Wat je even kwijt wil #53

Ik ook :drooling_face:

2 likes

Kaakchirurg is is mijn ervaring wel sneller en efficiënter dan de tandarts. Hopelijk valt het mee!

Ik wil gewoon dat Peter terugkomt. (Slaat niet echt op jouw berichtje, maar ik denk dat de hele tijd)

5 likes

Ja, in de mijne ook. Die doen het natuurlijk ook veel vaker en is meer hun vakgebied (ik typte vakgebit :joy: Mooie vertyping).

2 likes

Ik heb de laatste tijd weer zoveel hoofdpijn dat het niet meer leuk is. Donderdag weer naar de fysio. Als dat niet gaat helpen, ga ik maar weer naar de huisarts.

Heb vandaag een vrije dag genomen. Om 10u naar de bios geweest, toen ergens geluncht en een taartje gehaald bij Koekela voor thuis. Straks nog even een dutje doen :heart: Vrije dag goed besteed zou ik zeggen :blush:

65 likes

Ohneee, ik volg Lego Master Australie en ik ging -heel dom- één van die kandidaten googlen en toen zag ik wie er gewonnen heeft. Dat ik dat zelf ook niet heb bedacht…

1 like

Fijn, verwijzing gekregen en het is weer alles wat je verwacht van de GGZ. Patiëntenstop, wachtlijst van aantal maanden, etc. Ik schrijf me maar gewoon in en zie wel wat er gebeurd. In de hoop dat er toch geen patiëntenstop is want de huisarts kon wel gewoon verwijzen.

4 likes

Ja de GGZ is echt een hel qua wachtlijsten en drukte momenteel :sob: (of ja sowieso al maar nu nog meer heb ik het idee) Misschien kun je nog kijken of je zorgverzekering iets kan betekenen voor je?

Same, vind het altijd erg verwarrend dat ik de leeftijd van zijn oudste kind heb maar hem erg aantrekkelijk vind haha

1 like

Bloed chagrijnig want de uitlaat is onder m’n auto uit geflikkerd. :sob: Wegenwacht was er gelukkig snel en kon met een tijdelijke oplossing naar huis rijden, maar toch erg kut. Het was echt even de druppel, vanwege alle spanning die er deze week al is (lees: halve mental breakdown). Nu hopen dat de garage snel plek heeft. :crossed_fingers:t3:

4 likes

Ik ga volgende afspraak inderdaad maar even met de POH overleggen of er een alternatief is. Gelukkig kon ik in ieder geval met haar nog een afspraak inplannen!

1 like

Heel veel mensen hebben geen complicaties, maar die verhalen hoor je niet zo vaak dus bij deze: ik heb nauwelijks last gehad! Zelfs geen dikke wang of blauwe plekken. Je kunt beter niet te lang wachten met je verstandskiezen want (als ik het goed heb) heb je dan juist meer kans op complicaties. Je kunt het! :hugs:

2 likes

Ik vond verstandskiezen 100% meevallen. Ook hier geen complicaties. Vooral wanneer de kaakchirurg trekt gaat het snel en redelijk pijnloos.

3 likes

Ik had net weer rijles en het ging goed. De vorige keer ging namelijk echt niet zo goed. Heb vandaag zelfs nog door zo een heftige bui gereden (oke met een klein beetje hulp van m’n instructeur maar ik bleef iig kalm!!) waarbij het zicht super slecht was dus ben wel een beetje trots op mezelf.

15 likes

't Lijkt me best chill om vlakbij de zee te wonen, behalve volgens mij dat je dan automatisch altijd zand in huis hebt. De horror.

5 likes

Wanneer je “let it go” aan je scherm hangt ter reminder om jezelf minder druk te maken tijdens het werk en het ook nog eens daadwerkelijk werkt. Geen stap meer doen dan je daadwerkelijk moet. Heerlijk. (Geen sarcasme)

Nu alleen besluit maken of ik vanavond ga netflixen en borduren. Of verder ga met Coursera. Hmh

12 likes

Of net na het wassen weer 1000 kletsen meeuwenpoep op je auto :cry:

1 like

Ik kocht net van die net broekjes voor als ik bevallen ben bij het kruidvat en die zaten echt in een vrolijk doosje dus dat meisje aan de kassa dacht volgens mij ohhh leuk wat is dit en ik zag haar gezicht echt langzaam zo vertrekken van :grin: naar :exploding_head:

50 likes

Misschien doet je verzekeraar aan wachtlijstbemiddeling! Dan lukt het ze soms om nog een plekje te krijgen ergens.

1 like