Wat je even kwijt wil #53

Dit is sowieso wat volwassen zijn inhoudt :sob:

12 likes

Echt niks aan, dat volwassen leven. :sob:

Ik droomde vannacht dat ik naar bed ging met Ted Mosby, helaas werd ik wakker voordat de echte actie begon in mijn droom :frowning:

2 likes

Helaas?!? Gelukkig bedoel je

28 likes

Ik moet eigenlijk vandaag mintijd schrijven op mijn werk (omdat ik zaterdag meer uren in plaats van minder uren had gedaan en mijn vervangend leidinggevende niet zat op te letten), maar geen zin. :joy: Doe wel of ik het vergeten ben als hij me erover aanspreekt. Of ik doe het morgen gewoon alsnog. Doe trouwens genoeg dingen in mijn eigen tijd voor het werk.

En er zat een vissig nasmaakje aan mijn kippensoep :sweat_smile:

Hebben om 19:00 gereserveerd bij een restaurant maar heb nu al zo’n honger! Over n half uurtje maar gaan…

Maandag afspraak met PT meneer :pray: eens kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Ik dacht dat dit dat jochie uit Ned’s survival gids was maar die heette Ned Mosby :joy: :joy: :joy:

16 likes

@Tedmosby

4 likes

Ik dacht aan meneer Mosby

12 likes

Ik aan Ted van scrubs :joy:

3 likes

Bij een simpele tosti is het ook lekker!

Haha na het zien van al deze varianten ben ik nog steeds blij met Ted Mosby
@Clancy @Vaiana @Nysmn

3 likes

Ik was net bij suicide squad en dit was echt de grootste plottwist ooit na 2 min hahaha

2 likes

Ik lig in bad en de ene kat kotst hoorbaar mijn woonkamer vol en waarschijnlijk eet de andere het momenteel op. En hoe is het bij jullie?!?!

11 likes

Jaa mijn man en ik hebben een nieuwe bank en bed gekocht. Ben zo trots op ons, zelf ontworpen en het is ook voor het eerst dat we zulke aankopen doen. Onze huidige meubels zijn hand me downs. Moet er nog wel een half jaar opwachten voordat we het daadwerkelijk in huis hebben, maar dat terzijde.

12 likes

Heerlijk relaxend zeg

2 likes

Zelden zo ontspannen geweest

2 likes

Ik ben weer eens aan het genieten van mijn huisdiervrije bestaan

11 likes

Mijn lampen gaan automatisch aan wanneer de zon ondergaat, maar ik ben me er nu zo bewust van dat dat nu dus al steeds eerder gebeurt. Half 10 al nu :pleading_face: vorige week gingen ze pas om 10 uur aan

2 likes