Wat je even kwijt wil #53

Ja deze twee komen ook als eerste in me op!

Pim Fortuyn dat maakte op 10 jarige leeftijd al veel indruk.

Hij is ook de eerste die ik mij bewust herinner. Vond dat toen echt heel erg bizar en misschien ook wel vooral omdat mijn ouders zo geschokt waren door de manier waarop.

Nou ik kan niet links fileparkeren, wat een ellende is dat đŸ„ČđŸ„Č gelukkig hoef ik dat bij mijn huis niet te doen. Maarja trial and error, hoeft niet perfect, maar het voelt zo stom als ik zo scheef in het vak sta.

Prinses Diana kan ik me nog goed herinneren. Ik was toen pas 8, maar ik weet nog dat vooral mijn moeder het heel erg vond. En dat ze in Disneyland Britten gingen zoeken die het nog niet wisten, die ze het dan vertelden zodat ze hun reactie konden filmen, heel raar

2 likes

Zo ervaarde ik het toen ook. Voor het eerst dat ik dat soort emoties/reacties mee kreeg van anderen.

Sylvia Millecam. Vond haar als kind echt geweldig en toen ze doodging, en de hele heisa eromheen met Jomanda en d’r altenatieve adviezen voor genezing tegen kanker etc. Was toen echt shocking.

6 likes

Ik ben net wakker van de eerste

1 like

Zo naar de bios voor het eerst in een hele lange tijd.
Ben benieuwd hoeveel de ‘mtf’ count zal staan aan het einde van de film. (Hitman’s wife)

3 likes

Bij mij is dat Pim Fortuyn. Ik weet nog goed dat mijn moeder mij vertelde dat ‘de man met de hondjes’ er niet meer was. Ik was destijds 5 jaar oud en had natuurlijk geen idee wat hij deed en wie hij echt was, wel zat ik standaard aan de buis gekluisterd als hij op tv was, helemaal als er beelden van zijn hondjes voorbij kwamen

10 likes

Prinses Diana was ook echt mijn favo bner

11 likes

Oh haha ik was al een tijdje aan het nadenken over de vraag, dat ik niet meer doorhad dat alleen over bn’ers ging :sweat_smile:
In dat geval Herman Brood denk ik ja

Pff ik ben zo verdrietig, en alles wat er aan de hand is duurt al zo lang en gaat nog zo lang duren en dan nog komt het misschien niet goed. Wil huilen nu, maar zit in de trein dus probeer maar weer wat afleiding te zoeken

8 likes

We zijn eten bij mijn ouders en t blijkt dat hier nu kermis is in het dorp. Ga daar zo dus even langs om de notenkraam te plunderen en een grote spek te halen! :ok_hand:t2:

9 likes

Oeh en zo’n lekkere driehoek nougat!

2 likes

Ik houd niet van nougat dus die mag daar blijven liggen! Haha

Zijn dood staat me ook het meeste bij. Maar meer omdat ik me toen, als heel jong kind, voor het eerst bewust wers gemaakt van het feit dat ik anders was (allochtoon) en wat hij zei in de media maakte mij heel bang dat ik het land uit zou moeten en mijn buitenlandse ouder ook en ik kon er soms nachten niet van slapen

18 likes

Heel herkenbaar! Jammer genoeg.

2 likes

Omg ik ben mega ongesteld :weary: dus heb nu zeebanket en chips gehaald
En prosecco

Even mezelf pamperen hoor

31 likes

Dit breekt mijn hart, wat verschrikkelijk moet dat wel niet geweest zijn. Dit is ook echt even een soort van eye opening hoe oneerlijk de wereld wel niet is. Dat ik me nergens druk om maakte en alleen maar aandacht had voor de hondjes terwijl een leeftijdsgenootje ergens anders bang in haar bedje lag door zijn woorden :sob:

Edit : Ik verwoord het verkeerd, het is nog steeds verschrikkelijk want dit speelt natuurlijk nog dagelijks. Excuus.

4 likes