Wat je even kwijt wil #53

Succes morgen! :sparkles:

1 like

Dat je om 6 uur bent opgestaan om op tijd op kantoor te zijn en dat je er op het station achter komt dat je je laptop bent vergeten… Fml

2 likes

Vandaag na heel lang (corona) buitenlandse familie weer zien :heart:

16 likes

De zon schijnt!!! :heart_eyes: ik ben meteen even naar buiten gegaan voor een ommetje. Heb meteen veel meer zin in het leven.

En ik ga m’n vitamine d maar weer braaf nemen voortaan.

23 likes

Ik start de laatste tijd super vroeg (6u) zodat ik een ‘langere’ dag heb en eerder kan stoppen als ik wil. En zojuist logde een collega in, zegt ie ‘goedemorgen’. En ik was helemaal in de war van waarom het nog geen middag is :joy:

5 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Caronatopic #11

Maar weer eens gereageerd op een loting voor een appartementje (net geen studio meer), met 950 anderen… :’) Nou ja wie weet heb ik super veel geluk haha.

5 likes

Mijn laatste maand van mijn lease auto is in gegaan :cry: Ookal staat mijn nieuwe auto al op me te wachten, voelt toch gek.

1 like

Jeetje wat lekker die zon zeg :heart:

2 likes

Jee, ik glimlach even naar een schattig kindje en bam roept een werver HALLO ik kon hem gelukkig nog ontwijken

1 like

950 anderen wow wat veel! Nja uiteindelijk moet toch iemand het huis krijgen dus idd wie weet ben jij het wel. Succes!

1 like

Wat een fijn nieuws! Wat voor reactie had je?

1 like

Hahah wow lijkt echt op mijn kat, alleen heeft die van mij geen klitten.

1 like

Neem zo’n muggenstekker!

2 likes

Ja echt. Wij hebben wierrook, kaarsen, een hor en deet gebruikt en we werden compleet gestoord van de muggen, 30 muggenbulten op 1 avond, hele tubes prikweg gesmeerd. Stekker erin geplugd en 0 last meer gehad.

1 like

Ja haal zo’n stekker bij de Kruidvat! Ik weet niet wat voor magie het is maar het werkt echt.

1 like

Onze stekker is trouwens wel alleen voor de nacht dus ik zou even goed de achterkant lezen!

1 like

Gezeik zeg dit weer. De zon scheen dus had de was buiten opgehangen maar ja nu regent het opeens, mag de hele zooi weer naar binnen. Nou is wel het laatste waar ik zin in heb dus zal vast snel weer stoppen met regenen joe :wave:t2:

1 like

Ahh ik ben helaas niet aangenomen bij de Lush. Maar het was wel een superleuke ervaring!

27 likes

Wat zijn de taalregels voor een zin met twee werkwoorden met verschillende voorzetsels achter het werkwoord, met na het tweede voorzetsel een zelfstandig naamwoord? (slecht) voorbeeld: Ik denk na over en verlang naar vakantie. Of: Ik houd mij bezig met het analyseren van en nadenken over wiskundige formules.

Waar plaats je komma’s? Of is dat meer op gevoel? Ik twijfel altijd of er na het eerste voorzetsel een komma moet en of er voor het zelfstandig naamwoord een komma moet.

Is er iemand die dit weet? :blush: