Wat je even kwijt wil #53

Jaa, wat een geluk zeg!! :heart_eyes:
Goed gevisualiseerd, haha.

Plus als je de zoekfunctie gebruikt kom je ook bij de nieuwe forumnaam terecht

Heel mooi! Ik vind je moomins schilderij ook fantastisch, zo snoezig

1 like

Geniet ervan! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Dat ze naar Woerden is verhuist?

Nee daar is dus geen internet!!!

1 like

Je mag mensen niet outen. Ze is er nog en als je een beetje oplet heb je zo door wat haar nieuwe naam is. Heb niet het idee dat ze het erg vindt maar het is aan haar om het wel/niet te zeggen.

6 likes

Ik ben altijd onrustig als mijn vriend avonddienst heeft. Ik wil gewoon rustig kunnen slapen.

Ik had een financiële meevaller dus nu heb ik mezelf een heeeeeel mooi maar duur meubelstuk gegund voor in mijn nieuwe huis. Zoveel zin om alles straks in te gaan richten :smiling_face_with_three_hearts:

49 likes

Mijn buren hebben een hond die heel waaks is en super hard blaft, hoor ik mijn buurvrouw net tegen een vriendin zeggen dat haar buurvrouw (de andere, ik niet) zo veel klaagt over het blaffen van die hond, maarja het is gewoon het ras dus zij kan er niks aan doen dat hij zo blaft. Sure Jan. 🥲

4 likes

Je kunt ook via Marktplaats zelf betalen, misschien is dat een optie voor je

1 like

Morgen werken inpv mijn vrije maandag. Collega is met vakantie en anders kon zijn vakantie niet door gaan. Moet principe niet mijn probleem zijn. Maar goed. Wellicht waardeer ik mijn -om de week- vrije maandag hierna wel weer meer.
Al weekend ook weer storingsdienst joepie :sob:

Je kan met de meeste bank apps ook een QR code maken die jij met jouw bank app/camera kunt scannen. Dan kun je betalen en krijgt de verkoper het direct binnen. Dat moet voor de verkoper ook wel veilig voelen omdat hij/zij zelf de QR code maakt in de app. Anders kun je het natuurlijk ook gewoon direct overschrijven via jouw app en kan de verkoper het controleren.

1 like

Ik sloeg net een mug dood op mijn been en ik had gewoon een hele rode vlek op mijn been en hand! Heeft me wel gestoken en m’n been jeukt nu al als een gek!

Niet te hard slaan!

2 likes

Ik had een soort ruzie/woordenwisseling met mijn moeder en het zit me helemaal nog niet lekker, bah wat een kut gevoel. Ben in staat weer in de auto te stappen en er heen te rijden om het echt even goed uit te praten want nu hangt het nog zo half in de lucht omdat ik teveel aan het janken was om tot een normaal gesprek te komen haha ugh. Ben zo slecht in ruzie maken

2 likes

En wie ben jij dan?

6 likes

Ik heb een beetje pijn aan een doorkomende verstandskies. Dus ik keek net in de spiegel, is heel mijn tandvlees daar blauw/paarsig :weary:

Maar ik ben best wel bang om hem te laten trekken want ik heb nog nooit pijn in mijn mond gehad. En mijn zusje had wel wat complicaties

1 like

Zo irritant om een hele discussie te zien en de originele post verwijderd is :roll_eyes: Snap er helemaal niks van :joy:

21 likes

Ik vroeg waar iemand was, er werd met een grapje/sneer/inside joke op gereageerd, ik vroeg om een serieus antwoord, vervolgens werd er gezegd dat daar geen recht op is, ‘want mensen kunnen gewoon komen en gaan’. Daarna wordt er gezegd -verwijderd door moderator- en dan zegt iemand dat je mensen niet mag outen.