Wat je even kwijt wil #53

Ben op vakantie heb de tijd van m’n leven gister zes uur lang met nieuwe Italiaanse vrienden op het terras doorgebracht, nu lekker met croissantjes, muffins en ananas ontbijten en dan weer dertig graden in
Love it

44 likes

Echt de hele week wilt mijn lichaam al niet echt meewerken. zondag niet gaan sporten omdat ik me niet fijn voelde, dinsdag wel gegaan maar ging niet lekker. Ik denk dat ik maar even niet ga sporten vandaag ook, rust is ook goed soms. al baal ik wel. :sweat_smile:

Na vandaag ook weekend dus ik kan ook besluiten om morgen of overmorgen te gaan. z’n ramp is het nu ook weer niet.

Maar echt, en dan vaak nog zonder kinderen etc. Sinds wanneer zijn we zo massaal bejaard geworden. Ik bedoel eten moet je toch, kan je het net zo goed samen doen. Ik kan me trouwens ook echt voorstellen dat je ook niet altijd zin of energie hebt, maar zeg dat dan.

13 likes

Hoor net in een podcast ‘policor’ voor politiek correct. Wow. Just wow.

Oh man, ik ben kapot. M’n demente oude hondje had het vannacht op haar heupen en heeft de hele nacht door het huis lopen sjezen. Zelfs nu zit ze nog te vechten tegen de slaap, ze zit echt te knikkebollen als een klein kind tijdens een lange autorit.

1 like

Ahhhh arm ding! En arme jij!

2 likes

Wow…

6 likes

Ik ben drie keer gebeld door een mobiel nummer, maar toen ik opnam hoorde ik alleen een toetsenbord. Vraag me echt af wie me zo dringend wilde spreken.

Ik zit in mijn eentje echt hard te lachen. Ik had net een zoom meeting met iemand en was gewoon een zakelijk gesprek. Tot hij een opmerking maakte over waar ik dan heen zou moeten met de auto; ik zo nou ja ik woon in de stad, ik heb geen auto want lastig parkeren, parkeer vergunning etc.

Hahaha en toen werd het gesprek raar :joy: die gast helemaal ooh wow en hoe doe je dat dan? Hoe ga je ergens heen? Eehm met ov. Helemaal vragen over hoe ik dan woonde en hoe ik dat deed zonder tuin. Hoe ik dat wilde gaan doen met kinderen.

Ik zo ehm waar woon jij dan? Ik had echt van alles verwacht maar het antwoord was Almere :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Echt hoe dan? Ik dacht diegene woont ver van A’dam, nooit geweest, alsnog beetje vreemd dan. Maar je woont er zowat naast :joy: ik zat echt zo hard mijn best te doen om mijn verbazing niet te laten zien en keihard te lachen

23 likes

Als @vitaminwater nog geen titel heeft (ik kan dat niet zo snel zien), kan dat nu ‘Glas water met een appel’ worden :joy:

Edit: die heeft al een veel betere titel :joy:

3 likes

Heb nog geen vakantie, en ik heb al op intranet en internet naar het nummer gezocht. Voelde idd wel eenzaam om alleen een toetsenbord te horen toen ik “hallo??” aan het roepen was.

+1 :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Hahaha ja ze zeggen altijd dat Amsterdammers doen alsof er geen andere stad in. Nou vandaag is het tegendeel bewezen :joy::joy::joy::joy:

2 likes

Oh yes ik zag dat op netflix weer below deck staat alleen dan de mediterrane variant. Zeg je dat zo of mediteraanse? Lol

Schijnbaar kan je aan de heupen of benen zien of een vrouw maagd is. Weer wat geleerd (over hopeloze mannelijke auteurs) vandaag.

Hij had een biceps die de Vesuvius deed uitbarsten. Het vurig verlangen van menig vrouw zou worden aangewakkerd bij het zien van deze sensuele spiermassa. De musculaire maagdelijkheid van de man zou niet langer onbegonnen terrein zijn maar het onderspit delven. De ongerepte natuur zou plaatsmaken voor plat vermaak.

5 likes

Stel dat je Cor heet en je bent poly, dan is dit wel een leuke

4 likes

@LastYoungRenegade misschien moeten jullie samen aan jouw nieuwe boek gaan werken

3 likes

:crying_cat_face:

1 like

Vanmiddag studeer ik (hopelijk) af en ik kan de spanning niet meer aan :scream:

46 likes

Je kan het! Heel veel succes!

1 like