Sneu. Alsof er überhaupt toeristen naartoe gaan. Ja, Duitsers, maar die kunnen toch geen Engels.
Ik mocht ook niks zelf pakken en ben er nu drie keer geweest, dacht dat het zo gewoon werkte haha
Was die room ook extra druk?
Ik wilde chocopasta op mijn pannenkoek smeren is de chocopasta op. Nu heb ik uit de duo penotti pot alleen de chocopasta op mijn pannenkoek gesmeerd. Heeft mijn vriend de volgende keer alleen maar dat witte melk spul op zijn brood.
Ik luister echt nooit radio maar vanochtend even wel door dat liedje van Peter R en heb de radio daarna niet uitgezet nog. Was echt een goed idee want ga nu los op Captain Jack
Edit: een side effect is dat ik nu zin heb in alcohol
En nu is Rampeneren op?!! Echt leuk die radio wat een ontdekking. Maar helaas ben ik volwassen en moet ik zo naar de bouwmarkt
Mijn vegan pannenkoeken worden elke keer beter qua structuur/luchtigheid/etc. Nice.
Alleen jammer dat het de zomerlijst is en al die liedjes geen zomerliedjes zijn
Ik zou zo blij zijn als ik jouw vriend was! De reden dat ik geen Duo Penotti meer koop is omdat ik dus het liefst alleen het witte eruit eet (het liefst in één keer 🥲).
Ik kwam gister dit tegen: www.mannenspeeltuin.nl
Van sommige zinnen kreeg ik echt de kriegels. ‘voor vrouwen met ballen’ en dat vrouwen wel mogen komen zolang ze maar met mannenhumor meelachen?? Heel apart
Ik heb net allemaal berichten gerapporteerd als oplichting in een bepaalde fb meidengroep waarin screenshots worden gedeeld van negatieve tests
Die groep heeft verder niks met Corona te maken trouwens maar die vragen worden dus gewoon gesteld daar, en mensen delen hun test ongelofelijk
Recept?
Ja, lastig dus want het recept is bijna allemaal ‘‘op gevoel’’, maar de nieuwe truc is wijnsteenbakpoeder oplossen in citroensap, deze erin gieten als je alle andere producten (inclusief de melk) al gemixt hebt. En chiazaad doet wonderen voor de structuur.
Edit; ik gebruik volkoren meel en havermout dus niet echt hele lichte meel maar toch worden de pannenkoeken luchtig haha
Ja dat is zo inderdaad
Inclusief striptease als geinige aanvulling. Gelukkig staat bij het eten een biefstukje afgebeeld, je zal als echte man maar zonder moeten
Ze zijn ook gewoon eetbaar! Leuk voor als je zin hebt in fancy opgemaakt eten. Ik had laatst een bosje staan en toen was er wel een subtiel omslagpunt van ‘zouden ze ook geurkaarsen met dille hebben, want dit is fantastisch’ naar ‘waarom ruikt het hier naar McDonalds’. Maar misschien valt dat bij een paar takjes mee.
Ik heb een huurwoning bezichtigd en interesse geuit en de makelaar belde net om het nummer van mijn werkgever te vragen om wat vragen te stellen Wordt daar echt nerveus van haha. Wel m’n baas op de hoogte gesteld die zei: prima komt goed. Ik hoop het maar
Heb vanmiddag lekker vrij genomen. Ik ga op m’n tuinset liggen en kom er voorlopig niet meer af.
De enige manier hoe ik mezelf kan vermaken is door te eten/eten kopen en geld uitgeven en ik heb nog 4,5 week vakantie waarin we niet echt weggaan. Echt hoe overleef ik dit zonder 10 kilo aan te komen en geen geld meer te hebben.
Wat voor vragen moeten(mogen?) ze dan stellen aan je werkgever?