Zo chill net voor de regenbui terug van de ochtendwandeling, zelfs even de zon nog gehad, anders word de hond niet meer droog vandaag met hoe hard het regent af en toe.
2 hazen gezien, het was weer eens een leuke ronde van 8km.
Chill! Ik zit nu met een met een monteur voor de warmtepomp. Ik word daar helemaal ongemakkelijk van haha.
Ik vind monteurs altijd zo gezellig, haha. Toen ik net in een nieuwe stad woonde, had ik ook allemaal leuke tips van ze gekregen. Al is onze huidige aannemer een onfeministische lul die s avonds nog altijd even mijn vriend belt met hetzelfde verhaal als hij mij heeft verteld om te checken of ik alles wel goed heb begrepen
Waarom ben ik toch iedere keer zo nerveus voor mn tandarts controle. Blegh.
Ik zit met mān T-shirt achterstevoren in de bus, ach gelukkig niet binnenstebuiten
Ik wilde net gaan posten dat ik uit bed ben en nog prima een paar uur had kunnen blijven liggen. Geniet van het uitslapen
Hij was in totaal een uurtje bezig. Wel blij dat het weer gedaan is.
Ik moest gister met mensen een filmpje opnemen zo neutraal mogelijk en dus ook afluisteren en tering ik snap niet waar mijn accent vandaan komt.
Iedereen was gewoon rustig blablablabla en toen kwam ik een octaaf hoger, harder en met een verschrikkelijke Diederick r erbij, heb die mezelf ooit onbewust aangeleerd en nu kan ik niet meer anders praten echt kut want niemand in mān omgeving heeft dit verder.
Zoooo ik heb net de vuilniszak uit mān prullenbak weggegooid. Doe ik gewoon wekelijks. Weet niet wat er nu in zat maar wat een lucht, echt niet okĆ©. Heel mān appartement is vergeven Sta me bij
Ik krijg morgen de sleutel van mijn nieuwe appartementje
Ik had het niet verwacht, maar heb toch naar aanleiding van het forum iets gekocht. Namelijk die kruidvat douchegel voor nog geen 1,50 die het zelfde ruikt als de oranje rituals. En het ruikt echt zó lekker.
Ja maar dan de foam!
Wooow hoe fucking gaaf?? Hoe kan een hond dit?
Mijn auto was vandaag bij de garage om de distributieriem te vervangen. De garage is in mijn oude woonplaats, want die is top en die mensen zijn zo lief. Ze belden dat hij klaar was, dus ik rennen naar het station om de trein te halen⦠rijden er geen treinen vanwege personeelstekort. Moest ik helemaal op de fiets een dorp verderop waar de trein wel weer reed en die fiets moet straks natuurlijk ook weer terug.
Gelukkig viel de rekening van de garage echt fors mee, dus mijn karma is in balans. Dat was het lief dagboek. Groetjes.
Ohja goeie moet ik nog steeds kopen. Hmm misschien ga ik zo wel even heen, vergeet ik het niet haha. Ja wat ik spring zo gewoon op de fiets.
Haha same, heb deze ook naar aanleiding van het forum gekocht vanmiddag!
Als buienradar zegt āāom 14.00 gaat het regenāā en buienradar voor het eerst in tijden eens gelijk heeft? Ik ben gewoon verbaasd dat ze er niet naast zitten
Haha ja het is die inderdaad. Ik heb niet de foam versie gekocht @Luzarl die zag ik niet, de volgende keer ga ik die opzoeken. Ik heb er namelijk 5 gekocht voor 4 euro dus ik kan er even mee door!
Net zou het volgens buienradar gaan druppelen. Nou tot op mijn ondergoed nat geregend.