Wat je even kwijt wil #53

Heb nog geen vakantie, en ik heb al op intranet en internet naar het nummer gezocht. Voelde idd wel eenzaam om alleen een toetsenbord te horen toen ik “hallo??” aan het roepen was.

+1 :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Hahaha ja ze zeggen altijd dat Amsterdammers doen alsof er geen andere stad in. Nou vandaag is het tegendeel bewezen :joy::joy::joy::joy:

2 likes

Oh yes ik zag dat op netflix weer below deck staat alleen dan de mediterrane variant. Zeg je dat zo of mediteraanse? Lol

Schijnbaar kan je aan de heupen of benen zien of een vrouw maagd is. Weer wat geleerd (over hopeloze mannelijke auteurs) vandaag.

Hij had een biceps die de Vesuvius deed uitbarsten. Het vurig verlangen van menig vrouw zou worden aangewakkerd bij het zien van deze sensuele spiermassa. De musculaire maagdelijkheid van de man zou niet langer onbegonnen terrein zijn maar het onderspit delven. De ongerepte natuur zou plaatsmaken voor plat vermaak.

5 likes

Stel dat je Cor heet en je bent poly, dan is dit wel een leuke

4 likes

@LastYoungRenegade misschien moeten jullie samen aan jouw nieuwe boek gaan werken

3 likes

:crying_cat_face:

1 like

Vanmiddag studeer ik (hopelijk) af en ik kan de spanning niet meer aan :scream:

46 likes

Je kan het! Heel veel succes!

1 like

Ik ga over een paar dagen op vakantie en heb nu alweer gedroomd over mijn tas inpakken, omdat ik daar heel erg mentaal mee bezig ben. Ga op vakantie ook sowieso weer dromen over hoe het met mijn planten thuis gaat. Was ik maar een ontspannen mens!!

13 likes

Ter transitie naar mijn nieuwe functie over enkele maanden, heb ik sinds 3 weken voor de helft taken in de nieuwe functie en het werk bevalt nu al zo goed! Ik voel me al veel meer voldaan als de helft van de werkdag erop zit. De afsluitende helft van de dag is wel nog hetzelfde dus weinig motiverend, maar ik ga me er maar doorheen bijten want het einde is in zicht!! :grin:

21 likes

Ik heb van mijn pt een eetschema gekregen en moet 6 maaltijden per dag eten. Ik heb er zo veel werk aan dat ik nu gehaast een mega salade naar binnen zit te werken maar eigenlijk zou ik om 14:00 alweer kip en rijst moeten eten. Naah ik kan dit niet hoor :joy:

Salade is ook zo vies, ijsbergsla met tomaat, paprika, avocado, tonijn en spinazie en alles smaakt naar water. Was ook een half uur bezig met het maken hiervan. Nou leuk dat fitgirl willen worden

1 like

Het beste aan salades is daarom meestal de dressing :joy:

4 likes

Door dit bericht waardeer ik mijn buurman die ‘alleen maar’ heel vaak hard niest een beetje meer :smile:

1 like

Ja, maar dat staat niet op de lijst :sob: Ik ga maar even nakijken welke dressing het beste bij de salade en het maaltijdplan past want dit is niks :joy::joy:

Herinnert me eraan dat ik laatst ook een originele tegenkwam: ‘met ecofashionable groeten’ :roll_eyes:

1 like

Bij salades met tonijn zijn kappertjes vaak ook lekker! Die geven echt heel veel smaak. Zit wel misschien te veel zout in maar als het van je PT zou mogen, zeker een aanrader!

3 likes

Haha nee dat mag niet van de PT

Miss kan je wel tips vragen aan je PT over welke dressing erbij ‘mag’/kan hoe je het noemen wilt.

1 like

Costa! is 20 jaar oud!

5 likes