Wat je even kwijt wil #53

Lijkt op gember, maar iets aardser!

2 likes

Bij een aardse smaak denk ik alleen aan zandtaartjes als kind. Tot zover mijn culinaire kennis.

1 like

Wij zijn op vakantie met de mobilhome, alleen zijn we te ver op het domein gereden en is 1 wiel weggezakt in de drassige grond. Vriend en vriendin zijn alles aan het proberen om hem los te krijgen en ik zit op veilige afstand in een kampeerstoel met een mooi uitzicht en kind aan de borst. Ik vind deze taakverdeling best ok.

10 likes

Omg omg omg het bod is goedgekeurd :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face: Kan wel janken van blijdschap!!! Wat een intense week dit, maar ik ga eindelijk op mezelf wonen :heart:

139 likes

Ik ben vandaag geweest bij Sanquin voor een eerste afspraak. Dan doneer je nog niet maar testen ze wat dingen en moet je vragen beantwoorden en nemen ze een aantal buisjes bloed af om te testen. Ze deden ook een bloeddrukmeting en daar kwam 152/104 uit, echt veel te hoog😟.
Over een paar weken weer een meting en als het dan weer zo hoog is de huisarts bellen voor verder onderzoek.

Hoge bloeddruk is ook wel een familiekwaaltje dus het kwam niet helemaal als een shock en het is ook niet perse reden tot paniek natuurlijk, maar echt geen zin in dit gedoe bah. Hoop dat het bij de volgende meting wat normaler is.

2 likes

Hmmm hopelijk is het inderdaad volgende keer wat lager! Aan de andere kant wel heel fijn dat je er nu achter bent. Mag je met die bloeddruk ook niet doneren?

2 likes

Ik kwam op TikTok het fenomeen tonsil stones / amandelstenen tegen. Nooit van gehoord, maar ik wilde weten of ik het ook heb. Dus ik probeer nu de hele tijd met een lampje in m’n mond te kijken. Maar m’n tong protesteert hysterisch en zit in de weg. En nu heb ik dus nog steeds geen idee of ik het heb.

1 like

Met een bovendruk van 152 nog wel, maar de onderdruk van 104 moet wel op 99 of lager gaan zitten dus dat is nog even afwachten.

Hier werd er ook veel over gepraat een tijdje en ze schijnen heel erg te stinken!

Weet waaraan je begint haha

1 like

Alleen AVG

1 like

Ik word zó ongemakkelijk van markplaats kopers over de vloer (ofja nu in de tuin) Maar goed, als het goed is €150 rijker zometeen :money_mouth_face:

2 likes

Ik ben echt burgerlijk geworden, ik geef mijn favo limited edition WC eend geur ‘cadeau’ aan al mn geliefden :joy:

21 likes

Ik heb moeite met de betekenissen van ‘aanmelden’ en ‘registreren’ uit elkaar halen op sites.

12 likes

Haha als ik jou was zou ik het tmi topic eens doorspitten.
Het is een bekend fenomeen op ff, ik kende het voorheen ook niet

4 likes

Jaaa de berry idd :heart_eyes: ik wil dat deze blijft! Zag ze net voor €1 in de aanbieding dus heb even ingeslagen haha

3 likes

Ik raak altijd ff in de war van die reclame voor nietmeerprikken.nl

Sinds medio juni al 4 keer met PostNL gebeld vanwege een internationaal pakketje dat maar niet wordt bezorgd. Ik hoop echt dat ik nu echt de beloofde terugkoppeling krijg van de interne afdeling, want ik word hier een beetje moedeloos van. Ik heb wel betere dingen te doen dan steeds babbelen met de klantenservice (waarvoor ik meestal ook nog eens eerst lang in de wacht moet staan).

1 like

Sorry was is volwassen zijn toch heerlijk; dat Ă­k gewoon beslis wat ik eet iedere avond? Lekker spinazie stampot met vissticks terwijl het zomer is

55 likes

Ik heb al jaren geen lipgloss meer gedragen, maar vandaag een nieuwe gekocht en gelijk opgedaan. Tijdens het fietsen vloog er een klein vliegje in mijn lipgloss en weet gelijk weer hoe naar dat voelt, bleh. Het staat wel mooi.

10 likes

Ik zit hier nu op maandagavond in m’n eentje in m’n pyjama aan de pannenkoeken en witte wijn (moest op
) en twijfel nog een beetje of dit nou ultiem successful of juist unsuccessful adulting is

14 likes