Ik heb net veel te lang nagedacht hoe ik een product donker kon opbergen in de koelkast
Hahaha die is leuk
Eigenlijk niet zoveel behalve de vlooienmarkt op zondag. Zijn er allebei al een paar keer geweest, al is voor mij de laatste keer alweer 3 jaar geleden. Maar vind de sfeer super chill.
Ik zou willen dat je gewoon soms je brein kunt uitzetten. Gewoon savonds in een kluisje stoppen en de volgende dag weer uit dat kluisje halen
Of gewoon angst? Niet iedereen is in staat om iemand te helpen of gerust te stellen.
Ik denk dat het voor iedereen beter is als ik niet iemand die gevallen is ga helpen, want ik ben de tut in paniek die anderen in paniek brengt. Op mijn werk werd ik ook altijd naar achteren gestuurd als we een gewonde klant hadden, omdat ik dat niet aankan.
Al vind ik wel dat die automobilist wel had moeten checken aangezien zij het veroorzaakt heeft.
Ik wil dit, maar dan heel groot zodat ik het ‘s avonds over mezelf heen kan zetten en de muggen me niet lek kunnen prikken ugh
Hang een klamboe op!
Ik stream YouTube via een chromecast en reclames kon ik via de app op mijn telefoon altijd wegklikken als dat in beeld kwam te staan, maar sinds een paar dagen ineens niet meer. En nu is er een KVK reclame/item dat elke keer voorbij komt wat ik niet weg kan klikken en dat duurt 11 minuten??? Echt zo irritant, als ik reclames wil kijken dan zet ik wel rtl4 op.
Ik heb dat ook!! Echt irritant.
Ik heb een nieuwe collega en hij is echt op 99/100 vlakken wat ik zoek in een partner, en we hebben ook echt een hele leuke - vriendschappelijke! - klik nu (binnen twee weken).
Maar: hij heeft een vriendin. En dus zal ik er ook nooit verder over nadenken maar gisteren gaven twee andere collega’s ook aan van wat jammer want jullie twee … dus jammer!
ik heb ontdekt dat er best wat audiobooks op youtube staan die het werken een stuk aangenamer maken en waardoor de tijd een stuk sneller gaat
ben nu bv een stephen king short story aan het luisteren
Ik ga straks voor het eerst sporten in een kort broekje ipv mn lange sportlegging (ivm was en dat ik momenteel even niet thuis woon), en ik denk dat ik me echt heel ongemakkelijk ga voelen .
Ooooh Belgen waarom kan je op Antwerpen centraal niet pinnen als je naar de wc moet, net als in Nederland. Ging er helemaal vanuit dat dat kon. Wat een avontuur om op tijd aan cash te komen, maar het is gelukt! Zowel om de wc als m’n trein te halen En ook nog een vreemde gast geholpen die €0,10 vroeg zodat hij genoeg had om te plassen haha
Belgen en pinnen is sowieso een combinatie die niet vaak werkt.
Haha ai is dat zo, dat heb ik nog niet meegemaakt. Zo goed ben ik nog niet ingeburgerd
Haha ja ik verbaas me altijd, hoe vaak we niet kunnen pinnen in een café of restaurant is echt niet meer op één hand te tellen. Mijn vriend (Belg) gaat in NL ook altijd als reflex eerst pinnen als hij hier is, om er vervolgens niks mee te doen gezien we hier altijd alles pinnen. Dus ik zou voor je uitstapje even geld pinnen haha
Ik moest cash betalen want de pin doet het niet.
Ik weet dat in de Belgische horeca dat echt is omdat er heel erg veel zwart uitbetaald wordt. Misschien is dat nu niet meer zo maar paar jaar geleden zeker nog wel.