stuk duurder uitvalt dan toen we het een jaar geleden hebben begroot. Diegene die de offerte maakt, liet ons al weten dat het prijzig wordt. Ik ben nu echt zenuwachtig.

1 like

Mijn hoofd is raar met het leren van Spaans. ‘Denk aan een avocado die fout is’ - equivocado :joy:

2 likes

Altijd leuk als je er op een late night social media stalk van een oud-date (van begin dit jaar) achter komt dat hij zich nu wel kan binden aan iemand en met haar op vakantie gaat. En die vent kan me nu verder eigenlijk gestolen worden maar als ik zie wat voor meisje het is dan voelt iets in mij toch rottig. En ja mensen kunnen van gedachten veranderen als ze de juiste persoon tegenkomen blabla ik snap het en ik weet het, maar ja mijn hoofd werkt nu even niet zo

2 likes