Welk schuurcafe? Daar moet ik heen
Oh daar heb ik nu ook wel zin in na een feestje, maar ik ga toch maar slapen.
Het is 6 uur en ik ben klaarwakker. Why tell me why anita meyer.
En ik ben vannacht in mijn bovenlip gestoken, en dat zwelt bij mij altijd als een malle op dus nu lijkt het op botox gone wrong
mijn kat had er ook zin in om mij vroeg wakker te maken. Nu dus gedoucht en aan ontbijt. ik had echt nog 45 min kunnen liggen
Weet niet wat mijn probleem nou weer is, was netjes om half 1 in bed en ik heb gewoon niet geslapen Wel echt honger dus ga denk ik maar zodra er wat open is lekker buiten de deur ontbijten maar zo wil ik mijn weekje vrij niet per se beginnen
Super wholesome. Ik moest rennen voor de trein en toen stopte er een buschauffeur voor mij, zonder dat er een halte was. Hij heeft me helemaal naar het station gebracht en nu ben ik ruim op tijd. Bedankt lieve bus meneer.
Wat vreselijk dat je gewoon elke week weer alles moet poetsen 🥲 haat huishouden, love een schoon huis.
Ik moest net rennen voor de bus, heb onder mijn jurkje een corrigerende jurk aan dus dat rolde direct helemaal op naar mn BH Heb het net in een onbewaakt moment maar weer naar beneden getrokken achter in die bus. Wat een gedoe
Huh wtf ik heb ook geen mondkapje op?! Gewoon helemaal vergeten, wat erg
Ik heb de laatste tijd echt zoveel blauwe plekken op mijn arme en benen maar echt geen idee waar ze steeds vandaan komen…
Maar het is al niet meer nodig!
Ohhh joh, nou wel fijn voor ze
Zo zeg, ik heb dat artikel net pas gelezen en hoopte al dat ik me daar lekker over kon opfokken. Kende die hele Janneke Wittekoek niet, maar wat lijkt zij veel op Inge de Bruijn. Vond haar echt mega kortzichtig overkomen. Zeker vergeleken met Asha ten Broeke, die ik hier echt heel sterk uit de verf vond komen. Er wordt echt veel te licht gedacht over gewichtsdiscriminatie (no pun intended), terwijl het bizar hatelijk gedrag is. Hoop dat het mensen aan het denken heeft gezet en dan niet specifiek over friet/patatdag.
Fijn om te weten dat er nog lieve meedenkende mensen bestaan
Ik klink nu wel heel erg als een negative nancy, maar mijn ervaringen zijn (lijken?) de laatste tijd gewoon wat negatiever dan anders
Zodra je klaar bent met poetsen ligt er weer stof. Net als die eindeloze wasmand, echt zo’n oneindige kutklus.
Jaaa echt een mooie film. Ik heb keihard gejankt en ben blij dat ik niet de enige ben
Burpees met 1 arm, wie bedenkt dit. Ik wil niet meer. Ik wil gewoon taart eten
Haha wtf ik kom er net achter dat ik mijn tanden veel te lang poets? Mijn tandenborstel geeft trilsignalen om de tijd aan te duiden en ik dacht dat dat elke 30 seconden was zodat je dan van kant moet wisselen maar ik vond het altijd zo lang duren en ik kwam dus nooit aan de 2 minuten. Dus ik ging het net eens timen en blijkbaar trilt hij alleen 1x na 2 minuten en poets ik dus altijd 6 minuten mijn tanden in plaats van de anderhalve minuut die ik dacht. Vroeg me al af wat al die mensen dan allemaal deden in die 2 minuten. Weet ook meteen waarom ik altijd te laat ben als ik 5 minuten voor vertrek denk dat ik klaar ben en alleen nog even moet tandenpoetsen. Sorry voor dit saaie kutverhaal maar alle zekerheden in mijn leven zijn nu weg.
Oh wat heerlijk, geniet ervan! Ik zit nu ook in de tuin met een boek en een beetje op het forum te lezen, maar het is hier alles behalve stil. Hoor geschuur (meest irritant) en gehamer. Maar alsnog wel relaxed, het weer is echt top.