Wat je even kwijt wil #53

Een lekkere azijn misschien? Als het mag met een goede olijfolie, maar anders kan een frambozenazijn bijvoorbeeld wel veel smaak geven.

3 likes

Word zo depri van mijn salaris… Als ik wel eens hoor en zie wat andere mensen verdienen. En ik doe 40hr per week. 10hr per week reistijd en 10 uur per week zelfstudie en 8 uur studie… Lever nu heel mn leven in en heb het gevoel dat ik geen steek verder kom… Nog een half jaar uitzitten en dan opzoek naar een andere baan waarin ik misschien dankzij mijn papiertje misschien meer kan vragen.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Filmtopic

Ik ben in een leuk restaurant maar bepaalde steamy buns hadden de nasmaak alsof je in het olifantenverblijf bent van een dierentuin. :joy: En de toiletruimte heeft iets weg van het bouwen van een Simshuis maar nog beperkte ruimte en budget over hebben voor toilet en wasbakken.

2 likes

Ja ik wielren/ loop hard, dus dn heb ik altijd podcasts op! Of muziek. Maar als ik wel wat krachttraining doe dan doe ik het wel zonder geluid op trouwens, dus dat verschilt wel. Haha lezen tijdens sporten is wel echt pro, al zie ik wel eens mensen fietsen in de sportschool met een boek

@Panda The Holiday doet het altijd goed, maar waar heb je zin in?

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #2

hoe doe je dat?

Er staat een klasje buiten de sportschool oefeningen te doen. Ik dacht “oh die knappe gast kijkt steeds naar me” maar toen bedacht ik me dat hij zichzelf waarschijnlijk steeds in de ruit aan het checken is…

21 likes

Ik app net: ik rijd zo aan. Amai, wat ben ik voor Brabander geworden?! (Ik kom dus uit het noorden)

7 likes

Nou nog geen echte want wij zeggen geen amai

39 likes

Bij instellingen (tandwieltje) staat een kopje met veiligheid. Daar kan je tweestapsverificatie aanzetten.

1 like

Wauw, ik kom er als oud forummer achter dat 'ie nog bestaat! Ben benieuwd hoeveel van “vroeger” nog actief zijn. Weet niet of ik hier veel te vinden zal zijn, maar leuke ontdekking :ok_hand:t3::heart_eyes:

28 likes

Ik kijk ‘25 jaar foute vrienden’ en het begint met ‘je moet elke morgen om 6 uur je nest uit met je kut’. Ik ga de oneliners opschrijven.

4 likes

Wat leuk! Er zitten hier nog een paar van vroeger maar de meesten onder een andere naam haha (ik ook!)

1 like

Leuk!! Wat heb daar veel uren op doorgebracht vroegarr🤣

1 like

mijn ouders zijn hier en het gaat echt helemaal mis, ten eerste hebben ze bagage mee of ze op wereldreis gaan, de buurvrouw vroeg nog of ze aan het verhuizen waren. En nu maken ze zich druk over het ophangen van de was. Want ja ik vind het niet mooi hoe jij het ophangt dat kan beter.

3 likes

Huh apart :joy: wel aardig, maar ik heb dat nog nooit gehad. Vrijgevestigd of bij grote instelling? Bij instellingen zijn daar in principe regels over. Maar goed, denk niet dat je het tot een klacht wilt laten komen?

1 like

Haha zoek het uit hoor

3 likes

Ik kijk echt zo veel Bob’s Burgers de laatste tijd, geweldig. Kan me ook helemaal identificeren met tina

12 likes

Kut ik heb weer een pony geknipt per ongeluk :weary: Komt er een punt in je leven waarop je hier overheen gegroeid bent, nee zeker?

9 likes