Was net onkruid aan het verwijderen op de oprit. Ga ik vol in een mierennest staan. Gelukkig lag mijn tuinslag er nog brrr, zat er helemaal onder
Ik zit in de bus en echt de helf van de mensen heeft geen masker op.
Ik blijf dit altijd apart vinden. Ik heb weleens met mijn moeder een meisje met scooter geholpen, die was midden op de weg gevallen. Mensen gingen volgens mij vooral toeteren van aan de kant??? Echt achterlijk.
Misschien hielp niemand omdat jij de man al aan 't helpen was?
Zodat er niet gelijk 10 man om hem heen staan. Kan me ook voorstellen dat 't nu met corona lastiger is
Ik heb dit dus ook wel eens gehad. Ik was vrij hard van m’n fiets gevallen en lag midden op de weg. Maar het stoplicht ging toen voor de auto’s op groen en toen gingen ze toeteren dat ik aan de kant moest.
Uiteindelijk zijn twee meisjes die aan kwamen fietsen, wel naar mij toe gekomen en die hebben toen geholpen met opstaan en zijn een stukje meegelopen nog.
Blijft bizar dat er niemand komt helpen in zo’n situatie. Maar toeteren is helemaal bizar. Stelletje asociale egoïsten.
Dit is volgens mij echt sowieso elke kledingwinkel tegenwoordig. Croptop, of gigantisch vormloos ‘oversized’ shirt. Superstrak hoeft van mij echt niet maar het is zo oversized allemaal dat ik er nog meer uit zie als een zoutzak. Wil gewoon een normaal shirtje joh
Jeetje heftig zeg! En ook echt rot Wel fijn dat je vriend oke is.
@Koda Ik heb dat een keer gehad met een oudere vrouw die op het fietspad viel. Iedereen boos dat ze er nu omheen!!11#! moesten fietsen. Echt iedereen reed ook gewoon door behalve een tiener. De mevrouw was gelukkig oké (en woonde er tegenover).
Zo gevaarlijk mensen die hun autodeur opengooien zonder te kijken! Ben daar altijd bang voor als ik langs een rij geparkeerde auto’s fietste.
Hopelijk is die man oke.
Onzekerheid en materiaalschade zijn ook gewoon rot
———
Mijn moeder is ook ooit een keer gevallen omdat iemand het portier open smeet. Ik een paar keer bijna. Mensen moeten zich daar echt meer bewust van worden.
Ja laatst weer iemand uitgescholden hierom. Echt chick kijk uit je doppen.
Mckroket of big Mac ff opwarmen en als ontbijt eten de volgende dag is echt top
Perzik-waterijs is echt tantoelekker. Genieten
Edit wat is dat toch met perziken. Los echt goor maar wel lekker als danoontje of waterijs
Vgm staat er wel ergens dat die maar tijdelijk is zo jammer dat al die vega dingen tijdelijke acties zijn want ik mis de nuggets weer
Zo’n erge maatschappij waarin we leven… Mijn vriend is een paar weken geleden aangevallen door een buizerd tijdens het hardlopen en ook niemand (er waren stuk of 6 mensen aan het fietsen achter hem) stopte even om te vragen of alles oké was Ze reden gewoon voorbij terwijl hij helemaal aan het bloeden was. Gelukkige kon hij een paar minuten na de aanval zelf iemand tegenhouden om even te kijken naar zijn bebloede hoofd
Is er ook een snackspiratie topic? Ik wil mezelf belonen op lekkere snacks en wijn vanavond maar ik kan gewoon NIKS verzinnen waar ik zin in heb en ik moet zo boodschappen gaan doen
Typ het woord snacks in de zoekbalk en je hebt hem gevonden
Ah wat verdrietig dat dat topic zo doods is maar thanks!
@Falkor en dan even naar onder scrollen voor de niet-gezonde snacks, de topictitel is aangepast dus de eerste posts gaan over komkommer enzo