Wat je even kwijt wil #53

Ik ben 1 arm vergeten in te smeren en die is nu verbrand 🄲

Jeetje, wat aso van die collega en wat kut voor jou :sob:
Heb ook echt het idee dat mensen dat niet zo goed in de gaten hebben, dat je, ondanks een negatieve test, je bewegingen gewoon moet beperken als je klachten hebt. (Of moet je echt in quarantaine ook als je negatief getest bent, maar wel verkoudheidsklachten hebt, nee toch?)
Mijn schoonvader stond hier een paar weken geleden ook ineens hoestend en proestend in huis, al maanden geleden z’n tweede prik gehad (zorgmedewerker) en negatief getest met als gevolg dat m’n man een dag niet naar kantoor kon gaan (waar hij enorm naar uitkeek na anderhalf jaar thuis werken) omdat hij aangestoken was en dus moest gaan testen. Zo balen.

Ik heb dit ook, hoe werkt het nu dan? Ik snap het niet 🄲

Ja geen idee. :joy: Als je op try it now drukt dan gaat ie naar een story posten en moet je bovenin klikken op opgeslagen foto’s ofzo, maar ik heb niet (meer) bij alle accounts die try it now functie en ik snap ook niet hoe het dan moet. Echt heel irritant.

1 like

Ik vind Monki kwalitatief beter dan de H&M en ik geloof wel dat het iets duurzamer is dan H&M zelf.

Ik ben uit werk naar het strand gereden en lig nu extreem tevreden te zijn. Het strand is maar 10 min rijden, waarom doe ik dit in godsnaam niet veel vaker

11 likes

Ja maar dat is alleen met opgeslagen foto’s toch? Niet als je een post van iemand in je story wil zetten dus? Echt raar

Ik speelde vanmiddag met memory kaartjes met mijn neefje van 2,5. EĆ©n van de afbeeldingen is van roodkapje. Dus ik vraag "wie is dit?’, antwoordt hij enthousiast ā€œmondkapje!ā€ Duidelijk een kind dat in coronatijd opgroeit :joy:

40 likes

Ik heb hier een paar varianten van geprobeerd! Echt heerlijk. En merk dus echt dat die chiazaad het verschil maakt qua substantie.

Bij anna&max is dit hun overnight oats en die is dus kapot lekker: Soaked oatmeal with tahini, banana, hazelnuts and fruit.

De laatste keren dat ik er was deden ze er ook een schep yoghurt bovenop, Heerlijk fris.

3 likes

Pfffff hele groep van die jochies telkens achter iemand aan de poortjes door nadat iemand incheckt. Bij mij ook eentje. Dus ik sprak hem aan, van joh wat doe jij tering asociaal, doe gewoon ff niet. Heeele discussie, ik heb een kaartje!! Die heeft m’n mattie eeewa! Haha oja daarom lopen jullie allemaal heel berekenend achter iemand die wĆ©l incheckt aan. En nu stappen ze in dezelfde trein als ik, ik overweeg om ze te gaan snitchen bij de conducteur.

27 likes

Gewoon snitchen. Even normaal doen gek :joy:

11 likes

Doen

Ik zie nergens een conducteur :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Man oh man ik word werkelijk gek van m’n buurman. Die loopt de hele dag te vloeken en schelden. Tinie en Lau zijn er niets bij. Ik doe zelf ook wel eens een gvd maar dit slaat werkelijk alles. :roll_eyes:

3 likes

Ik ben zo boos over iets dat ik er ook verdrietig van ben. Echt zo’n rotgevoel

1 like

Achteraf ben ik ook wel blij hahaha denk dat het niks voor mij was geweest maar had toch iets nodig
Wel irritant zeg dat zezo laks zijn met het loon uitbetalen, mensen hebben ook gewoon vaste lasten die er weer afmoeten

Ah, ja die combo is echt het vervelendst ja.
Echt frustrerend.

1 like

Een collega van me vindt autisme en hokjes onzin. O, en iedereen is wel een ā€˜beetje autistisch’. Stond nog net niet met mijn ogen te rollen.
En gister gaf ze me een compliment door te vragen of ik mijn haar had gewassen, want ā€˜het zat zo leuk’. Ja, dat doe ik elke dag (ja, is niet goed, weet ik). :sweat_smile: Ze heeft altijd van die vage opmerkingen en complimenten, al weet ik wel dat ze het goed bedoelt. Over mijn eerste tatoeage zei ze dat het net leek of ik uit het kamp kwam.

7 likes

Ik vind het ook zoiets geks dat mensen niks doen! Ik ben ooit op straat aangevallen (in elkaar geslagen is een te groot woord want ik was niet total loss of zo, maar wel een groepje van 3 dat uit het niets een flinke tijd op me in schopte en sloeg) en mensen die ernaast op het stoplicht wachtten keken gewoon de andere kant op zonder iets te doen :open_mouth: Veel mensen leven echt in hun eigen wereld denk ik.

Bij dit soort mensen denk ik altijd: heb je niks nuttigs te zeggen, zeg dan maar niks. Van die ā€œcomplimentenā€ die gewoon lullig bedoeld zijn

7 likes