Wat je even kwijt wil #53

Heeft 'ie dat dan in z’n lichaam gegraveerd, net zoals een piercing ofzo?

Sommige auto’s hebben dit al wel met telefoons, als je dan in de buurt bent van je auto gaat hij automatisch van het slot. En hij herkent ook welke telefoon er is en zet dan de stoel vast in de juiste stand. Niet zo fool-proof als een chip in je lichaam haha maar iedereen heeft toch altijd z’n smartphone aan z’n hand vastgeplakt tegenwoordig dus wat is het verschil.:stuck_out_tongue:

3 likes

Nee op zn horloge geloof ik? Dus geen chip maar hij heeft verder geen sleutels, portemonnee enz meer nodig

Waarom ziet het er bij panda’s uit alsof ze hun baby gaan opeten?

7 likes

Dit bestaat wel! Ik zag dit op tiktok bij een vrouw die in een enorme villa woont. Zij heeft een chip in haar hand waarmee ze deuren in hun huis kan openmaken. Ze heet @chipgirlhere

1 like

Ja zij maakt ook kastjes open in huis, echt fascinerend haha

1 like

Welke crosstrainer heb je? En is het wat? :grimacing:

Ik wil dit! Ik voel me al fancy met mijn hue lampen, maar dit is echt next level

1 like

Ik heb een crosstrainer via marktplaats gekocht. Eentje van Flow fitness met voorwielaandrijving. Ik ben er heel blij mee. Ik had best wel een aantal wensen en ik ging er al vanuit dat ik rond de 1500 euro moest uitgeven aan een nieuw exemplaar (omdat zoiets bijna nooit op marktplaats staat). Maar ik heb geluk gehad en voor een paar honderd euro een hele fijne crosstrainer tweedehands kunnen kopen.

Mocht je tips willen waarop je moet letten bij een crosstrainer, dan hoor ik het graag!

1 like

Wat een bazen bij de Wibra. Overal boven de schappen staan er heel groot dingen als ‘jongens’, ‘meisjes’, ‘verzorging’ en dan in het midden van de winkel heel groot ‘Dasty’. Dat was natuurlijk ook de reden van mijn komst.

21 likes

Dus ze hebben wel geld voor wervers en bonussen maar niet voor een goede afhandeling van donaties?

Vind ik héél veelzeggend over zo een bedrijf. Zou er een klachtenmail aan wagen en alles terugeisen.
#teamkaren

3 likes

Ik heb voor de eerste keer in 15 jaar enkelsokjes aan en heb steeds het gevoel alsof er iets niet klopt en ik mijn sok omhoog moet trekken. :joy:

2 likes

:fearful:
afbeelding

4 likes

Het mooiste is dat dat waarschijnlijk ook prima uit kan gezien de populariteit van Dasty. :joy:

1 like

Hahhaha welke heb je uiteindelijk??

Dat is een risico dat ik bereid ben om te nemen. Ik denk dat er dan ook een markt ontstaat voor speciale handschoenen zodat je niet geskimd kan worden. En wellicht ook een zwarte markt voor afgehakte armen.

1 like

Ik heb uiteindelijk de eyebrow gel en eyebrow fiber gel van HEMA gekocht :smiley: die fiber is wel heel erg donker maar als ik wat weg veeg zit 't wel mooi vind ik

2 likes

Ik zag net een reclame om toerisme in Flevoland te promoten en hun slogan was: ‘Flevoland. Bekijk het maar!’ Hahhaa dat klinkt toch alsof ze zeggen ja dag oprotte uit onze provincie

38 likes

In plaats van een Big Mac met bacon hadden ze nu toch ook gewoon een Big Mac kunnen uitbrengen die vega(n) is.:sob:

7 likes

Ik snap echt niet dat dat nog niet bestaat. Werkelijk het makkelijkste ooit (burger vervangen en het is veg).

2 likes