Wat je even kwijt wil #53

Ik wilde schoolspullen hebben voor het nieuwe schooljaar, koop ik meteen de halve Hema back to school afdeling leeg. Ik wil meer lezen, bestel ik meteen vier boeken terwijl m’n kast ook nog vol staat met ongelezen boeken :sweat_smile:
Waaaaarom doe ik dit haha.

Ik ben net zo’n vent van middelbare leeftijd die wil gaan wielrennen en meteen een spiksplinternieuwe uitrusting koopt ipv eerst eens te kijken wat hij al heeft

28 likes

Vannacht had ik weer een slaapverlamming. Normaal heb ik dat alleen als ik op m’n rug lig, nu lag ik op m’n buik en had ik het ook. Zo eng. Ik wist ook wel dat het gaande was en probeerde m’n lichaam te bewegen maar het lukte niet. Bleef ook half dromen en teruggezogen worden in van die ‘dromen in dromen’ (dat je denkt dat je echt ontwaakt, maar je dan nog steeds droomt)

Gelukkig had ik vanochtend wel een leuke droom!

2 likes

Thank’s babe’s,
It’s ungrammatical.

8 likes

Of het is een slim marketingtrucje en expres met een spelfout zodat mensen er meer over praten (zie je ook wel eens bij tiktoks/reeks, zodat er meer comments/interactie komt)

Of gewoon een hele domme fout ja

2 likes

Hahahaha dat thank’s is nog tot daaraan toe maar dat ‘it’s sustainable’ vind ik nog wel het meest lachwekkende aan dit kaartje

10 likes

Het is prachtig hier! Welkom :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Je kan nu meer en meer met de kaart betalen, overal eigenlijk. En als ze geen bakje hebben dan kan je payconiq (ons tikkiesysteem) doen.

2 likes

Kun je dan ook contactloos betalen met je telefoon/horloge/chip in je hand?

1 like

Ik vond dit ook zo erg😟 gebruikte heel veel Grana Padano maar dat koop ik voorlopig niet nog een keer. Hoop dat de supermarkten zelf besluiten het niet meer te verkopen maar dat zal wel niet.

2 likes

Ik vind dit niet echt schokkends meer eigenlijk. Ja het is erg, maar het is al jaren bekend dat dieren verschrikkelijk worden behandeld in de zuivelindustrie. Waarom denk je dat zoveel mensen tegenwoordig veganist zijn?

18 likes

Dit inderdaad, zulke filmpjes komen om de paar maanden voorbij en er verandert niet veel. Net als de varkens in dat slachthuis een paar weken geleden, hingen camera’s en er waren inspecties. Dat maakte niet uit, want die dieren werden nog mishandeld voordat ze gedood werden.

2 likes

Al het zuivel geeft dierenleed. Daar sluiten mensen gewoon hun ogen voor he (terwijl je beter af bent zonder zuivel, maar ja die zuivellobby is zo groot).
Edit, wat @Dombo zegt dus.

5 likes

Ja dit meen je niet, 15 min naar een Appie XL gereden… voor niks :triumph:

Ik woon in een wijk met 80% betegelde tuinen en als ik in de tuin zit is er standaard wel iemand die ik afkeurend naar onze klimplanten zie kijken of die hardop zegt ‘dat is niet netjes’ haha
We laten de klimplanten gewoon een beetje doen wat ze willen en snoeien het 1 keer per jaar en soms wat tussendoor. Ga t niet ook echt niet kortwieken voor andere mensen, er komen veel te veel bestuivers op de kamperfoelie af

32 likes

Plus ik geloof er geen reet van dat monki sustainable is.

7 likes

Ik kreeg net een berichtje op LinkedIn van de concurrent of ik ook freelance klussen doe. Nee, maar toch lekker voor mijn ego dit, thanks. Groetjes van mijn vastgeroeste reet.

11 likes

Het is onderdeel van H&M groep, dus nee, gewoon fast fashion.

5 likes

Echt vreselijk al dat greenwashing. Tuurlijk kan een jurkje voor 30 euro zonder sale de schade al niet dekken

3 likes

Ik had net kibbeling en een watermeloen op de markt gekocht. Allebei vies. Echt zo een hekel aan.

2 likes

H&M is daar heel grappig in.

H&M: sustainable, recyclen, groene economie, blablabla.
OOK H&M: productielijnen met kleding van materialen die zo goedkoop en kut zijn dat ze al snel eindigen in de vuilnisbak.

4 likes