Al een paar jaar niet, mijn god ik mis ze ook… Heb ooit nog een voorraad uit Italië besteld en zat ook een click met bosbessen oid smaak in, die was ook lekker (besteld via iemand die op vakantie ging bedoel ik)
Er staan ineens 15 gebouwgenoten in mn veeeel te kleine woonkamertje hahahaha
Ik kan weer niet slapen heb m’n hele slaapritme in 3 weken vakantie weer helemaal verpest. Word leuk als ik maandag om 7 moet beginnen.
Maar is je buurman er ook?
Nee helaas niet en ik vind het ook vreselijk! Wijze les. Ze schreeuwen allemaal zo hard, maken het huis smerig en raken alles aan
Zeg dat ze moeten op pleuren. Joe joe
Jeeeeeemig dit was echt precies wat er niet moest gebeuren
Ik zei het toch
Dan zou die klant het toch ook online kunnen bestellen als haar maat daar beschikbaar is?
Laatste schooldag voor de vakantie, ga de kinderen echt zo missen, was zo’n leuke, lieve en fijne groep. Dus vandaag nog een dagje leuke dingen doen en samen zijn en dan voor mij ff rust
Na 4 uur slaap wakker worden door kramp in mijn kuit… Zo mooeee maar moet werken.
Ik verwacht een Love&Confuse bestelling vandaag maar ik zie in mijn postnl mail dat ik iets van Esprit krijg (luchtpost?!) maar niks besteld daar. Raar dit maar ja kom maar op met gratis kleding, of wordt een brief ook via luchtpost gestuurd normaal gesproken?
De voorraad van onze webshop is bij ons 100% hetzelfde als de voorraad in Rotterdam. Dus dat werkt helaas niet zo.
Edit: en in Utrecht kijken we indien gewenst ook wat er eventueel in Rotterdam/op onze webshop nog is en sowieso kijken we tijdens een fitting ook als we er niet uitkomen met de producten in de winkel of we nog iets kunnen bestellen bij een leverancier (al snappen wij ook dat het veel fijner is om iets meteen mee te kunnen nemen)
Wij hebben meer dan 100 maten op voorraad, en in al die maten willen we een ruime keuze geven qua kleuren, modellen en soorten (ook een sportbh, voedingsbh, bikini)
Qua voorraadbeheer is een lingeriewinkel echt heel uitdagend.
Recept graag! Wil me er ook weer eens aan wagen, maar geen idee welke verhoudingen ik ook alweer gebruikte.
Ergens in mijn administratie ben ik blijkbaar 55 euro ‘kwijtgeraakt’. Hoe weet ik ook niet. Het zou overigens wel ergens moeten zijn, maar waar is de vraag Ik moet het toch maar weer houden op betalen van variabele kosten op rekening 1 en de vaste lasten op rekening 2 (en ook gewoon het maandelijkse bedrag overmaken ipv elke week). Helpt alleen niet dat ik 4 inkomen heb in een maand. Volgende maand een nieuwe poging
Ik heb mijn tanden al twee keer gepoetst maar de smaak van die paar paprika chipjes van gisteren avond zit nog steeds in mijn mond? Echt vies
@enthousiasm Ik heb nog 7 pakken liggen in een koffer. Had die in luxemburg kunnen kopen maar ben daarna gestopt.
Herbruiken ze niet verpakkingen?
Tong goed poetsen als je dat nog niet hebt gedaan!
Voor de forummers die ervan af wisten: de niertransplantatie van mijn vader is goed gegaan. De nier sloeg meteen aan en hij voelt meteen verschil. Ook met de donor gaat het goed. Ik kan weer opgelucht ademhalen