Wat je even kwijt wil #53

Dat kan en snap ik wel, vind de toon gewoon kattig en onnodig. Maar hey, that’s me.

:heart_eyes: Cute!

Ik heb trilspinnen in de douche wonen maar die leggen eitjes in de muur denk ik, ik zie soms wel hele kleine namelijk maar nooit een zak. Zo leuk dat je er een camera op hebt gezet! Benieuwd wanneer ze uitkomen

1 like

Shit. Heb het gevoel dat mijn darmen ontstoken of op z’n minst heel geïrriteerd zijn. En nu twijfel ik of ik me moet ziekmelden op werk of gewoon moet gaan…

Godverrrr ik wilde mn elektrische boxspring een stukje omhoog doen en t klonk echt alsof er iets losschoot en nu gaat ie niet meer omhoog :sob:

ik word altijd zo blij van jouw berichtjes over wat je tegenkomt op je wandelingen!

3 likes

Ik ben doodmoe en er staat me best wel een pittige week te wachten. Gelukkig nog maar 4 dagen werken en dan de eerste vakantie sinds zomer 2020.

1 like

Ik zit de documentaire Turn! terug te kijken en ik vind het echt heftig hoe er met die kinderen wordt omgegaan.

2 likes

Ik doe sinds een week aan intermitting fasting en dat is soms nog echt moeilijk plannen.

2 likes

Na maanden vragen en doen voor certificeringen via werk en maar niks horen, heb ik eindelijk (na lang uitstellen) via Coursera een account gemaakt en nu begonnen met een course. Heb nu voor gevoel best al een goeie te pakken voor het geen wat ik zocht, want het eerste deel maakt al zoveel meer duidelijk. Ben benieuwd of de rest net zo goed is. Voor nu heel blij :blush:

4 likes

Voor het geval iemand tandartsangst heeft zet ik onderstaande even in een spoiler. Niets met bloed ofzo, maar dan kun je het skippen :slightly_smiling_face:

Ugh, werden wortelresten van een kies verwijderd maar de tandarts kreeg een stuk wortel er niet uit. Moet nu naar de kaakchirurg (eigen risico was toch al op :crazy_face:) waar ze het eruit gaan snijden. Alleen kan pas begin oktober :frowning: Zat bij de tandarts trouwens half te janken want het was gewoon echt naar.

Specifiek onderdeel voor SQL om dat te verbeteren aangezien ik daar vaak struggles mee heb.
Als dit goed blijft lopen wil ik via daar nog wel meer Courses gaan doen.

1 like

Heb echt al tijden (en dan bedoel ik echt jaren) iets wat ik in gang moest zetten maar omdat daar heel veel papierwerk bij kwam kijken en allemaal dingen van vroeger naar boven haalt altijd uitgesteld. Nu kom ik er niet meer onderuit en het is ook gewoon eens tijd om dat af te sluiten. Vanmorgen eerste afspraak gehad waar ik heel vriendelijk geholpen ben en nu kan ik als het goed is binnenkort alles afronden. Zo’n opluchting! En aangezien ik vandaag én morgen vrij ben ga ik zo lekker lunchen om dat te vieren :partying_face:

18 likes

Sinds kort hangt er over het zitgedeelte in de tuin een tarp. Daar blijft wel eens water op liggen, maar ja daar had ik niet aan gedacht. Ik zit daar net rustig koffie te drinken, krijg ik opeens een hele plens water over me heen :cry:

3 likes

ik was heel moe dus ik ging net even een dutje doen tussen het werken door, stond 5 minuten voor mn volgende meeting weer op maar ik heb zo’n afdruk van mn kussen op mn gezicht hahaha

nu zit ik met slaapstrepen op mijn hoofd in die meeting :+1:

29 likes

Ik vind de man van Chantal Janzen echt zo leuk

9 likes

Ik vond net 2 merel-eitjes (niet meer heel) op de grond, of ze zijn uitgekomen, of het nest is geplunderd…
Wel altijd mooie eitjes leggen merels (blauw met bruine spikkels)

2 likes

Ik ook :drooling_face:

2 likes

Kaakchirurg is is mijn ervaring wel sneller en efficiënter dan de tandarts. Hopelijk valt het mee!

Ik wil gewoon dat Peter terugkomt. (Slaat niet echt op jouw berichtje, maar ik denk dat de hele tijd)

5 likes

Ja, in de mijne ook. Die doen het natuurlijk ook veel vaker en is meer hun vakgebied (ik typte vakgebit :joy: Mooie vertyping).

2 likes