Wat je even kwijt wil #53

Ik ben gezakt voor mijn theorie-examen, had een te veel fout. De vorige keer had ik m gehaald, maar die was dus verlopen. Ik kan pas weer in november herkansen. echt zuur.

16 likes

Ik dacht even dat je bedoelde dat ook al voelt een vlieg naar in je lipgloss, het wel heel mooi staat, die vlieg zo vastgeplakt op je lip. Ik dacht hm ja echt onwijs hip idd :joy:

Buiten dat, ja super stom is dat. Net als dat je haar er zo aan vast kleeft.

6 likes

Hahaha ja snap dat je dat er eerst in las :joy: maar was niet wat ik bedoelde inderdaad. Beetje raar geschreven door mij haha.

1 like

Mn vriendin zijn zo leuk. Een vriend had het erover dat hij volgend jaar miss wilt trouwen. En als dat zo is wil ik in matching outfits met de andere daarheen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

M’n opa is net overleden
Zat eraan te komen en heb nooit echt een band met hem gehad maar nu heb ik zo’n huilgevoel maar t komt er niet uit terwijl ik t wel chill zou vinden om ff te huilen nu

16 likes

Sterkte. Als het nu niet lukt om te huilen maar je wilt het wel dan zou ik als ik jou was even een zielige filmscene opzetten of filmpjes kijken van honden die na lange tijd weer hun baasje zien op YT.

1 like

Ondanks dat ik voor mijn gevoel 3 uur heb gedaan over de introductie is het gelukt. En ik ben blij met mijn eindresultaat dus ik kan met een voldaan gevoel gaan slapen.

Ik heb veel pijn, ben net bij de huisartsenpost geweest en heb waarschijnlijk een klemzittende galsteen. Nu een shot diclofenac en daarna morfine gekregen (in m’n bil, het meest ongemakkelijke aan de hele situatie). Hopelijk lukt het om wat te slapen en dan morgen weer verder kijken.

/dagboekpost

4 likes

Had net de terugvlucht en kwam er vlak daarvoor achter dat ik nog maar 1 tampon bij me had voor de vlucht van 4 uur + uur totdat ik thuis ben. Precies op mn meest heftige menstruatiedag. En toen kwam er tijdens het vliegen opeens een tampon aan rollen onder de stoel voor me??? :joy: Was echt meant to be. Vroeg nog aan het meisje voor me of ie van haar was maar die lachte me zowat uit dus ok heb hem mooi gehouden.

127 likes

Oei pijnlijk!
Als de pijn echt aanhoud meteen weer bellen!
Sterkte, ben benieuwd naar het behandelplan. Neem aan dat je galblaas eruit moet.

1 like

Nee joh. Gewoon ziekmelden en zeggen dat je ziek bent door de vaccinatie. Snappen ze wel. Bij ons ook aantal ziekmeldingen daardoor.

Edit: lees ook dat je meteen op vakantie gaat. Kan je dat misschien dag uitstellen of met wie je gaat laten rijden?
Ziekmelden en op vakantie gaan lijkt me niet goed plan als dat uitkomt.

1 like

Misschien zit er drugs in

2 likes

Mijn hele team is met vakantie dus heb gisteren lekker zelfstandig kunnen werken zonder meetings of telefoontjes, vond dat echt heeeeerlijk. Nu heb ik straks wel een meeting maar ik ga die afzeggen onder het mom van er is iets tussen gekomen, maar heb gewoon geen zin in die meeting :laughing:

16 likes

Blijkbaar reageert mijn huid echt super slecht op een zonnebrand en nu heb ik allemaal ontstekingen in mijn nek. Ik ben altijd puisten gewend dus daar maak ik me niet druk om, maar ze doen gewoon pijn -.-

Ik miet mn fiets naar de fietsenmaker brengen. Meh ik voel me zo beperkt zonder mn fiets haha.

1 like

Ik had blijkbaar een fout in een Excelberekening gemaakt in het voordeel van mij. Ik vond het al zo veel. Jammer dat het niet klopte wel.

1 like

Gatverdamme net m’n eerste spatader ontdekt :older_man:t2:

Wat naar! Galstenen kunnen echt veel pijn doen! Sterkte!

2 likes

Mooie is dat je hier waarschijnlijk niks van hebt geleerd en volgende keer precies hetzelfde gaat doen :clown_face:

10 likes

Left over salade als lunch😍