Ik heb mij ingeschreven voor 2 projecten voor huurwoningen en nu hard duimen.
Edit: al die leuke meubels die ik op het oog heb wil ik eindelijk eens kunnen aanschaffen.
Ik voel me vandaag al de hele dag verdrietig en snap ook niet waarom. Net even een potje gejankt en hopelijk voel ik me morgen weer beter.
Ik heb dit dus ook. Ik heb al de hele dag momenten dat ik in huilen uitbarst terwijl er niks aan de hand is! Ik duim ook dat het morgen beter is.
Als jij je eigen woning krijgt dan hou ik het kringloop topic goed in de gaten
Dan begin ik gewoon een Instagram (of een eigen Kringloop). Misschien krijg ik dan ook kekke Desenio-samenwerkingen aangeboden.
Ik deed een songfestival HIIT workout en kan niet meer ademen mja alles om fitter te worden he
Klinkt heel lekker, wat is dit? Koop je dit of maak je het?
Huh ik kan mijn insta feed niet meer vernieuwen âom de community te beschermenâ
Haha is goed, ben ook echt een gevaar met mijn dikke duimen
Ik heb hetzelfde! Echt heel irritant!
Ik ook!
We hebben een Airbnb geboekt. Twee uur met de auto, net over de grens, maar het voelt alsof we een rondreis door Amerika aan het boeken zijn. Ik ben half emotioneel want ik heb zoveel zin om weer naar een vreemde plek te gaan na anderhalf jaar.
@WinterQueen nee het is Chinees. Ik haal altijd deze bij de toko, soms doe ik nog wel eens gochujang erdoorheen voor een saus of marinade.
En als je toch bij de toko bent, haal dan ook de zwarte bonen in chili olie van dit merk!
Ze is zo leuk, ze zegt super vaak iets in de trant van: het interesseert me geen fuck als je het verkeerd doet of niet bij kan houden of whatever, je beweegt dus good for you - fake it till you make it
My kinda girl!!!
Die potjes vliegen hier ook doorheen Zo verslavend.
Ja omg super verslavend Soms moet ik na een week weer een nieuwe pot halen, heb net nog na het sporten wat brood geroosterd en mân brood hierin gedipt haha
Ooh zat ik helemaal bij de verkeerde keuken met mân hoofd! Vandaar dat ik het nooit kon vinden. Top, ik ga ff langs de toko. Dankjewel!
10/10 spijt van mijn dutje
Ik heb ringworm. Voelt gewoon al vies vanwege de naamâŠ
Van alles dat met worm eindigt, kan je het best ringworm hebben! (Denk ik)
Ik heb spijt van al mijn dutjes de afgelopen dagen en mijn nachtelijke escapades. Ritme? Ken ik niet meer.