Wat je even kwijt wil #53

Ik heb mij ingeschreven voor 2 projecten voor huurwoningen en nu hard duimen.
Edit: al die leuke meubels die ik op het oog heb wil ik eindelijk eens kunnen aanschaffen.

22 likes

Ik voel me vandaag al de hele dag verdrietig en snap ook niet waarom. Net even een potje gejankt en hopelijk voel ik me morgen weer beter.

6 likes

Ik heb dit dus ook. Ik heb al de hele dag momenten dat ik in huilen uitbarst terwijl er niks aan de hand is! Ik duim ook dat het morgen beter is.

3 likes

Als jij je eigen woning krijgt dan hou ik het kringloop topic goed in de gaten

5 likes

Dan begin ik gewoon een Instagram (of een eigen Kringloop). Misschien krijg ik dan ook kekke Desenio-samenwerkingen aangeboden. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik deed een songfestival HIIT workout en kan niet meer ademen mja alles om fitter te worden he

4 likes

Klinkt heel lekker, wat is dit? Koop je dit of maak je het?

1 like

Huh ik kan mijn insta feed niet meer vernieuwen ‘om de community te beschermen’

Haha is goed, ben ook echt een gevaar met mijn dikke duimen

5 likes

Ik heb hetzelfde! Echt heel irritant!

1 like

Ik ook!

2 likes

We hebben een Airbnb geboekt. Twee uur met de auto, net over de grens, maar het voelt alsof we een rondreis door Amerika aan het boeken zijn. Ik ben half emotioneel want ik heb zoveel zin om weer naar een vreemde plek te gaan na anderhalf jaar.

13 likes

@WinterQueen nee het is Chinees. Ik haal altijd deze bij de toko, soms doe ik nog wel eens gochujang erdoorheen voor een saus of marinade.
En als je toch bij de toko bent, haal dan ook de zwarte bonen in chili olie van dit merk!

7 likes

Ze is zo leuk, ze zegt super vaak iets in de trant van: het interesseert me geen fuck als je het verkeerd doet of niet bij kan houden of whatever, je beweegt dus good for you - fake it till you make it

My kinda girl!!!

17 likes

Die potjes vliegen hier ook doorheen :smiling_face_with_three_hearts: Zo verslavend.

1 like

Ja omg super verslavend :smiling_face_with_three_hearts: Soms moet ik na een week weer een nieuwe pot halen, heb net nog na het sporten wat brood geroosterd en m’n brood hierin gedipt haha

1 like

Ooh zat ik helemaal bij de verkeerde keuken met m’n hoofd! Vandaar dat ik het nooit kon vinden. Top, ik ga ff langs de toko. Dankjewel!

1 like

10/10 spijt van mijn dutje

5 likes

Ik heb ringworm. Voelt gewoon al vies vanwege de naam
 :sweat_smile:

2 likes

Van alles dat met worm eindigt, kan je het best ringworm hebben! (Denk ik)

6 likes

Ik heb spijt van al mijn dutjes de afgelopen dagen en mijn nachtelijke escapades. Ritme? Ken ik niet meer. :sob:

1 like