Wat je even kwijt wil #53

Awww, wilde eigenlijk zeggen, als je nou ff op de grond gaat liggen doen wij t wel voor je, maar dat is ook weer raar :no_mouth: :joy: Het gaat om het idee:P

Ik zat als kind avonden lang voor de deur in de gang boven te luisteren of ik mijn ouders nog wel hoorde, ik was altijd bang dat ze zouden weggaan. Als ik dan m’n pa hoorde hoesten was ik 5 minuten heel opgelucht maar heel snel dacht ik dan alweer “Ze kunnen nog steeds weggaan”. Vermoeiend.
Verrassend dat ik later een hypochonder ben geworden, not.

6 likes

Hahaha, ik had niet genoeg inzicht om te bedenken dat ik misbruik kon maken van dit :joy::sob: Had er zeker meer gebruik van moeten maken, hahaha.

@inezweski waarschijnlijk omdat je zo goed daar sliep en ze bang waren je wakker te maken ? :sweat_smile:

1 like

Hahaha arme kleine Inez wilde gewoon in bed getild worden :sob:

Hoe vaak heb je dat uiteindelijk gedaan?

Hoe is het afgelopen met de matching shirts :face_with_hand_over_mouth:

Is er een tinder dates topic? Waar je echt kan praten over de dates?

Dankjewelll, snap niet hoe ik het niet kon vinden

1 like


Het befaamde bed zonder advocaat.

1 like

Onze kat was net ontsnapt en ik wilde hem meetillen 300 meter maar hij was zoo zwaar en boos. Toen heeft @Verslapen op de fiets de reismand gehaald. En ohja het stortregende. Maar nu zijn we allemaal binnen gelukkig :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

En ze leefde nog lang en gelukkig :hugs::hugs: haha

1 like

Nouuuuu… gelukkig??!

15 likes

Aiii, ik zou met 1 oog open slapen vannacht :joy:

3 likes

Haha nou toen ik die van mij aan deed kwam de opdruk er al half af. Dus ik dacht oh thank God, ik hoef hem toch niet aan! Gingen ze met het strijkijzer die print weer vastplakken echt fml!! Maar het regende de helft van de dag dus had toch een regenjas erover :sweat_smile:

3 likes

Mijn vakantie loopt af en ik heb echt zo’n " is dit het " gevoel bleh.

5 likes

Collega en ik zijn helemaal alleen aan het werk en het is super rustig. Moeten tot 5 blijven maar zullen rond 12 wel al klaar zijn met ons werk. Hebben wat spellen meegenomen en misschien zet ik zo Netflix nog aan :sweat_smile:

3 likes

Lekker in de natste week van het jaar (Voor mijn gevoel dan) kamperen. In een trekkerstentje. Ik voel me nu wel een beetje een echte die hard.

5 likes

Ik lig in bed clueless te kijken met een reep tony als ontbijt. #fitgirl

8 likes

Dit is zo lief :joy:


Mensen, kimchi noodles zijn zo heerlijk, ik wist niet dat ik dit zo nodig had in mijn leven. 80kilo natrium volgens mij maar zo lekker.

Ik ga er dumplings bij maken.

Ja, het is nog niet eens 11u maar ik pleit voor warm ontbijt als koud-ontbijt-hater.

8 likes

Straks naar de nagelsalon en daarna mijn kleding en make-up kamer helemaal omgooien en anders indelen. Nu al zin in :black_heart:

12 likes

Aankomende vrijdag haal ik mijn vrije dag in (die verplaatst is vanwege vakantie collega. zou niet mijn probleem moeten worden maar ok, dat is een ander verhaal) en ik heb er zoveel zin in. Heb zin om echt een “dagje doen waar je zin in hebt” er van te maken. Plus de maandag er op is mijn standaard vrije dag weer. Vier dagen weekend.
Nu is het ook weekend maar storingsdienst dus vind dat geen “normaal” weekend.

17 likes