Buienradar is wel de grootste scam ever hè
Misschien is hij wel de ene buur van @crazyplantlady die zo ontzettend hard aan het boenen is dat hij en door z’n rug gaat en overlast geeft
Ik heb zo opnames voor een tvquiz maar er staat echt een heel leger met wapens hier en dat vind ik heeeel eng
En ik kan 3 uur niet plassen
Haha ik moet iets te hard lachen.
Hahah daar dacht ik ook gelijk aan. We hebben de agressieve afwasser gevonden
Oh wat voor een quiz? Have funnnn!
Ik heb echt z’n enorme drang om heftig te gaan shoppen maar ik ga het NIET doen.
O, dat wil ik ook, haha. Zo’n zin om een nieuwe lamp te kopen. Niet dat ik iets tegen ben gekomen wat ik echt wil totnutoe. Wel eentje met een mooie voet, maar vind die bovenkant matig (en dat ding is 240 e ofzo).
Ahh wat jammer! Heb er al even niet besteld maar vond ze destijds wel lekker. Heb je ze wel opgewarmd? Daardoor worden ze wat vochtiger vond ik
Ik heb voor het eerst een berichtje gestuurd op marktplaats. Terrarium here i come. Hoop ik.
Mijn moeder is zo schattig. Haar kat eet graag kattensoep van Gourmet, maar dat is best duur. Nu had ze een recept op internet gevonden voor kattensoep ( ) maar de kat wil er natuurlijk niks van weten.
Misschien magnetron proberen? Vond ik persoonlijk lekkerder dan oven. Maar wat jammer, welke smaken had je?
Katten zijn sowieso eikels.
Ooh kinder bueno vond ik wel heel lekker juist. Wat jammer.
En @Baron het ging niet door het was de pride test maar er waren perongeluk teveel bezoekers en en omdat mijn vriendin bij bnn werkt moesten wij ons opofferen. Jammer. En toen wilden we naar de luizenmoeder maar we kunnen nog maar 1 stoel boeken. Dus ja. Hahhaa leuk weer
Kijk NIET op Zalando lounge, herhaal kijk niet op Zalando lounge
Ik snap echt niet hoe mensen ‘even snel kunnen douchen’. Ik vind douchen zo’n gedoe en lang duren (dit is helemaal mijn eigen schuld). Ik heb zo veel dingen die ik ‘moet’ doen (voor, tijdens en na) het douchen dat ik echt lang bezig ben.
Haha ik vind deze video echt fantastisch
Ohhhhh ik wil deze tas😍 https://www.debijenkorf.nl/see-by-chloe-hana-medium-crossbodytas-van-leer-3570090000-357009000012090?ref=%2Ftassen%2Fcrossbodytassen%2F__zwarte
Haha zo herkenbaar, als ik op een avond doordeweeks moet douchen inclusief haren wassen kan ik die avond eigenlijk geen andere activiteiten erbij hebben.
Gisteren ben ik trouwens om 21.40u gaan douchen inclusief haren wassen en dat vond ik echt een grote gok, maar ik lag minder dan een uur later in bed met geföhnde haren, dat was echt een topprestatie.